Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet tykkää dominoivista naisista?

Vierailija
31.12.2021 |

Sanotaan, että alistuvia miehiä on enemmän kuin dominoivia naisia. Olen huomaavinani myös sitä, että ns. ei-alistuvatkin miehet tykkäävät tai kiihottuvat naisista, jotka ovat jollakin tavalla valta-asemassa heihin nähden. Esim jos miettii fantasiaa opettajan tai poliisinaisen kanssa paneskelusta - naisella on tässä tapauksessa jollakin tavalla valtaa mieheen (ja mies pitää tätä kiihottavana).

Onko niin, että keskivertomieskin (eikä vain alistuvat miehet) tykkää ajatuksesta että nainen on jollakin tavalla valta-asemassa häneen nähden?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hajuakkaan

Vierailija
2/5 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä miehiä on paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalat testosteronitasot voi olla yksi syy. 

Vierailija
4/5 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on pohjimmiltaan feministejä, jotka haluaisi että naiset olisi vallassa, mutta naisten heikkoudesta johtuen joutuvat ottamaan dominoivan roolin vaikka eivät nauti siitä.

Vierailija
5/5 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, seksissähän naisella on valta muutenkin mieheen verrattuna. Nainen päättää kenen miehen kanssa harrastaa seksiä ja onko mies tarpeeksi "hyvä" että hänelle viitsii pyllistää.

Kun tämän lisäksi nainen on muutenkin valta-asemassa mieheen nähden, opettaja, pomo tai poliisi, tms. niin se tuo tähän eroottiseen asetelmaan vähän lisää maustetta. Normaalielämäsä oletuksena usein on että miehen "kuuluu olla" määrätietoinen johtaja, joka tietää mitä tekee ja tekee mitä haluaa, jne. Usein myös parisuhteissa ja intiimissä kanssakäymisessä oletus ja odotus on että mies tekee aina aloitteen kaikkeen.

Seksuaalisessa tilanteessa se voi olla kiihottavaa antaa joskus kaikki valta sille toiselle osapuolelle, olla vain "seksileluna" naiselle. Useinhan esim. juuri yritysten johtajatkin käyttävät ihan maksullisia domina-palveluja, koska kaikilla ihmisillä on luonnollisia tarpeita joskus alistua ja joskus johtaa, ja joskus ne tarpeet on sitten tyydytettävä sillä tavoin. Se kuuluu ihan normaaliin ihmissuhteiden dynamiikkaan ja psykologiaan.

Minä pidän ainakin siitä että nainen ottaa joskus ohjat, viettelee tai kontrolloi minua. Tosin normaalielämässä olen ihan tasa-arvon kannalla ja yleensä hyvinkin itsenäinen ja itsepäinenkin, joku voisi sanoa jopa dominoiva, varsinkin nuorempana, mutta olen pyrkinyt kehittymään siinäkin ja säilyttämään jonkinlaisen tasapainon ja antaa muillekin enemmän tilaa.