Nettipalstat on saaneet menettämään uskon ihmisiin
Esim. av-palstaa olen lukenut vasta alle vuoden niin eipä enää kiinnosta tutustua oikeassa elämässä ihmisiin. Täällä kun lukee mitä paskaa ihmiset ajattelee asioista oikeasti muuttuu ajattelu aika kyyniseksi. Ihmiset on vaan niin helvetin tyhmiä, katkeria ja ilkeitä.
Kommentit (33)
Ei kannata olla noin tosikko. Pärjää paremmin elämässä kun ei ole.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:44"]
[/quote]
Tosielämässä ei ole ongelmaa kun on fiksujen ja kivojen ihmisten kanssa tekemisissä, nää palstat ei sitä ole ja aika idiootti on jos pitää tätä menoa "hauskana". ap
Se on kyllä niinkin, että sama henkilö on voinut kirjoittaa lähes kaikki hullut kommentit, kun kaikki on nimellä vierailija. Eli hulluja ei välttämättä ole niin monta kuin ensin vaikuttaisi olevan.
Siitähän on tehty tutkimuksia, että netissä anonyyminä on helppo sanoa mitä vain. Minua pelottavat enemmän ne työpaikan "kunnolliset" ihmiset, jotka kuitenkin puhuvat p*skaa muista selän takana ja kiillottavat omaa sädekehäänsä. Ne ovat niitä kamalimpia tyyppejä. Niin hyviä ihmisiä, ja puukko sujahtaa selkään tuosta vaan.
Netissä pääsevät ääneen kaikki, ne hyvät, pahat, ja rumat. Täytyy vaan etsiä jyvät akanoista.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:53"]
Se on kyllä niinkin, että sama henkilö on voinut kirjoittaa lähes kaikki hullut kommentit, kun kaikki on nimellä vierailija. Eli hulluja ei välttämättä ole niin monta kuin ensin vaikuttaisi olevan.
[/quote]
Ei tässä ole "hulluudesta" kyse, vaan ilkeydestä.
Oletko sitten joskus uskonut ihmisiin. Idiootti. Kuulostat juuri sellaiselta pelleltä, joka innoissaan haluaa asiakaspalvelutöihin, koska saa olla ihmisten kanssa. Sitten aletaan valittaa että asiakkaat ovat epämiellyttäviä. Ihan kuin se olisi joku salaisuus, että ihmiset ovat kusipäitä. Kaikki. Eikä riipu sukupuolesta, iästä, ihonväristä ym vaan KAIKKI.
Siis mitä te oikein luulette itsestänne, tässä ketjussa kirjoittavat? Että olette jotain muille tosi mukavia tai oikeudentuntoisia ihmisiä? No, toivottavasti sitten todellakin olette. Luulisi, että livenä löytyisi kaltaistenne seuraa.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:44"]
[/quote]
Tosielämässä ei ole ongelmaa kun on fiksujen ja kivojen ihmisten kanssa tekemisissä, nää palstat ei sitä ole ja aika idiootti on jos pitää tätä menoa "hauskana". ap
[/quote]
Etkö sä just kirjoittanut, että ei kiinnosta enää tutustua livenä ihmisiin.
Mulla niin päin, että on helpottavaa huomata, että samanlaisia kusipäitä kuin itse olen on muitakin. En mä kuitenkaan sanoisi kellekään päin naamaa mitään mikä vahingoittaa tai jos saisin tietää sanoneeni niin menisin pahoittelemaan käytöstäni. Netti on mulle vain paineiden purkupaikka. Ja saan testata myös paheksunnan määrää, että mitä mieltä minusta OIKEASTI ollaan. En jaksa sitäkään, että livenä mulle ollaan ystävällisiä ja selän takana puhutaan pahaa tai käännetään minulle selkä, "kun ollaaan muka niin hirveän kivoja ihmisiä".
Mutta ei varmaan kaikki maailman ihmiset ole sillä tavoin häiriintyneitä, kuin mä oon tai täällä moni on, tännehän meidän häiriköiden on hyvä kertyä, miksi kukaan levollinen ihminen haluaisi palstailla täällä? Mäkin toivon vielä sen päivän kouttavan, että saan itselleni rauhan ja lopetan räyhäämisen, enkä ole enää häiriintynyt ja rikkinäinen.
Olen täysin samaa mieltä. Pahinta on, jos avautuu jostain kipeästä asiasta ja saa paskaa niskaan. Esim. seksuaaliseen väkivaltaan liittyvät keskustelut ovat varmaan pahimpia. On ärsyttävää huomata, kun kirjoituksia vääristellään ja luetaan valikoidusti. Moni ei tunnu ymmärtävän, että ruudun takana on tunteva ihminen. Vaikka ei olisikaan samaa mieltä kirjoittajan kanssa, voi erilaisen mielipiteen ilmaista asiallisesti ja menemättä henkilökohtaisuuksiin. Jotkut muuten fiksut kirjoittajat eivät edes huomaa ilkeyttään, vaan saattavat luulla olevansa asiallisia. Tai jos ei suoranaisesti ilkeitä, ainakin hyvin kylmiä.
Keskustelupalstan tarkoitus pitäisi olla keskustella eri aiheista, ei haukkua ja leimata ihmisiä. Keskustelua tarvittaisiin paljon eri asioista. Tässä maassa vaietaan liikaa tärkeistäkin asioista tai keskustellaan liian kapea-alaisesti. Tällaista se on maassa, missä ihmisten on vaikea kommunikoida ylipäänsä. Harmi.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:11"]
Esim. av-palstaa olen lukenut vasta alle vuoden niin eipä enää kiinnosta tutustua oikeassa elämässä ihmisiin. Täällä kun lukee mitä paskaa ihmiset ajattelee asioista oikeasti muuttuu ajattelu aika kyyniseksi. Ihmiset on vaan niin helvetin tyhmiä, katkeria ja ilkeitä.
[/quote]
Mulle käynyt vähän samoin, pysyn kaukana ainakin vähänkin pinnallisen oloisista naisihmisistä.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:11"]
[/quote]
Parikin kiusaamiseen addiktoitunutta ihmistä ehtii kyllä tehdä aikaan paljon pahaa. Täällä ei välttämättäole niin paljon sitä saastaa kuin luulet.
Nämä trollithan ovat patologisia sadunkertojia ja sosiopaatteja, esittävät kaikkia mahdollisia ammatteja ja ihmisiä, ja ikävissä tarinoissa suositaan kiusaamista ja syyllistetään erilaisia kuin itse.