Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka vietät yksin uuttavuotta

Vierailija
31.12.2021 |

Omasta tahdosta vai tahtomattasi? Ikä ja sukupuoli

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin. Koira on seurana. Ei ole ketään, kenen kanssa viettää juhlapäiviä. Mutta en valita, viihdyn ihan hyvin yksin. N50

Vierailija
22/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kanssa kotona, mennään kävelylle katsomaan raketteja ja katsotaan illemmalla leffaa. Ihan hyvä näinkin mutta joskus olisi kiva viettää juhlapäiviä isommalla porukalla. Tuntuu että kaikilla on aina valmiit ympyrät ja mukaan ei mahdu.

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtomatta. Olin joulun sairaana ja nyt jotain jälkioireita. Alan masentua tähän neljän seinän sisällä olemiseen.

Vierailija
24/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin. Olispa mies, mutta en ole pistänyt itseäni likoon deittaillakseni, joten saan syyttää siitä vain itseäni. Ehkä tulevana vuonna löydän rakkauden. Nyt teen sushia, sitten syön ja juon, luen kirjaa ja menen ulos katsomaan raketteja.

N28

Vierailija
25/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, vaikka olen vain parikymppinen, niin silti jokaisella tuntuu olevan jo joku perinne, jota ovat viettäneet jo 10 vuotta. Tulee aika arvoton olo, eivät kaverit minua mihinkään tarvitse, ehkä olenkin vain sellainen hyvän päivän kaveri enkä oikea ystävä, jonka kanssa jaetaan kaikki ilot että murheet ja jolle voi soittaa milloin vain.

Vierailija
26/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtomatta ja omasta tahdosta. Porukoilta kun muutin pois niin olen nyt kaksi uuttavuotta viettänyt perätysten ihan yksin. Parhaan ystäväni kanssa joskus nassikkana ammuskeltiin erilaisia paukkuja pitkin iltaa, mutta muuten olen aina viettänyt uudenvuoden joko yksin tai porukoiden kanssa. Ei ole kukaan koskaan mihinkään pyytänyt, eikä ole oikein ollut ketään kavereita joiden kanssa viettää. Siihen juhlien viettämiseen yksin on jo niin tottunut, että menevät päivinä muiden joukossa. "Mies" olen ja 28v.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
27/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan omasta tahdosta, sillä en edes jaksaisi tänään lähteä mihinkään juhlimaan. On ollut niin raskas työviikko. Toisaalta olen aina ollut yksin uudet vuodet kuten kaikki muutkin juhlapäivät, paitsi silloin kun asuin vielä vanhempieni luona. Kun ei niitä kavereita oikein ole koskaan ollut, eikä miestä.

N43

Vierailija
28/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensivuonna täytän 30 ja yksin näyttäisi menevän. Tai kahdestaan lapsen kanssa, mutta hänkin menee nukkumaan 20.00 aikoihin. Miehellä on tärkeämpää tekemistä.

Vierailija
29/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

42. Olen yksin. Karanteenissa, mutta ei tää oikeastaan arjesta eroa. Olisin varmaan ilman koronaakin yksin. Mulla ei ole ketään. Itkettää.

Vierailija
30/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmiset edes saavat seuraa näihin juhliin? Missä vaiheessa elämää olisi pitänyt varata perinne, jotta ei jää yksin? Lukiossa jo kyselin, kaverit silloin jo niin kiireisiä yläasteaikaisten kavereiden kanssa. Nykyään opiskelukaverit hengaavat lukiokavereidensa kanssa. Työelämässä aitoja kavereita tuskin enää saan, nehän ovat vain "työkavereita".

Ehkä pitäisi löytää mies, jonka kanssa olla. Sillekään en tosin haluaisi myöntää kuinka vässykkä olen.

Vierailija
31/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vapaeehtoisesti sinkku. M27

Vierailija
32/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa onko tämä oma tahto vai ei.

En ole ketään kysynyt kanssani uuttavuotta viettämään vuosiin. Toisaalta kaikki tuttuni ovat perheellisiä ja heidän lapsensa ovat vielä pieniä tai ainakin siinä iässä, että ei heitä voi yksin jättää. Kaverit eivät siis ole vaihtoehto uudenvuoden seuraksi. En myöskään tiedä ketä muuta voisin kysyä, koska tässä iässä uusivuosi kai yleensä vietetään perheen tai kumppanin seurassa. 

Jokainen juhlapäivä yksin on toki hieman raskas, mutta kun ei vaihtoehtoja ole niin asian oppii hyväksymään. Kymmenessä vuodessa muodostuu rutiinit yksinäisiin juhlapyhiin joita sitten noudatan vuodesta toiseen.

Vierailija
33/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eipä ihmeitä töitä on aamut la-su.

M44

34/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan kanssa otan uudenvuoden vastaan. Lukien sanaa ja kuunnellen hengellistä musiikkia . Seurana myriadit enkelit ja itse Kristus.

M38

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
35/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta halusta yksin ja tämä on ihanaa! Joulunpyhät meni suvun kanssa ja sain ihan tarpeekseni seurasta. Lapseni on isänsä luona, saan olla ykin kotona ja kohta otan vähän herkkuja esille ja katson leffaa. 

Vierailija
36/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtomatta. Avomies jätti juuri ennen joulua ja perui kutsuni kaveriporukkansa uv-mökkireissulle. Olen vielä niin rikki, etten ole saanut itselleni seuraa kyseltyä jouluksi tai nyt. Nainen 32v

Vierailija
37/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa ihanassa seurassa. Hyvää uutta vuotta kaikille!!

Vierailija
38/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtomatta. Mielenterveys syynä... :(

Vierailija
39/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutta vuotta

40/80 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omasta tahdosta on menny uv yksin jo ties kuinka monta vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme