Tytölle nimi?
Mitä mieltä nimestä Laila Kyllikki Vellamo "sukunimi"?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:16"]Liian pitkä
[/quote]
Niin minustakin mutta en osaa päättää kumpi nimi jäisi sitten pois. Laila Vellamo vai Laila Kyllikki?
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:32"]
Nolo nimi.
[/quote]
Niinpä. Mm. Emma, Venla, Aada ja Sofia ovat sallittuja tällä hetkellä.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:32"]Nolo nimi.
[/quote]
Mutsis oli nolo ku sua teki.
Mä lyhentäisin tota aika paljon. Esim. Lila Vellamo.
Laila Vellamo on kiva ja sopivan pituinen. Sopii paremmin noi nimet yhteen kuin Laila Kyllikissä.
Ihan sama mikä vaan kunhan ei se saatanan SOFIA
Laila tulee mieheni isoäidiltä eikä siitä tingitä! ;)
Vellamosta ja Kyllikistä pidämme "muuten vain" ja molemmille nimille olisi tarinakin. En halua mitään Lilaa tai Sallaa, en pidä niistä. Jonkin toisen lapselle toki sopii!
Ap
Laila on ihana, mutta itse yhdistäisin siihen vähemmän älläisen toisen nimen. Vaikka Vanamo tai Tuulikki.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:40"]Kysy miehesi mielipidettä!
[/quote]
Miehen mielipide on että joko Laila Vellamo tai Laila Vellamo Kyllikki. Olisiko noin päin parempi kuin Laila Kyllikki Vellamo?
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:43"]Laila on ihana, mutta itse yhdistäisin siihen vähemmän älläisen toisen nimen. Vaikka Vanamo tai Tuulikki.
[/quote]
Tuulikki harkintaan! :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:40"]Kysy miehesi mielipidettä!
[/quote]
Miehen mielipide on että joko Laila Vellamo tai Laila Vellamo Kyllikki. Olisiko noin päin parempi kuin Laila Kyllikki Vellamo?
Ap
[/quote]
Saisiko lisää mielipiteitä? Kiitos!
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:35"]
Ap, miten olisi Salla Vellamo?
[/quote]
Tai Kylli Vellamo.
Kylli on Kylie englanniksi, se olisi helppo selittää jos tie veisi joskus ulkomaille asumaan :)
Päivikki Vellamo olisi ihana nimi, tai Runo Vellamo
Laila-nimestä tulee mieleen joku nuhjaantunut ja tupakkabassoääninen kassialma-täti.... Soriiii....
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:44"]Laila-nimestä tulee mieleen joku nuhjaantunut ja tupakkabassoääninen kassialma-täti.... Soriiii....
[/quote]
No ei voi mitään, Laila pysyy :)
Ap
Liian pitkä