En ymmärrä miesten käytöstä
Ensin aloitti juttelun ja vaikutti kiinnostuneelta, nähtiin muutaman kerran ja viestiteltiin vielä vikan kerran jälkeenkin kunnes herrasta ei enää kuulu mitään. Aina sama juttu. Mikähän mussa on vialla? Kun ei niiltäkään voi kysyä kun ei ole viestiin/soittoon vastannut :D ja parikymppisiä ollaan. Ja siis useamman kerran sama käynyt
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:10"]
Minulle oli järkytys tietää, että miehet kokevat treffien olleen epäonnistuneet jos niiden lopuksi ei suudeltu! Deittailin paljon ja mietin mikä tässä nyt mättää. Sitten ryhdyin pussailemaan miesten kanssa ja se toimi heille merkkinä, että olen kiinnostunut. Muuten he luulivat, ettei minua kiinnosta.
[/quote]Mikä ihmeen järkytys se asia oli? Vai oletko peräti 14 vuotias? Pihtaavatko muutkin pusuja? Jos treffit ovat menneet mukavasti kaikin puolin, suunnittelette jo toisia treffejä ja tiedätte, että tapailu ei jää tuohon yhteen kertaan, niin kyllä siinä pusu tai pari on mukava vaihtaa ja sylikkäin olla edes hetken ennen eroamista. Vähän kylmältä ainakin minusta tuntuisi hyvien treffien jälkeen vain vilkutella toiselle ilman mitään kosketusta.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:22"]Voi olla, että luulee että sinä et ole kiinnostunut hänestä joten päätti lopettaa yhteydenpidon. Oliko treffeillä suutelua tai muuta läheisyyttä? Jos ei niin mies varmaan oletti että haluat olla vain kavereita, niin ei raaski tuhlata aikaa. [/quote] Ei ollut halailua ja söpöilyä enempää, mutta mun mielestä ihan normaalia kun kuitenkin vaan kolme kertaa nähtiin. Kai sitä pitää sitten ensi kerralla käydä suoraan asiaan?
[/quote]
En minäkään ymmärrä tätä pari tuntia on tunnettu ja sänkyyn porukkaa. Kyllä siinä muutama viikko helposti menee tutustuessa uuteen ihmiseen, jopa kuukausia.
m41
[/quote]Ihanko oikeasti tutustut muutaman kuukauden ajan naiseen ennen kuin menet sänkyyn tämän kanssa? Miten se onnistuu? Tumputatko ennen treffejä itsesi typötyhjäksi niin, että pystyt vain keskittymään keskusteluun ja tutustumiseen? Eikö sinun tee edes mieli harrastaa seksiä ennen kuin tunnet naisen hyvin? Entä jos nainen haluaa seksiä ennen, mitä sitten teet? Vai onko tällaista tilannetta tullut koskaan vastaan edes? En minäkään ekoilla treffeillä sänkyyn hyppäisi, mutta jos ekoilla treffeillä ei mies haluta ollenkaan, niin tuskinpa haluttaa myöhemminkään. Jos mies alkaisi pihtailemaan ja haluaisi vain jutella, niin epäilisin homoksi, pieni kaluiseksi tai muuten vain oudoksi. Kerropa siis miten etenet mielenkiintoisen, kivan ja silmää miellyttävän naisen kanssa? Oletko naimisissa vai sinkku?
Joskus oli sellainenkin aika, kun pari oli kihloissa vuosia ja tutustuttiin vain puhumalla ennen avioliittoa. Eikä siihen kuoltu. Vähän huvittava tuo purkaus, että ei muka pystyisi keskittyä tutustumiseen.
Minulle oli järkytys tietää, että miehet kokevat treffien olleen epäonnistuneet jos niiden lopuksi ei suudeltu! Deittailin paljon ja mietin mikä tässä nyt mättää. Sitten ryhdyin pussailemaan miesten kanssa ja se toimi heille merkkinä, että olen kiinnostunut. Muuten he luulivat, ettei minua kiinnosta.