mies,apua?autokorjaamo poltti kytkimen.??
Nuori korjaamopoika ei jostainsyystä osannut ajaaa autoani sinne pukeille,missä se auto nostetaan ilmaan; poltti kytlintäja huudatti moottoria niin pirusti, että kamala palaneen kykimen haju levisi ulos asti hallista. Tapauksesta on nyt muutama päivä, ja kykin haisee edelleen ajossa silloin tällöin. Onko siismahd, että se tosiaan poltti sen paskaksi siinä pukille yrittäessään?
Olen aivan hämilläni, käytin autoni toisessa korjaamosssa,joka teki testin, laittoi vaihteen neloselle paikallaan, ja nosti kytkintä, auto kulki eteenpäin vaikka piti sammua.. no tämä kytkintä polttaneen liikkeen korjaaja teki kai saman testin, ja heidän mielestään ei vikaa...? Mitä nyt?voinko ajaa ja miten se hajoaa lopullisesti? Milloin?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:46"]Ottaako kytkin kiinni ihan ylhäältä, eli kun nostat jalalla kytkintä ottaako alempaa kiinni kuin ennen?
[/quote]
En ole kiinnittänyt huomiota. Kummin sen tulisi toimia, kokeilen tänään.ap
Kytkin on muuten sellainen juttu että edes vähän käytetty auto ei ole sen myyneen autoliikkeen vastuulla jos edellisen omistajan ajotyyli on tuhonnut kytkimen lähes loppuun.Sitä ei näe mistään jos kytkin on lähes lopussa ennen kuin se alkaa luistaa.Minä olen kyllä ajanut auton itse nosturille.
Millainen auto on kyseessä? Ei perus parilitraisella saa kytkintä ihan yhdellä kertaa käyttökelvottomaksi.
Ottaako kytkin kiinni ihan ylhäältä, eli kun nostat jalalla kytkintä ottaako alempaa kiinni kuin ennen?