Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin oman hiusvärini takaisin nyt

Vierailija
18.04.2015 |

Mulla on punaiseksi värjätyt hiukset ja väri on haalistunut ja "roikkuu" latvoissa eli siis oma väri näkyy tyvessä. Mitä tekisin, aika karseen näkönen .

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:41"]...ja jatkossa sitten semipermanent- värejä, mä käytän värejä jotka lähtee max 15 pesussa pois. Anteeksi jälkiviisaus. [/quote] Oikeasti ei ole olemassakaan mitään kevyt- ja kestovärejä. Ne ovat samaa tavaraa miedommalla hapetteella ja hieman erilaisilla pigmenttimäärillä. Se että sinun värisiä haalistuu pesussa ei tarkoita ettei se toisen päähän voisi jämähtää yhtä pysyvästi kuin ns tavallinen kestoväri.

[/quote]

Joo. Mun tukkaan laitettiin kampaajalla joulukuun alussa kevytväri, alla käsittelemätön omanvärinen hius. No, nyt mulla on kunnon juurikasvu ja edessä värin kasvattaminen pois :(
[/quote]

Valitettavasti iso osa kampaajista uskoo vain edustajiensa läpätystä miedoista kevytvärieista, sen sijaan että perehtyisi oikeasti työnsä kemiaan ja perusperiaatteisiin.

Vierailija
2/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän väriaine ja kuinka usein värjätty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:43"] [quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:41"]...ja jatkossa sitten semipermanent- värejä, mä käytän värejä jotka lähtee max 15 pesussa pois. Anteeksi jälkiviisaus. [/quote] Oikeasti ei ole olemassakaan mitään kevyt- ja kestovärejä. Ne ovat samaa tavaraa miedommalla hapetteella ja hieman erilaisilla pigmenttimäärillä. Se että sinun värisiä haalistuu pesussa ei tarkoita ettei se toisen päähän voisi jämähtää yhtä pysyvästi kuin ns tavallinen kestoväri. [/quote] Joo. Mun tukkaan laitettiin kampaajalla joulukuun alussa kevytväri, alla käsittelemätön omanvärinen hius. No, nyt mulla on kunnon juurikasvu ja edessä värin kasvattaminen pois :( [/quote] Valitettavasti iso osa kampaajista uskoo vain edustajiensa läpätystä miedoista kevytvärieista, sen sijaan että perehtyisi oikeasti työnsä kemiaan ja perusperiaatteisiin.

[/quote]

Ilmeisesti. Vituttaa, olin saanut kasvatettua kestovärit pois ja ajattelin ottaa pienen sävytyksen jonka piti lähteä n.10-15 pesussa pois. 10

Vierailija
4/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle olisi pitänyt ehdottaa suoraväriä tai suoraväriä sisältävää hoitoainetta/color maskia. Harmi että kohdallesi sattui kampaaja joka tätä ei tiennyt. Laiettiinko kovin erilainen väri kuin omasi?

Vierailija
5/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko värjäät punaisen takaisin ja ylläpidät sitä kuten noin herkkiä värejä kuuluu. Tai sitten marssit kampaajalle ja värjäytät kaikki hiukset lähelle omaa sävyäsi.

Vierailija
6/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hakee kaupasta värinpoisto ainetta (:

Vierailija
7/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:34"]Mee hakee kaupasta värinpoisto ainetta (:
[/quote]

Juu älä vain mene. Mitä ajattelit että tällä värinpoistolla tehtäisiin? Saataisiin aikaiseksi vielä kamalammat hiukset.

Vierailija
8/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalle !

Vierailija
9/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa lyhyeksi. Ei jää värjättyä tukkaa. Mitä odotat? Oikeastaan vaihtoehdot on värjätä, kärsiä ja kasvattaa tai leikata värjätty pois.

Vierailija
10/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja jatkossa sitten semipermanent- värejä, mä käytän värejä jotka lähtee max 15 pesussa pois. Anteeksi jälkiviisaus.

Vierailija
11/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse värjäsin liki omaa väriä.

Vierailija
12/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:41"]...ja jatkossa sitten semipermanent- värejä, mä käytän värejä jotka lähtee max 15 pesussa pois. Anteeksi jälkiviisaus.
[/quote]

Oikeasti ei ole olemassakaan mitään kevyt- ja kestovärejä. Ne ovat samaa tavaraa miedommalla hapetteella ja hieman erilaisilla pigmenttimäärillä. Se että sinun värisiä haalistuu pesussa ei tarkoita ettei se toisen päähän voisi jämähtää yhtä pysyvästi kuin ns tavallinen kestoväri.

Vierailija
13/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:41"]...ja jatkossa sitten semipermanent- värejä, mä käytän värejä jotka lähtee max 15 pesussa pois. Anteeksi jälkiviisaus. [/quote] Oikeasti ei ole olemassakaan mitään kevyt- ja kestovärejä. Ne ovat samaa tavaraa miedommalla hapetteella ja hieman erilaisilla pigmenttimäärillä. Se että sinun värisiä haalistuu pesussa ei tarkoita ettei se toisen päähän voisi jämähtää yhtä pysyvästi kuin ns tavallinen kestoväri.

[/quote]

Joo. Mun tukkaan laitettiin kampaajalla joulukuun alussa kevytväri, alla käsittelemätön omanvärinen hius. No, nyt mulla on kunnon juurikasvu ja edessä värin kasvattaminen pois :(