Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten sukupuolirooli on ahdas

Vierailija
18.04.2015 |

Miettikääpä nyt tätäkin:
Tyttöjen lajia harrastava poika = homooooooo
Poikien lajia harrastava tyttö = Itsenäinen Ja Vahva Nainen (ablodit!)

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen rooli on paljon tiukempi. Kummallakohan on enemmän ulkonäköpaineita, naisilla vai miehillä? Ja kummallekohan lankeaa monesti se vastuullisimman vanhemman rooli, äideille vai isille? 

Vierailija
62/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:22"]

Naisen rooli on paljon tiukempi. Kummallakohan on enemmän ulkonäköpaineita, naisilla vai miehillä? Ja kummallekohan lankeaa monesti se vastuullisimman vanhemman rooli, äideille vai isille? 

[/quote]

Naiset voivat halutessaan meikata ja näyttää hyvältä, kun taas miehet pakotetaan armeijaan ja kuolemaan maan puolesta. Kumpikohan on merkittävämpi ja epätasa-arvoisempi sukupuolirooli?

Perheissä taas isälle perinteisesti lankeaa työssäkäynti ja sitä kautta perheen elannon hankkiminen. Eikö se ole vastuullinen rooli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:25"]

Jos mies tekee "naisten töitä", niin se on ihailtavaa: voi miten hienoa kun on herkkä mies. Jos nainen tekee "miesten töitä", niin asenne on usein, että "luuleeko tuo olevansa mies, mitä tuo nyt yrittää todistella".

[/quote]

Paskapuhetta. Olen miehenä hoitoalalla, eikä minuä todellakaan pidetä herkkänä. Päinvastoin; minua pidetään kylmänä ja kovana tyyppinä, joka kelpaa kyllä hyvin uhka- ja väkivaltatilanteisiin potilasta rauhoittamaan/painimaan, mutta jolle ei kahvihuoneessa jauheta mitään ylimääräistä. En oikein tiedä mitä siitä pitäisi ajatella, mutta koska teen työtä pelkästä rahasta, se taitaa olla ihan sama minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi