Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Botoxia pohkeisiin, kenelläkään kokemusta?

Vierailija
18.04.2015 |

Taitaa olla vielä harvinaista Suomessa. Eli onko kukaan ottanut botoxia pohkeisiin siksi, että pohkeet näyttäisi pienemmiltä? Tarkoitushan on, että lihas lamautuu hetkellisesti (3-4kk) jolloin pistos on otettava uudelleen. Millaisia tuloksia tuli? Itselläni vaivana on liian lihaksikkaat pohkeet (rasvaimu ei siis auttaisi mitään) ja harkitsen tätä toimenpidettä. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä ihmisen turhamaisuutta 3

Vierailija
2/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon kuullut tästä mutta en tunne ketään kenelle olis laitettu. Olis kiva tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelin ottaa silikoonit pohkeisiin. On liian ruppanat.

Vierailija
4/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua :D :D :D elämä

Vierailija
5/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat, toimivat lihakset ovat keskeinen osa terveyttä. Lamaantuneet lihakset merkkaavat yleensä jonkinlaista sairautta. Et kai siis ole tosissasi havittelemassa jotain sellaista?

Vierailija
6/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuoruudessani ollut kilpaurheilija ja pohkeiden lihas on todella iso suhteutettuna muuhun kroppaan. Olen koko aikuisikäni käyttänyt kesäisin pitkiä housuja ja välttänyt shortsien ja hameiden käyttöä, koska vihaan pohkeitani niin paljon. Kirurgin veitsen alle en haluaisi mennä, joten siksi harkitsen tätä botox-pistosta. Niin tyhmältä kuin se kuulostaakin, niin tiedän, että elämänlaatuni parantuisi jos kesällä voisin pitää kesävaatteita, eikä tarvitsisi 30 asteen kuumuudessa pukeutua tunkkaisiin farkkuihin. -ap

Vierailija
7/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitens se tuo kävely, jos lamaannutetaan jalkojen lihaksia?

Vierailija
8/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomessa tätä hoitoa tehdään, niin en usko sen olevan vaarallista tai aiheuttavan ongelmia kävelyyn. Olen myös kuullut, että pienille lapsille laitetaan Suomessa lihasjäykkyyden/varvastelun takia botoxia pohkeisiin. Tästä en kuitenkaan ole sata varma, mutta siitä olen sata varma, että tätä hoitoa käytetään, jotta pohkeet saadaan pienemmäksi... 

Vierailija
9/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu mutta käytän silti hameita ja shortseja. Paljonko sun pohkeen ympärysmitta on?

Vierailija
10/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvattu teidän kanssa. Itse sairastan dyskinesiaa jonka vuoksi joudun säännöllisesti ottamaan botoxia spastisuutta helpottamaan. Vittukun oliskin terveet lihaksikkaat pohkeet!

Vierailija
11/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:27"]

Mulla on sama juttu mutta käytän silti hameita ja shortseja. Paljonko sun pohkeen ympärysmitta on?

[/quote]

37,5cm. Mulla on lisäksi lyhyet jalat kun oon vain 164cm, joten sääret on kun kokispullot. Aivan kamalat. Joka kesä olen vain haaveillut mekoista ja shortseista ja jos olen erehtynyt mekon kiskaisemaan päälleni niin olo on todella epämukava ja näen kuinka ihmiset tuijottaa mun sääriä. :/

Vierailija
12/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:29"]

Voi helvattu teidän kanssa. Itse sairastan dyskinesiaa jonka vuoksi joudun säännöllisesti ottamaan botoxia spastisuutta helpottamaan. Vittukun oliskin terveet lihaksikkaat pohkeet!

[/quote]

Olen aloittaja. Mulla on pohkeiden kanssa muutenkin ongelmia. Viimeiset 2 päivää olen joutunt kävelemään vähän varpaillaan, koska pohkeiden lihakset on niin jumissa. Treenaan säännöllisesti salilla (kaikkea muuta paitsi pohkeita) ja pohkeet vetävät aika ajoin silti näin jumiin. Botoxista saanen apua tähänkin ongelmaan. Ei liene kohteliasta kysyä, että oletko huomannut pohkeidesi pienentyneen noiden hoitojen aikana? :D

Vierailija
13/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:30"]

[/quote]

37,5cm. Mulla on lisäksi lyhyet jalat kun oon vain 164cm, joten sääret on kun kokispullot. Aivan kamalat. Joka kesä olen vain haaveillut mekoista ja shortseista ja jos olen erehtynyt mekon kiskaisemaan päälleni niin olo on todella epämukava ja näen kuinka ihmiset tuijottaa mun sääriä. :/

[/quote]

Heh, mun sääret on täyttä lihasta, ja mittasin juuri, että 43 cm on ympärys. Eipä ole koskaan tullut mileenkään hävetä, tai peitellä niitä vaatteilla.

Oiskohan sun ongelmat nyt jossakin ihan muualla - mentaalitasolla kenties...

Vierailija
14/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko sanoi kerran, että mulla on ihan kauniit jalat, ainoastaan sääret ja reidet vaihtanut paikkaa.

Et sä oo yksin isoine pohkeines, turha niitä on murehtia. Jokaisella on joku paikka, minkä haluis kauniiimmaksi.

Vierailija
15/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:30"]

[/quote]

[/quote]

Heh, mun sääret on täyttä lihasta, ja mittasin juuri, että 43 cm on ympärys. Eipä ole koskaan tullut mileenkään hävetä, tai peitellä niitä vaatteilla.

Oiskohan sun ongelmat nyt jossakin ihan muualla - mentaalitasolla kenties...

[/quote]

Myönnän, että olen hyvin ulkonäkökeskeinen mutta ongelmani on se, että otan todella itseeni ihmisten kommentit. Olen hyvin monesti kuullut ihmettelyitä, millä olen treenannut pohkeeni niin isoiksi tai miks mulla on niin kamalan isot pohkeet. Viimeksi eilen uusi miesystäväni sanoi, että "on sulla kyllä tosi lihaksikkaat pohkeet naiseksi". Monet saappaat ei mene kiinni pohkeista ja pillifarkut junnaavat pohkeista. Kaikki kommentit on jäänyt pyörimään päähän, enkä voi katsoa peilistä pohkeitani inhoamatta. -ap

Vierailija
16/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juma ap, joida nyt se pääsi kuntoon ennen kuin alat ruiskuttamaan HERMOMYRKKYÄ sun toimiviin jalkoihin. Ei ihmisiä kiinnosta vittuakaan vaikka se sun pohkeen ympärysmitta kaventuisikin pari senttiä, ja suoraan sanottuna luulen, että vaan kuvittelet ihmisten tuijotuksen.

t. 162 cm joka mittasi juuri oman pohkeensa ympärysmitan. Se oli 37 cm ja ihan tykkään mun jaloista, eikä ole koskaan tullut mieleen kieltäytyä mekoista tai hameista  =D

Vierailija
17/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:17"] eikä tarvitsisi 30 asteen kuumuudessa pukeutua tunkkaisiin farkkuihin. -ap

[/quote]

Osta ohutkankaiset kesähousut, jos on noin vaikeaa. Vai luulitko että housuja valmistetaan vain farkusta?

Vierailija
18/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se oo hienoa, jos on kunnon pohkeet???

Vierailija
19/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:51"]

Voi juma ap, joida nyt se pääsi kuntoon ennen kuin alat ruiskuttamaan HERMOMYRKKYÄ sun toimiviin jalkoihin. Ei ihmisiä kiinnosta vittuakaan vaikka se sun pohkeen ympärysmitta kaventuisikin pari senttiä, ja suoraan sanottuna luulen, että vaan kuvittelet ihmisten tuijotuksen.

t. 162 cm joka mittasi juuri oman pohkeensa ympärysmitan. Se oli 37 cm ja ihan tykkään mun jaloista, eikä ole koskaan tullut mieleen kieltäytyä mekoista tai hameista  =D

[/quote]

Tiedän, että ongelma on osittain pääni sisällä mutta koska mulla on muutenkin lyhyet jalat niin nää pohkeet näyttää ihan kamalilta. Ja ihmisten kommentit on jäänyt päähän pyörimään. :(

Vierailija
20/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:17"] eikä tarvitsisi 30 asteen kuumuudessa pukeutua tunkkaisiin farkkuihin. -ap

[/quote]

Osta ohutkankaiset kesähousut, jos on noin vaikeaa. Vai luulitko että housuja valmistetaan vain farkusta?

[/quote]

Haaveena olis pitää nimenomaan mekkoja, hameita ja shortseja mutta tällä hetkellä en siihen pysty. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä