Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Jemma". Mies vai nainen??

Vierailija
18.04.2015 |

Netissä kirjoittelee nimimerkki ”Jemma” Anneli Auerin vastaista propagandaa. Hän on vääristelyn mestari, puhuu asioista kuin ne olisi faktoja, vaikka ne on ihan hatusta vedettyjä. Minä luulen, että Jemma on oikeasti naisia vihaava mies, joka purkaa vihaansa tähän yhteen julkisuuden henkilöön. Lukekaapa seuraava jemman pätkä. Onko kirjoittaja nainen vai mies? Miettikää, voisiko nainen kirjoittaa tuollaista: Luulen että ei.

Jemma kirjoittaa Hejac-nimisellä poliisien keskustelupalstalla:

Auer kuvaili pariskunnan seksielämää viriiliksi tyyliin kerran, pari viikossa. Kas kummaa, kun kuukausia käytössä olleista vuodevaatteista ei kuitenkaan löytynyt jälkeäkään Lahden spermasta. Auerin mukaan Lahti yleensä laukesi seksuaalisen kanssakäymisen päätteeksi. Auerin selitys asiaan oli, että Lahti oli opettanut hänetkin menemään suihkuun aina heti seksin jälkeen. Bu-ha-haa. Lapsilta asiasta tuskin kehdattiin kysyä – ja nukkumassahan lapset olivatkin; nuorin surmayöhön asti vanhempiensa välissä. 

Kuvat ja paikalla käyneiden poliisien lausunnot kertovat talouden surkeasta hygieniatasosta enemmän kuin tuhat sanaa. Lisäksi jokainen parisuhdeleikkejä harrastanut tietää, ettei sillä, meneekö yhdynnän jälkeen heti pesulle vai ei, ole juurikaan merkitystä lakanaan jäävien jälkien suhteen. Tässä yhteydessä voidaan ottaa huomioon myös Auerin kolme alatiesynnytystä (yksi taisi olla keisarinleikkaus). Siinä olisi saanut Annumamma aika lailla pidätellä ilmapurkauksia ja supistella lantionpohjalihaksiaan; Lahden olisi puolestaan pitänyt hypätä jokseenkin äänen nopeudella boksereihinsa, ettei edes Erkki Siimahäntä tai tämän veli olisi livahtanut lakanalle, jos pariskunta olisi lähtenyt pari kertaa viikossa kiireellä suihkuhuoneen suuntaan, kimpassa. Uskottavaa?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko poliisi oikeasti tutkinut spermaa lakanoistaa? Miksi?

Vierailija
2/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi? Mäki osaan bamlaa niiku skrode äijä konsanaa, mutta olen ihan nainen kyllä -.- Voi hohhoijaa. Onko hurjien sanojen "sperma, panna ja seksi" käyttö jotenkin MIEHEKÄSTÄ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on, että kuulemma m(!) murhahuoneessa tutkittiin kaikki, jopa lakanoiden dna:t, varmaankin murhaajan dna:n löytämiseksi...

Vierailija
4/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta, että tuollaisista yksityisistä ja intiimeistä asioista puhutaan julkisesti. En haluaisi olla Auerin kengissä. Luulen, että on mies.

Vierailija
5/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transsukupuolinen? :)

Vierailija
6/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen ei voisi kirjoittaa noin? Olen itse nainen enkä huomannut tuossa mitään sellaista mitä ei nainen voisi kirjoittaa tai miettiä.

Vierailija
7/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslainen poliisi!! Katsoin, että Jemma on lisäksi kepun vihaaja. ainakin Pohjanmaalla on vahva vastakkaiasettelu näiden kahden puolueen välillä. Jeee, minä tiedän: Jemma on pohjanmaalainen, kokoomuslainen poliisi! JIHUU

Vierailija
8/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:11"]

Tuntuu pahalta, että tuollaisista yksityisistä ja intiimeistä asioista puhutaan julkisesti. En haluaisi olla Auerin kengissä. Luulen, että on mies.

[/quote] No siksipä just. Luulen, että vain mies voi puhua synnyttäneen naisen "pillupieruista" tuohon sävyyn

Vierailija
9/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:59"]Tässä yhteydessä voidaan ottaa huomioon myös Auerin kolme alatiesynnytystä (yksi taisi olla keisarinleikkaus). Siinä olisi saanut Annumamma aika lailla pidätellä ilmapurkauksia ja supistella lantionpohjalihaksiaan; Lahden olisi puolestaan pitänyt hypätä jokseenkin äänen nopeudella boksereihinsa, ettei edes Erkki Siimahäntä tai tämän veli olisi livahtanut lakanalle, jos pariskunta olisi lähtenyt pari kertaa viikossa kiireellä suihkuhuoneen suuntaan, kimpassa. Uskottavaa?

[/quote] Tekeekö synnytys tosiaan paikat noin väljiksi? 

Vierailija
10/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:11"]

[/quote] Heh heh lesbo

Vierailija
11/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:11"]

[/quote] No siksipä just. Luulen, että vain mies voi puhua synnyttäneen naisen "pillupieruista" tuohon sävyyn
[/quote]

Oletko sinä itse mies? Nimittäin huomattavasti vulgaarimminhan sinä juuri niistä "pillupieruista" puhuit kuin tuo Jemma... Toisaalta mies ei välttämättä edes tiedä mistään "pillupieruista" koska ei sellaisia henkilökohtaisesti ole kokenut.

Vierailija
12/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:11"] Tuntuu pahalta, että tuollaisista yksityisistä ja intiimeistä asioista puhutaan julkisesti. En haluaisi olla Auerin kengissä. Luulen, että on mies. [/quote] No siksipä just. Luulen, että vain mies voi puhua synnyttäneen naisen "pillupieruista" tuohon sävyyn [/quote] Oletko sinä itse mies? Nimittäin huomattavasti vulgaarimminhan sinä juuri niistä "pillupieruista" puhuit kuin tuo Jemma... Toisaalta mies ei välttämättä edes tiedä mistään "pillupieruista" koska ei sellaisia henkilökohtaisesti ole kokenut.

[/quote] Kyllä ainakin me mun miehen kanssa puhutaan joskus mun ilmanpurkauksista, ja mies käyttää termiä" pussy fart". Sulla ei ilmeisesti ole miestä, kun et tällaista asiaa ole jounut kohtaamaan.

Vierailija
13/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas paskiainen tuo jemma!

Vierailija
14/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:59"]

Netissä kirjoittelee nimimerkki ”Jemma” Anneli Auerin vastaista propagandaa. Hän on vääristelyn mestari, puhuu asioista kuin ne olisi faktoja, vaikka ne on ihan hatusta vedettyjä. Minä luulen, että Jemma on oikeasti naisia vihaava mies, joka purkaa vihaansa tähän yhteen julkisuuden henkilöön. Lukekaapa seuraava jemman pätkä. Onko kirjoittaja nainen vai mies? Miettikää, voisiko nainen kirjoittaa tuollaista: Luulen että ei.

Jemma kirjoittaa Hejac-nimisellä poliisien keskustelupalstalla:

Auer kuvaili pariskunnan seksielämää viriiliksi tyyliin kerran, pari viikossa. Kas kummaa, kun kuukausia käytössä olleista vuodevaatteista ei kuitenkaan löytynyt jälkeäkään Lahden spermasta. Auerin mukaan Lahti yleensä laukesi seksuaalisen kanssakäymisen päätteeksi. Auerin selitys asiaan oli, että Lahti oli opettanut hänetkin menemään suihkuun aina heti seksin jälkeen. Bu-ha-haa. Lapsilta asiasta tuskin kehdattiin kysyä – ja nukkumassahan lapset olivatkin; nuorin surmayöhön asti vanhempiensa välissä. 

Kuvat ja paikalla käyneiden poliisien lausunnot kertovat talouden surkeasta hygieniatasosta enemmän kuin tuhat sanaa. Lisäksi jokainen parisuhdeleikkejä harrastanut tietää, ettei sillä, meneekö yhdynnän jälkeen heti pesulle vai ei, ole juurikaan merkitystä lakanaan jäävien jälkien suhteen. Tässä yhteydessä voidaan ottaa huomioon myös Auerin kolme alatiesynnytystä (yksi taisi olla keisarinleikkaus). Siinä olisi saanut Annumamma aika lailla pidätellä ilmapurkauksia ja supistella lantionpohjalihaksiaan; Lahden olisi puolestaan pitänyt hypätä jokseenkin äänen nopeudella boksereihinsa, ettei edes Erkki Siimahäntä tai tämän veli olisi livahtanut lakanalle, jos pariskunta olisi lähtenyt pari kertaa viikossa kiireellä suihkuhuoneen suuntaan, kimpassa. Uskottavaa?

[/quote]Lukijan on syytä miettiä, mihin tuo Jemma oikein tuolla kirjoituksellaan oikein pyrkii? Jemma haluaa tehdä lukijalle selväksi, että Auer on valehteleva, likainen ja väljäpi****inen nainen. Perille meni. Samalla tulee Jemma paljastaneeksi oman vihamotiivinsa Annelin jatkuvalle mustamaalaamiselle.

Vierailija
15/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:11"] Tuntuu pahalta, että tuollaisista yksityisistä ja intiimeistä asioista puhutaan julkisesti. En haluaisi olla Auerin kengissä. Luulen, että on mies. [/quote] No siksipä just. Luulen, että vain mies voi puhua synnyttäneen naisen "pillupieruista" tuohon sävyyn [/quote] Oletko sinä itse mies? Nimittäin huomattavasti vulgaarimminhan sinä juuri niistä "pillupieruista" puhuit kuin tuo Jemma... Toisaalta mies ei välttämättä edes tiedä mistään "pillupieruista" koska ei sellaisia henkilökohtaisesti ole kokenut.

[/quote] Kyllä ainakin me mun miehen kanssa puhutaan joskus mun ilmanpurkauksista, ja mies käyttää termiä" pussy fart". Sulla ei ilmeisesti ole miestä, kun et tällaista asiaa ole jounut kohtaamaan.

[/quote]Mun vaimo jostain kumman syystä sanoo aina "sorry", kun sellanen piip tulee. :)

Vierailija
16/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:48"]

[/quote]

Olet siis nainen, käytät termiä pillupieru muttet usko, että nainen voisi puhua niistä käyttäen termiä ilmapurkaus?? Mikähän logiikka tässä sulla nyt on?
Miksi mielestäsi nainen ei voisi puhua ilmapurkauksista, mutta näemmä pillupieruista voi??

Vierailija
17/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:00"]Olet siis nainen, käytät termiä pillupieru muttet usko, että nainen voisi puhua niistä käyttäen termiä ilmapurkaus?? Mikähän logiikka tässä sulla nyt on? Miksi mielestäsi nainen ei voisi puhua ilmapurkauksista, mutta näemmä pillupieruista voi??

[/quote] Siis kyse on Jemman kirjoituksesta ilmenevästä negatiivisesta sävystä, jolla hän pillipieruista puhuu. Ne ovat hänen mielessään jotain, joista kärsivät vain "ällöttävät ja likaiset murhaajaämmät", siis hänen mukaansa sellaiset kuin Anneli Auer, jotka eivät koskaan käy suihkussa, jotka eivät koskaan siivoa kotiaan ja jotka ovat synnyttäneet alateitse monta lasta, mikä siis sekin tuntuu Jemman mielestä olevan jotenkin ällöttävää. Jemma on mies, definitely.

Vierailija
18/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jemma on ihan perseestä, definitely.

Vierailija
19/63 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:58"] [quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:19"] Ottamatta kantaa siihen onko kirjoittaja mies vai nainen, tai onko kirjoitus edes totta, niin eikai ne nyt helvetti ole sielä sängyssä harrastaneet seksiä jos nuorin lapsi kerran nukkuu välissä???!! Tämä jäi häiritsemään tekstistä. Spermajäljet varmaan löytyy sohvasta tai matoista.  [/quote] Nuoremmat lapset väitti että juuri murhayönä nuorin lapsi siirrettiin lastenhuoneeseen nukkumaan, sekin juttu on ihan satua. [/quote] Eikös Auer itse kertonut tuon. pesuhuoneen ovessahan oli vielä ihaa-julistekin vauvan sängyn kohdalla. [/quote] Se meni niin, että nuorin lapsi oli vauvaiän nukkunu vanhempien huoneessa, niinkuin asiaan kuuluukin, mutta oli kuulemma jonkin aikaa aiemmin siirretty nukkumaan sänkyineen lastenhuoneeseen.

[/quote]

Kuulemma? Kai tästä asiasta jotain faktaa on.

Vierailija
20/63 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:28"]Kokoomuslainen poliisi!! Katsoin, että Jemma on lisäksi kepun vihaaja. ainakin Pohjanmaalla on vahva vastakkaiasettelu näiden kahden puolueen välillä. Jeee, minä tiedän: Jemma on pohjanmaalainen, kokoomuslainen poliisi! JIHUU
[/quote]Taitaa olla Jemman viikko pilalla hänen vihaamansa kepun vaalivoiton vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi