Botoxia pohkeisiin, kenelläkään kokemusta?
Taitaa olla vielä harvinaista Suomessa. Eli onko kukaan ottanut botoxia pohkeisiin siksi, että pohkeet näyttäisi pienemmiltä? Tarkoitushan on, että lihas lamautuu hetkellisesti (3-4kk) jolloin pistos on otettava uudelleen. Millaisia tuloksia tuli? Itselläni vaivana on liian lihaksikkaat pohkeet (rasvaimu ei siis auttaisi mitään) ja harkitsen tätä toimenpidettä.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:37"]
Tässä taas näkee miten väärillä tavoilla yritetään paikata itsetuntoa.
Vikahan ei ole sun pohkeissa. Vaan sun päässä. Sehän on vaan hyvä uutinen, voit vaikuttaa asiaan ihan ilman botoxia tai muita myrkkyjä. Jos ihmiset on kommentoineet jotain tyhmää niin vika on heissä. Ei sun pidä peitellä itseäs joidenkin ajattelemattomien ihmisten kommenttien takia! Eikä ne kommentit tai tuijotukset välttämättä edes ole pahalla tarkoitettu, sä vain tulkitset ne niin.
Esim. tuo miehen kommentti ei mun korvaan tarkoita mitään pahaa. Joo, ehkä on lihaksikkaat pohkeet naiseksi, muttei se silti tarkoita että ne olisi rumat!
[/quote]
Mies on itse tosi fitness ja lihaksikas, eikä silti pidä mun lihaksikkaita pohkeita hyvänä asiana. Tai ei ole ikinä sanonut, että ne on rumat, mutta sanoi että ymmärtää miksi haluan mennä ottamaan ne botox-piikit mutta ei kuulemma tarvitsisi mennä. Jos olisin tiennyt tästä piikitysjutusta, niin olisin mennyt siihen jo vuosia sitten....
Tässä taas näkee miten väärillä tavoilla yritetään paikata itsetuntoa.
Vikahan ei ole sun pohkeissa. Vaan sun päässä. Sehän on vaan hyvä uutinen, voit vaikuttaa asiaan ihan ilman botoxia tai muita myrkkyjä. Jos ihmiset on kommentoineet jotain tyhmää niin vika on heissä. Ei sun pidä peitellä itseäs joidenkin ajattelemattomien ihmisten kommenttien takia! Eikä ne kommentit tai tuijotukset välttämättä edes ole pahalla tarkoitettu, sä vain tulkitset ne niin.
Esim. tuo miehen kommentti ei mun korvaan tarkoita mitään pahaa. Joo, ehkä on lihaksikkaat pohkeet naiseksi, muttei se silti tarkoita että ne olisi rumat!