Vieras mies huusi lapsilleni. Missä käytöstavat ja empatia?
Meidän molemmilla lapsilla on vähän hyperaktiivisuutta ja se on todettu myös lääkärin toimesta. No he vähän villiintyivät kaupassa ja toinen työnsi toisen ihan vahingossa jonkun vieraan miehen kärryjä päin. Tämä mies alkoi ihan oikeasti HUUTAA: pysykää kakarat pois tai jotain. Molemmat lapset alkoivat itkeä ja minullekin tuli paha mieli. Eikö ihmisillä ole yhtään empatiaa?
Kommentit (22)
Vai että ihan lääkärin toimesta :D no sitten...
Itsellä on lääkäri löytänyt vihanhallintaongelman ja minun täytyy sitä purkaa kaupoissa, kirjastoissa yms.
Toivottavasti selitit lapsille, että sedän ei olisi pitänyt huutaa vaan kauniisti sanominen/kometaminen olisi riittänyt, mutta painotit myös sitä, että kaupassa ei riehuta ja että siinä voi sattua sivullisia/itseä/tulla aineellisia vahinkoja jotka on korvattava ihan omista rahoista sitten? Ja seuraavan kerran puutut lasten käytökseen ennen kuin tilanne eskaloituu.
Ei pidä säikytellä kun virtsan ja ulosteen karkaaminen on oikea ongelma, jo valmiiksi joutuu pinnistelemään, että saa pidätettyä.
Kyllä, haluaisin tietää, että missä lastesi käytöstavat olivat?
Toivottavasti pyysivät edes anteeksi törmäilyjään ja toivottavasti ymmärsit myös itse pahoitella lasten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin vedellyt mulkku-muksujasi ympäri korvia niin että tuntuu.
Niin kuin sinua on vedelty silloin kun sinä olit mulkkumuksu.
Eihän sinun lapsillasikaan ole käytöstapoja. Eivätkä he opi niitä ellet SINÄ opeta.
Ei näillä setämiehillä mitään ymmärrystä lapsista ole, eikä aikuisen käytöstavoista.
Pakkohan jonkun on huutaa, kun et itse suostu kasvattamaan. Tuskin siitä pilalle menivät vaan oli ihan terveydeksi pelkästään.
Ennenvanhaan olisi saanut vielä kotona remmistä perseelle.
Av-mamman käytöstavattomat roskakakarat.
Vai että molemmat lapset alkoivat itkeä. Provo.
Vierailija kirjoitti:
Et vahtinut. Ja typerä aloitus.
Keksin taas tämän paska aloituksen. 🐖🐖🐖🐖
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aloitukset tällä palstalla ovat provoja. Turha sitä on erikseen mainita.
Vierailija kirjoitti:
Juurinäi. Täyttä paskaa 💩💩💩💩💩💩💩
Kiitä onneasi, että vain huusi äpärillesi...
Kasvata ne villielukkas tai pidä pois julkiselta paikalta ja ihmisten ilmoilta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vahtinut. Ja typerä aloitus.
Keksin taas tämän paska aloituksen. 🐖🐖🐖🐖
Paskapossu 💩
Vierailija kirjoitti:
Av-mamman käytöstavattomat roskakakarat.
Vanhapiika on kiivaa tämmönen ?...🐖
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, haluaisin tietää, että missä lastesi käytöstavat olivat?
Toivottavasti pyysivät edes anteeksi törmäilyjään ja toivottavasti ymmärsit myös itse pahoitella lasten puolesta.
Haista 💩💩💩💩💩💩💩
Lapset voi jättää toisen vanhemman hoiviin kauppareissujen ajaksi. Se ostaminen sujuu paljon vaihdikkaammin.
Minä olisin vedellyt mulkku-muksujasi ympäri korvia niin että tuntuu.