En ymmärrä miesten käytöstä
Ensin aloitti juttelun ja vaikutti kiinnostuneelta, nähtiin muutaman kerran ja viestiteltiin vielä vikan kerran jälkeenkin kunnes herrasta ei enää kuulu mitään. Aina sama juttu. Mikähän mussa on vialla? Kun ei niiltäkään voi kysyä kun ei ole viestiin/soittoon vastannut :D ja parikymppisiä ollaan. Ja siis useamman kerran sama käynyt
Kommentit (24)
Tollasia ne miehet on, ei sen kummemmin kannata asiaa murehtia kun uusia tulee aina.
Ahdistelet liikaa (pidät liikaa yhteyttä)? Tai löysi paremman?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:22"]Voi olla, että luulee että sinä et ole kiinnostunut hänestä joten päätti lopettaa yhteydenpidon. Oliko treffeillä suutelua tai muuta läheisyyttä? Jos ei niin mies varmaan oletti että haluat olla vain kavereita, niin ei raaski tuhlata aikaa.
[/quote]
Ei ollut halailua ja söpöilyä enempää, mutta mun mielestä ihan normaalia kun kuitenkin vaan kolme kertaa nähtiin. Kai sitä pitää sitten ensi kerralla käydä suoraan asiaan?
Pyhä Vulva siis tulee nostaa jalustalle? Ei se kuule ihan niin mene, vaikka palstamammat niin kuvittelevat.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:29"]Ahdistelet liikaa (pidät liikaa yhteyttä)? Tai löysi paremman?
[/quote]
Nii voi olla :D ois silti kiva jos ilmottaa että ei muuten kiinnosta. Ja en usko että liikaa ahdistelin, ihan mun mielestä oli molemminpuolista yhteydenpitoa
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:29"]
Pyhä Vulva siis tulee nostaa jalustalle? Ei se kuule ihan niin mene, vaikka palstamammat niin kuvittelevat.
[/quote]
Missä kohtaa näit vulvan nostamista?
No eipä sitä voi kukaan ulkopuolinen kertoa, miksi noin kävi. Mutta yleistä käytöstä varmaan molempien sukupuolien kohdalla.
Tarkista seuraavia asioita itsessäsi: Haiseeko henkesi, onko hammaskalustosi kondiksessa, meikkaatko ehkä liikaa, oletko liian pullukka, oletko aina oikeassa kaikessa jne. Parikymppisen pitää nauttia elämästä eikä elää vain miesten ehdoilla, kyllä se sielunkumppani vastaan tulee :)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:56"]Tarkista seuraavia asioita itsessäsi: Haiseeko henkesi, onko hammaskalustosi kondiksessa, meikkaatko ehkä liikaa, oletko liian pullukka, oletko aina oikeassa kaikessa jne. Parikymppisen pitää nauttia elämästä eikä elää vain miesten ehdoilla, kyllä se sielunkumppani vastaan tulee :)
[/quote]
Kamalaa jos kaikki johtuukin siitä että oon vähän pyöreä :( 173/68 kai tässä sit pitää alottaa laihis heti niin ehkä jotain tuloksia ennen kesälomia tulee
Ehkä syy löytyy siitä, että juttu ei etene yhtään. Jos et muutamien treffien jälkeenkään muuta kuin anna halata, niin puutteessa olevat nuoret miehet eivät jaksa odottaa. Herrasmiehiä on nykyään aika harvassa ja nykymiehet eivät piirittämistä kauan jaksa jos nainen vain hymyilee ja höpöttää odottaen uljaan prinssin olevan vain häntä varten. Otapa seuraavaksi vähän ronskimpi asenne ja tyyli, ei kuitenkaan mitään vosu -tyyliä. :)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:19"]
Ehkä syy löytyy siitä, että juttu ei etene yhtään. Jos et muutamien treffien jälkeenkään muuta kuin anna halata, niin puutteessa olevat nuoret miehet eivät jaksa odottaa. Herrasmiehiä on nykyään aika harvassa ja nykymiehet eivät piirittämistä kauan jaksa jos nainen vain hymyilee ja höpöttää odottaen uljaan prinssin olevan vain häntä varten. Otapa seuraavaksi vähän ronskimpi asenne ja tyyli, ei kuitenkaan mitään vosu -tyyliä. :)
[/quote]
Ei ap ole tässä se, jonka tulee muuttua.
Et oo vaan löytänyt sulle oikeaa miestä. Mä ite oon usein lopettanut alkavia suhteita ja tapailuhommia, koska etsin miestä, jonka kanssa olen oikeasti loppuelämäni ja en tyydy mihinkään ihan ookooseen. En väitä itse olevani parempi kuin nämä miehet, mutta erilaisia olemme olleet ja osa tärkeistä asioista ei ole klikannut. Toivon kuitenkin pelkkää hyvää dumppaamilleni miehille, joku muu nainen on heille varmasti paljon parempi kuin minä. Yritä ajatella tältä kannalta: sussa tuskin on mitään vikaa, teillä ei ole vain klikannut miesten mielestä jostain syystä.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:22"]Voi olla, että luulee että sinä et ole kiinnostunut hänestä joten päätti lopettaa yhteydenpidon. Oliko treffeillä suutelua tai muuta läheisyyttä? Jos ei niin mies varmaan oletti että haluat olla vain kavereita, niin ei raaski tuhlata aikaa. [/quote] Ei ollut halailua ja söpöilyä enempää, mutta mun mielestä ihan normaalia kun kuitenkin vaan kolme kertaa nähtiin. Kai sitä pitää sitten ensi kerralla käydä suoraan asiaan?
[/quote]
En minäkään ymmärrä tätä pari tuntia on tunnettu ja sänkyyn porukkaa. Kyllä siinä muutama viikko helposti menee tutustuessa uuteen ihmiseen, jopa kuukausia.
m41
Jotenkin aina jaksaa huvittaa nämä palstamammat , jotka esiintyy miehinä. Säälittävää oman perseen pyhittämistä "miesten suulla".
Niin joskus menee oudosti. Itse pidetään yhteyttä, mutta sitten kun ehdottaa tapaamista ei sovikkaan. Miksiköhän sitten ylipäätään pitää mitään yhteyttä...
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:19"]
[/quote] ja sitten ulvotaan aaveellä räkä poskella kun naisella on liikaa "kokemuksia".
Ei se, että tyttis odotuttaa, pakota ketään juoksemaan suoro ojossa pitkin kyliä.
m41
Ja esiliina vahti ettei mitään "sopimatonta" pääse tapahtumaan. Eikä kukaan kuollut piparin puutteeseen.
Mulla on käynyt just noin. Nainen on vaikuttanut siltä että sitä ei kiinnosta.. Mies21
Voi olla, että luulee että sinä et ole kiinnostunut hänestä joten päätti lopettaa yhteydenpidon. Oliko treffeillä suutelua tai muuta läheisyyttä? Jos ei niin mies varmaan oletti että haluat olla vain kavereita, niin ei raaski tuhlata aikaa.