Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katja Hänninen: 45 000 kampanjointiin

Vierailija
18.04.2015 |

Aikamoinen summa mimmiltä. Täähän on se kaupankassa, jonka mielestä rikkaiden veroja pitää nostaa ja köyhien riisto lopettaa. Jännä, että päätyi käyttämään tuon 45 tonnia varmistaakseen, että on oma takapuoli seuraavat 4 v hyväpalkkaisessa duunissa sen sijaan, että olisi auttanut lukemattomia köyhiä perheitä/tukenut järjestöjä. Arvot joustaneet kun pääsikin rahan makuun?

Vai onko pelko persuuksissa hehkutettuaan neuvoloiden viisautta heidän jättäessää lapsen hyväksikäyttötapauksen huomioimatta? Vai seisooko edelleen "pedofiili saa olla jos menee uhrin kanssa naimisiin"-sanojensa takana?

Kommentit (670)

Vierailija
641/670 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:37"]Minulle ei todellakaan tuota mitään ongelmia äänestää Katjaa. Minua ei kiinnosta hänen menneisyytensä, vaan hänen mielipiteensä asioista. Voin myös aivan yhtä hyvin päätyä johonkin toiseen vasemmiston ehdokkaaseen. Olen itse nuorena töpännyt ja jos olisin aktiivisena toimijana menneisyyteni tultaisiin kaivamaan esille. Mutta koska olen aina taustalla tilanteissa ketään ei kiinnosta minun menneisyyteni. Tuntuu väärältä, että joku toinen sen takia, että haluaa vaikuttaa suoraan asioihin joutuu selittelemään menneisyyttään 20 vuotta myöhemmin. Itse en siihen pystyisi. [/quote] Ai esim. tosta HS:n haastattelusta on jo 20 vuotta? Ei Katja töpännyt. Hänen miehensä "töppäsi." Nyt Katja on itse "töpännyt" puolustelemalla tätä toimintaa.

[/quote]Se menneisyys tapahtui yli 20 vuotta sitten. Se on jo osapuolille ollutta ja mennyttä. Tämän palstan ihmiset tai helsingin sanomien lukijat eivät ole osapuolia...Katja rakastaa miestään, kuten kuka tahansa muukin, joten miksi hän ei olisi puhunut niin kuin puhui. Olisiko hänen pitänyt haukkua vai ehkä tehdä omasta menneisyydestään koko kansan asia. Kyllä kaikilla on oikeus yksityisyyteen.

Vierailija
642/670 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:38"]Minua on jäänyt näissä keskusteluissa häiritsemään informaation puute siitä, olisiko Hännisen mielestä hänen asioihinsa pitänyt puuttua 90-luvulla. Tästä ei ole ketjussa yhtään mainintaa. Eli voisiko joku kertoa, miten asian laita on? [/quote] Hänen mielestään oli hyvä, kun kukaan ei puuttunut. "Miksi olisikaan täytynyt puuttua", hän lausuu haastattelussa. Hänen mukaansa olisi kyllä puututtu, jos olisi ollut tarvetta. Hänninen oli katsos niin varhaiskypsä; täysin valmis päättämään asioistaan jo 13-vuotiaana.

[/quote]

Itse kerran varastin pienenä kaupasta, mutta en jäänyt kiinni tai siihen ei reagoitu. Pidän hyvänä asiana, että kohdallani näin kävi, sillä tulin itse katumapäälle, enkä toistanut temppua enää koskaan. En tiennyt, että nyt asetun lain yläpuolelle, mutta kai se on uskottava. En arvosta lakeja, vaikka olen kaksikymmentä vuotta noudattanut niitä pilkulleen.

[/quote]

Osuva vertaus: kerran tapahtunut näpistys vs. vuosia jatkunut lapseensekaantuminen. Se vain puuttuu, että olisit tarvinnut tuosta näpistyksestä toipumiseen kymmenen vuoden terapiat.

[/quote]

Taas vääristelyä. Mistä tiedät että Katja on tarvinnut vuosikymmenien terapioita?

[/quote]

Eihän tuossa Hännisen terapioista mitään sanottu!  Edellinen veteli sujuvasti yhtäsuuruusmerkit oman tikkarinnyysimisen ja Hännisen vuosia jatkuneen pedotapauksen välille ja ainakin minä ymmärsin, että tuollainen henkilö helposti paisuttelisi omat traumansakin järjettömiin mittasuhteisiin.

Hänninen tuskin on mitään terapioita pyytänyt saati saanut. Kaikkihan oli hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/670 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:07"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:26"]

Miten eduskuntaan on voinut nousta henkilö, jonka elämä on rakentunut täysin alaikäisen lapsen (itsensä) hyväksikäyttötapauksen päälle. Vaikka Hänninen kannattaa suojaikärajojen nostoa, on todella omituista että hänen tapauksessaan hänen omien sanojensa mukaan ei ollut mitään hämärää. Hänninen oli lapsi kun hyväksikäyttö tapahtui, mutta miksi juuri hänen tapauksensa olisi oikeampi kuin muut vastaavat? Hyväksyisikö hän jos hänen lapsensa aloittaisi perhe-elämän 13 vuotiaana 30 vuotiaan kanssa? Mihin vetää raja hyväksikäytön ja "normaalin suhteen" välillä. Se ei ole normaalia että yläaste ikäinen (vai alkoiko suhde Hännisen ollessa ala-asteella) saa lapsen yli tuplasti itseään vanhemman aikuisen kanssa.

Onko Hänninen minkään uskonnon edustaja?

[/quote]

Tämä syvä ristiriita ajatuksissa ja puheissa juuri onkin se syy, joka ei ainakaan minua saa luottamaan siihen, että Hänninen toimii lasten parhaan mukaan lakeja säätäessään.

[/quote]

Samoin.

Vierailija
644/670 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 08:10"]

Tässä on siis henkilö, jonka vanhemmat eivät nähneet mitään väärää siinä, että 13-vuotias seurustelee yli kolmekymppisen kanssa, joka itse ei näe mitään väärää siinä, että 13-vuotias seurusteli yli kolmekymppisen kanssa, ja joka on avioliitossa ihmisen kanssa, jonka tietää itse olevan lapseensekaantuja.

Minustä tässä on niin paljon outoa, että itse en ainakaan olisi henkilöä äänestänyt, jos asuisin kys. vaalipiirissä.

Joidenkin kommenttien mukaan Hännisen äänistäjille taisi enemmän painaa hänen (js häånen miehensä?) ay-tausta.

[/quote]

Luulis että jos olisi halunnut vasemmistolaispuolueen ehdokasta äänestää, joku ihan kunnollinenkin olisi ollut listoilla...

Vierailija
645/670 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on siis henkilö, jonka vanhemmat eivät nähneet mitään väärää siinä, että 13-vuotias seurustelee yli kolmekymppisen kanssa, joka itse ei näe mitään väärää siinä, että 13-vuotias seurusteli yli kolmekymppisen kanssa, ja joka on avioliitossa ihmisen kanssa, jonka tietää itse olevan lapseensekaantuja.

Minustä tässä on niin paljon outoa, että itse en ainakaan olisi henkilöä äänestänyt, jos asuisin kys. vaalipiirissä.

Joidenkin kommenttien mukaan Hännisen äänistäjille taisi enemmän painaa hänen (js häånen miehensä?) ay-tausta.

[/quote]

Oliskohan matkassa ollut myös tämän aatteen kannattajia, että alaikäiseen sekaantuminen ei haittaa, jos siitä seuraa jotain hyvää

Vierailija
646/670 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:09"]

[/quote]

Luulis että jos olisi halunnut vasemmistolaispuolueen ehdokasta äänestää, joku ihan kunnollinenkin olisi ollut listoilla...

[/quote]

Vasemmistoliitossa?! 

Vierailija
647/670 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:58"]

Tää on kyllä eettiseltä kannalta kieltämättä pohdituttava tapaus. Kiinnostaisi tietää ihan konkreettisesti mitä ehdotatte että Katja Hännisen tulisi tehdä? Nostaa miestään vastaan syyte? Hylätä kansanedustajan ura? 

[/quote]

No, mun mielestä hänen kaltaisensa henkilön paikka ei ole eduskunnassa. 

[/quote]

Mutta mieti, mitä itse tekisit. Jos pannaan vastakkain se, että perhettäsi riepoteltaisiin netissä ja kansanedustajan hyvä palkka, etkö itsekin valitsisi sen rahan. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee, mutta Hänninen vetää hyvät rahat taskuun. On sen arvoista.

No, lapset toki saattavat olla joskus katkeria myöhemmin äidilleen, että miksi toi perheen julkisuuteen, mutta raha paikkaa monia kolhuja.

Vierailija
648/670 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:26"]

Onko Hänninen minkään uskonnon edustaja?

[/quote]

Vaalikoneesta löytyy "Perinteiset arvot - kuten koti, uskonto ja isänmaa - muodostavat hyvän arvopohjan politiikalle" toteamaan vastaus: "Vapaus, veljeys ja tasa-arvo muodostavat paremman pohjan". Täytyy olla samaa mieltä.

http://www.vaalikone.fi/eduskunta2015/tulos/0-12/ehdokas/135

Vierailija
649/670 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 sivua Katja Hännistä. :D On teillä ihmisillä helppo elämä, ei voi muuta sanoa. :D

Vierailija
650/670 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Hännisen elämä on pilalla!

Vierailija
651/670 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänninen kasvatti juuri lähes 40% kannatustaan viime vaaleista. Tehnyt ilmeisen hyvää työtä eduskunnassa.

Vierailija
652/670 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Koita nyt herranjumala ymmärtää, että Katjaa on alaikäisenä käytetty hyväksi. Se ei ole mielipidekysymys."

Se on mielipidekysymys, koska suojaikäraja on mielipidekysymys. Suojaikäraja ei pohjaudu tieteeseen vaan politikkojen mielipiteisiin.

Vierailija
653/670 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:53"]

Hänninen kasvatti juuri lähes 40% kannatustaan viime vaaleista. Tehnyt ilmeisen hyvää työtä eduskunnassa.

[/quote]

ja maksoi siitä 50% enemmän per ääni kuin uudet kansanedustajat keskimäärin. Näin siis vasemmistopuolueessa.

Vierailija
654/670 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:59"]

[/quote]

ja maksoi siitä 50% enemmän per ääni kuin uudet kansanedustajat keskimäärin. Näin siis vasemmistopuolueessa.

[/quote]

Ei olla köyhiä eikä kipeitä :D

Vierailija
655/670 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:59"]

[/quote]

[/quote]

Riskisijoitus. Kannattava sellainen pitkällä tähtäimellä.

Vierailija
656/670 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmiston äänestäjät ovat idiootteja, siitä ei ole enään epäilystäkään. 

Vierailija
657/670 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun vaalipiirissä siis lähes 6000 pedojenystävää.

Vierailija
658/670 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:57"]

Oulun vaalipiirissä siis lähes 6000 pedojenystävää.

[/quote]

Onko oulu siis oikeasti joku suomen pedofiilikeskus?

Outo paikkahan se on, mutta en tiennyt, että siellä on pedofilia joku paikallinen juttu.

Vierailija
659/670 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä juttu muuten vinkattu esim. dailymailille?

Tiedän, että ne tekisi mielellään jutun suomen oudosta pedofiiliskandaalista vaalien yhteydessä. "Finnish politician started getting fucked by a 32 year old man when she was 12 years old with the blessing of the community".

Mä ainakin aion vinkata niille tästä.

Vierailija
660/670 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:01"]

Vinkatkaa hei joku tämäkin ketju iltikseen, hesariin jne. Justiin luin hesarin sivuilta retostelua ehdokkaiden menneisyyksistä, esim kuinka kamalaa on kun silvia modig on 19 vuotiaana ajanut kännissä autolla talon seinään. Sellainen on tosi relevanttia julkista tietoa, mutta Hännisistä media vaikenee

[/quote]

Mitä vittua nyt taas, tätä samaa jauhantaahan oli ties missä lehdissä Hännisen noustessa eduskuntaan. Mitä vaikenemista se mielestäsi on? Vai meinaatko, että rivikansanedustajan perhesuhteet pitäisi tuoda kerran viikossa Hesarin etusivulle, jotta kyse ei olisi vaikenemisesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä