Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten sukupuolirooli on ahdas

Vierailija
18.04.2015 |

Miettikääpä nyt tätäkin:
Tyttöjen lajia harrastava poika = homooooooo
Poikien lajia harrastava tyttö = Itsenäinen Ja Vahva Nainen (ablodit!)

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan poikien lajeja ja oon homo. Ei mulla mitään roolia ole muutenkaan, oon vaan tavallinen ihminen joka köpöttelee kotonaan ja keittelee kahvia. Muitten mielipiteillä ei ole mitään väliä.

Vierailija
2/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:57"]Mä harrastan poikien lajeja ja oon homo. Ei mulla mitään roolia ole muutenkaan, oon vaan tavallinen ihminen joka köpöttelee kotonaan ja keittelee kahvia. Muitten mielipiteillä ei ole mitään väliä. [/quote]Hyi vittu! Sairas homo! Meidän isä olisi heittänyt tollaset pellolle.

[/quote]

Mun isäpuoli heitti mut pellolle. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sinä olet jotakin mieltä ei tarkoita sitä että muut ihmiset ajattelevat samalla tavalla. Avaa silmäsi ja lopeta lokerointi. Siitä se lähtee. 

Vierailija
4/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:58"] [quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:57"]Mä harrastan poikien lajeja ja oon homo. Ei mulla mitään roolia ole muutenkaan, oon vaan tavallinen ihminen joka köpöttelee kotonaan ja keittelee kahvia. Muitten mielipiteillä ei ole mitään väliä. [/quote]Hyi vittu! Sairas homo! Meidän isä olisi heittänyt tollaset pellolle. [/quote] Mun isäpuoli heitti mut pellolle. :) [/quote]Hakkasihan varmasti?

[/quote]

Ei mun tarttisi tätä kertoa mutta perusteellisesti. Mut ei se tietysti ollut eka kerta, olin sille nyrkkeilysäkkinä jo 3-vuotiaasta alkaen niin ihan sama.

Vierailija
5/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tyttöjen lajia sä harrastat?

Vierailija
6/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplodit, ei ablodit.

Vierailija
7/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Girls can wear jeans
And cut their hair short
Wear shirts and boots
'Cause it's OK to be a boy
But for a boy to look like a girl is degrading
'Cause you think that being a girl is degrading

Vierailija
8/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:10"]Aplodit, ei ablodit. [/quote]Hiljaa äidin kielihomo

[/quote]

En se ollu minä, se oli joku muu!

Vierailija
9/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Girls can wear jeans
And cut their hair short
Wear shirts and boots

[/quote]

What else could it be?

Vierailija
10/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin poikien lajia harrastava "poikatyttö" ei saa osakseen lesbottelua?

Vierailija
11/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:11"]Girls can wear jeans
And cut their hair short
Wear shirts and boots
[/quote]

Tämä, niin tämä. Nainen voi olla "hyvä jätkä", mutta mies ei voi olla "hyvä muija", koska eihän sellaisia ole. Tytöt ovat heikkoja ja alempiarvoisia, siksi miesten ei kuulu tavoitella naisellisia arvoja (esim. tanssi: estetiikka, herkkyys).

Vierailija
12/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:15"]Ai miten niin poikien lajia harrastava "poikatyttö" ei saa osakseen lesbottelua?
[/quote]

Aika paljon löyhempi se "raja" tytöillä on että onko vaan vähän poikamainen vai meneekö jo lepakkokerhon puolelle

Vierailija
13/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kenenkään harrastukset muita liikuta pätkääkään?

Vierailija
14/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tekee "naisten töitä", niin se on ihailtavaa: voi miten hienoa kun on herkkä mies. Jos nainen tekee "miesten töitä", niin asenne on usein, että "luuleeko tuo olevansa mies, mitä tuo nyt yrittää todistella".

Vierailija
15/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka viime vuosikymmeninä onkin menty sukupuoliroolien purkamisessa kiitettävästi eteenpäin, olen täysin samaa mieltä siitä, että miehille sallittu "muotti" on edelleen liian ahdas. Mitään tyttömäiseksi miellettyä ei saisi harrastaa emaskulaation ja homoksi leimaamisen pelossa. Mieluummin näkisin paljon rennompaa suhtautumista sukupuolirooleihin ja -odotuksiin sekä niillä leikittelyn sallimista kummallekin sukupuolelle.

Vierailija
16/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:25"]

Jos mies tekee "naisten töitä", niin se on ihailtavaa: voi miten hienoa kun on herkkä mies. Jos nainen tekee "miesten töitä", niin asenne on usein, että "luuleeko tuo olevansa mies, mitä tuo nyt yrittää todistella".

[/quote]

Ei ole noin, tai riippuu ihan naisen omasta asenteesta miten työstään puhuu.

Vierailija
17/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:26"]

Vaikka viime vuosikymmeninä onkin menty sukupuoliroolien purkamisessa kiitettävästi eteenpäin, olen täysin samaa mieltä siitä, että miehille sallittu "muotti" on edelleen liian ahdas. Mitään tyttömäiseksi miellettyä ei saisi harrastaa emaskulaation ja homoksi leimaamisen pelossa. Mieluummin näkisin paljon rennompaa suhtautumista sukupuolirooleihin ja -odotuksiin sekä niillä leikittelyn sallimista kummallekin sukupuolelle.

[/quote]

Miksi homoksi leimautumista pitäisi pelätä? Riittää kun sanoo että ''en ole''.

Vierailija
18/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Girls can wear jeans
And cut their hair short
Wear shirts and boots

[/quote]

Mua ärsyttää tämä. Pidän naisia tavallisina ihmisinä, en alempi- tai ylempiarvoisina. Pukeudun miesten vaatteisiin, koska se on tapana tässä kulttuurissa ja naisten vaatteisiin pukeutuva mies tulkittaisiin äidissään kiinni olevaksi naisiin samaistujaksi tai homoseksuaaliksi, mitä en ole. Minun pitäisi kuitenkin ahtautua johonkin leninkiin, etten olisi sovinisti ja pitäisi naisia alempiarvoisina?

Vierailija
19/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai joo, jos tuon ketjuun aiemmin kommentoineen isäpuolensa hakkaaman homokundin kommentit ovat totta eikä provoa, niin virtuaalihalit täältä sinne. Homofobiset juntit ovat helvetin tympeää sakkia, joka pitäisi mieluummin eristää omaan reservaattiinsa keskenään juomaan halpaa keppanaa ja rassaamaan autonromujaan. Ja lapsia kaltoinkohtelevat ovat ihmiskunnan ehdotonta pohjasakkaa.

Vierailija
20/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:26"]

[/quote]

Miksi homoksi leimautumista pitäisi pelätä? Riittää kun sanoo että ''en ole''.

[/quote]

Jos sen ehtii sanoa ennen kuin saa turpaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän