seksin sattuminen synnytyksen jälkeen
Jotkut kertovat aloittavansa viikkojen tai parin kk:n päästä yhdynnät synnytyksen jälkeen ja osalla yhdyntä ollut aika kipeä. Ihmettelen sitä, että eikö sitä yhdyntää kannattaisi rauhassa odottaa esim imetyksen loppuun ja siihen asti, että alapää ja halut ovat palautuneet ennalleen?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ole rajaa joidenkin miesten itsekkyydellä....
Näin on, olen ollut todella itsekäs, kun täyttänyt kaikki vaimon toiveet ja tyydyttänyt halut avuliaasti kyselemättä. Hän ei ole koskaan halutessaan jäänyt seksittä tai orgasmitta, eikä ilman haluamiaan lapsia. Olen todella itsekkäästi pitänyt vaimon tyytyväisenä ja tyydytettynä. Toki vähän karsimaan opiskeluissa ja työurissa hänen ja perheen vuoksi.
Ja olisit tietenkin saanut erektion ja tyydyttänyt vaimosi myös kipeällä kullilla vaikka joka töyntö tuntuisi kuin puukon iskulta? Ja kuunnellut uhkailuja, että jos ei kulli seiso niin sitten vaimon on lähdettävä vieraisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ole rajaa joidenkin miesten itsekkyydellä....
Näin on, olen ollut todella itsekäs, kun täyttänyt kaikki vaimon toiveet ja tyydyttänyt halut avuliaasti kyselemättä. Hän ei ole koskaan halutessaan jäänyt seksittä tai orgasmitta, eikä ilman haluamiaan lapsia. Olen todella itsekkäästi pitänyt vaimon tyytyväisenä ja tyydytettynä. Toki vähän karsimaan opiskeluissa ja työurissa hänen ja perheen vuoksi.
Ja vaimosi ei ole tehnyt mitään uhrauksia tietenkään. Jo pelkä synnyt on aika kova juttu, ja todellakin kivulias. Entäs lasten hoito, kodinhoito, kaiken hoito, myös sen kinuavan miehen?
Mikähän tässä on niin vaikeaa hyväksyä että kaikilla se synnytys tai imetys ei vaikuta haluihin ja kuivuuteen? Naiset ihan vängällä vänkää miestä vastaan, joka on tehnyt kuten hänen vaimonsa on halunnut.
Terkuin, viesti nro 20
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tässä on niin vaikeaa hyväksyä että kaikilla se synnytys tai imetys ei vaikuta haluihin ja kuivuuteen? Naiset ihan vängällä vänkää miestä vastaan, joka on tehnyt kuten hänen vaimonsa on halunnut.
Terkuin, viesti nro 20
Ei ole vaikeaa hyväkyä. Sen sijaan joidenkin on vaikeaa hyväksyä, että jotkut naiset haluvat ekaa yhdyntää vasta vuoden päästä synnytyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Terkuin, viesti nro 20
Kyllä sen voikin hyväksyä, tuskin kellää voi olla sitä vastaan.
Mutta, jos vaimo ei halua ja ON kivulias, on mies SILLOIN itsekäs jos vaatii panoa, saati että uhkailee vierisiin menolla.Jonkun verran itsehillintää voi odottaa aikuiselta, ja onhan muitakin keinoja purkaa paineita kuin se yhdyntä.
Meilläkin oli aika nopeasti seksiä tosin se oli ensin käsiseksiä, kun molemmat halusi kovasti. Näinkin voi asiat hoitaa.
Olen onnellisesti erilainen nainen kuin valtaosa tässä ketjussa 😊 asiallinen aloitus ja miesten haukkumiseksi meni tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellisesti erilainen nainen kuin valtaosa tässä ketjussa 😊 asiallinen aloitus ja miesten haukkumiseksi meni tämäkin.
Ai, eikö sinusta ole sellainen mies itsekäs, joka vaatii panoa kun naisen värkki tikejä täynnä ja kaikki sattuu, ja mies vaan vaatii?
Todellakin taidat olla erilainen. Minun ymmärrykseni loppu tuohon kohtaa justiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, eikö sinusta ole sellainen mies itsekäs, joka vaatii panoa kun naisen värkki tikejä täynnä ja kaikki sattuu, ja mies vaan vaatii?
Todellakin taidat olla erilainen. Minun ymmärrykseni loppu tuohon kohtaa justiinsa.
Biologia hukassa. Ne tikit eivät ole siellä pillusa vuotta vaan alle 2 vkoa, kun sulavat pois. Ennen ne poistettiin siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologia hukassa. Ne tikit eivät ole siellä pillusa vuotta vaan alle 2 vkoa, kun sulavat pois. Ennen ne poistettiin siinä vaiheessa.
Kun olen nääs synnyttänyt 4,5 kilosta,niin jotain tiedän. Kyllä kun se pillu repiää, ja tikataan, ei se ole kyllä kunnossa vielä kahden viikonjälkeen. Se että tikit saattavatkin sulee, ei tee vielä pillusta yhtä iloista kuin lasta tehdessäalulleen.
Eihän muidenkaan leikkausarvet ole heti ok, vaikka tikit sulisivatkin! Ja sisäpuolellakin on karheuttam kyllä se palautumminen ketää kauan.
Onneksi oma mies aikoinaan antoi ja sai käsiseksiä, joka kantoi hyvin kriittisten aikojen yli.
Sekin on varmaan miesten vika, että naiset haluu ja vaatii lapsia. Sitten naiset uhrautuu synnyttämään ja hoitamaan lapsia?? Uhraus on niin suuri, että keksitään kaikki syyt seksittömyyteen, kun lapsihan oli miehen vika.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sehän on vain hienoa, oikeasti, jos raskaus/synnytys/imetys ei vaikuttaneet! Kippis sille!
Luulen, että tämän ketjun "miesten haukkuminen" on vaan tympäännystä tätä yhtä taattoa kohtaan, joka vetää aina mutkat suoriksi oman (ilmeisesti ainoan?) suhteensa perusteella. Jos hänen vaimonsa on kyennyt ilolla paneskelemaan pari viikkoa synnytysten jälkeen (Ja huom, taatolla on valtava kanki, tämänkin tiedämme), eikä taaton näin ollen tarvinnut lähteä vieraisiin, niin tosi hieno juttu. Kuitenkaan kaikki naiset eivät tähän kykene osumaa ottaneen alapään, jälkivuodon ja/tai rutikuivien limakalvojen takia, ja sekin on ihan fine. Kaikki miehetkään eivät välttämättä heti vedä itseään kiikkuun/karkaa naapuriin/liity tinderiin, vaikka seksi olisikin tauolla. Saattavat jopa keskittää tarmonsa vastasyntyneen perheenjäsenen hoitamiseen ja tähän tutustumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sekin on varmaan miesten vika, että naiset haluu ja vaatii lapsia. Sitten naiset uhrautuu synnyttämään ja hoitamaan lapsia?? Uhraus on niin suuri, että keksitään kaikki syyt seksittömyyteen, kun lapsihan oli miehen vika.
Entäs kun se mies(kin) haluaa niitä lapsia? Kirjoitinkin tuolla aiemmin, että meillä meni niin päin. Eikä minun imetyksen aikainen haluttomuuteni ollut siltikään tahallista "rankaisua" miestä kohtaan, kroppa oli vaan täysin sammuksissa seksin suhteen. Onneksi seksiä on ehtinyt harrastaa paljon myös halujen taas palauduttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos välilihan leikkauksen paraneminen on normaalia, niin paranee aika nopeasti. 4 lapsen synnytysten jälkeen yhdynnät aloitettiin aina varovasti n. 3vko päästä,, vaimon aloitteesta. Vaimo imetti lapsia noin 2v, joten olisi ollut "hieman" pitkä aika olla naimatta.
Pitäisikö naisen siis kivulla ja haluttomana olla miehen patjana?
Etkö ymmärrä ollenkaan lukemaasi?? VAIMON ALOITTEESTA. Naiminen aloitettu kun se on ollut mahdollista ja kivutonta. Kuvitteletteko, että naiset on puolikuolleita alatiesynnytysten jälkeen. Jos ei ole kokemusta, niin ei kannata paljoa kommentoida.
"mies voi olla ihan yhtä hyvin vuoden naimatta kuten nainenkin" Ei voi. Viriilillä miehellä hajoaa sekä ala-että yläpää. Hormonitoimintaa ei voi kääntää pois päältä. En suosittele kenenkään vaimoa kokeilemaan, jos haluaa pitää oman miehen. Vähemmästäkin miehet käy vieraissa, saati jos sinne ajetaan.
Kumma, kun se oma käsi riittää ennen seksielämän aloitusta mutta sitten kun vaimo on ollut raskaana, synnyttänyt ja puolikuollut yöherätyksistä plus imetyshormonit, niin ukot on heti oikeuttamassa pettämisen. Ei kannata lisääntyä, jos se peniksen hinkkaaminen on maailman tärkein asia.
Eipä taida olla omakohtaista kokemusta asiasta. Ihmeellisiä pilluja jos menee normaali synnytyksen jälkeen rikki vuodeksi. Silloin on kyllä jossain muualla vikaa kuin alapäässä. Säälin sellaisten vaimojen miehiä. Aina ihmetellyt parisuhteita, joissa erotaan lapsen ollessa 1-2v, mutta tuossa varmaan eräs syy.
Tässä taidettu taas unohtaa kokonaan mitä naiset ja vaimot itse haluaa. En ole niinkään varma, että olisin lapsia edes ajatellut tai halunnut. Vaimon halusta tehty 4 lasta. Antanut ja tehnyt aina vaimo halujen mukaan. Vaimon halusta naitiin ennen raskautta ja raskauden aikana kuin kanit ja aloitettiin naimiset aika nopeasti synnytysten jälkeen. Vaimon ja omasta halustani en ole ollut puuteessa sitten teini-iän. En olisi ollut kyllä sinkkuaikanakaan, muttei sellaista juurikaan tullut, kun vaimo poimi kuleksimasta.
Niin tiesithän että naiset ottaa ne erot silloinkin? Että kyllä se miehen minäminäjaminunmunamukanaisenpitäätoipua-käytös tai oikeammin aikuisen käytöksen puute on se syy että vaimot lähtee.
Sinä mies anteeksi pappa et tiedä yhtään mitään naisen alapään toipumisesta synnytyksestä. Me naiset tiedämme. Se toipuu sitä tahtia kun toipuu mutta pelkkä jälkivuoto kestää viikkoja puhumattakaan repeämien ja välilihanleikkaushaavan paranemisesta. Itsellä 4kk synnytyksestä penis tuntui terävältä veitseltä. Mutta .tana miehen pitää saada tai lähtee vieraisiin. Mitäpä sitä vaimon kärsimyksestä ja siitä toipumisesta! Mies on tärkein.
Kellä toipuu leikkaukset nopeasti kellä ei. Ei kannata yleistää, että jos sinun toipuminen ollut hidas, olisi se muillakin naisilla. Sen verran synnytyksiä ja sen jälkeistä pillua seurannut, että on jotain kokemusta miten paranee NORMAALISTA synnytyksestä. Vaimolta leikattu joka ikinen kerta, vaikka kätilöt vaikka yritti muuta sanoa. Leikkasivat, kun sitä vaadin. Vaan eipä tullut repeämiä. Kun on pienet paikat niin on pienet paikat.
En kyllä tiedä, mitä olisin ajatellut, jos mies olisi alkanut synnytyksessä neuvomaan kätilöitä :D Eiköhän ammattilaisilla ole siinä ihan paraatinäkymät "paikkoihin".
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä, mitä olisin ajatellut, jos mies olisi alkanut synnytyksessä neuvomaan kätilöitä :D Eiköhän ammattilaisilla ole siinä ihan paraatinäkymät "paikkoihin".
Ja oikein VAATIMAAN että naisen pimppa pitää leikata. Ymmärtääkö mies, että nainen on hänestä erillinen, oikea ihminen? Miehen vaatimuksilla ei ole mitään väliä, kun tulee naisen ruumiin osaan.
En oikein ymmärrä joidenkin miesten ajattelutapaa: naisen normaalia hormonitoiminta synnytyksen jälkeen on jotenkin RANGAISTUS miestä kohtaan? Mitä ihmettä!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oikein VAATIMAAN että naisen pimppa pitää leikata. Ymmärtääkö mies, että nainen on hänestä erillinen, oikea ihminen? Miehen vaatimuksilla ei ole mitään väliä, kun tulee naisen ruumiin osaan.
Eivät olisi ihan heti leikanneet 80-luvulla uudestaan synnyttävää. Sama juttu iltatähden kanssa 90-luvulla. Leikkasivat, kun sanoin, ettei mahdu leikkaamatta, lopulta uskoivat, ettei mahdu pienestä pillusta repeämättä ulos. Tiesin, ettei tule mahtumaan. Onneksi leikkasivat, niin ei revennyt ja parani aina nopeasti. Olin siellä mukana vaimoni turvaksi ja pitämässä vaimoni puolta. Pillu on ollut tiukka alusta lähtien ja sellaisena pysynyt. Olen aina pitänyt vaimoni puolta joka ikisessä asiassa. Ollut tukena ja turvana aina.
Mennään nyt mammat nauttimaan uudestavuodesta 😊