Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin se eksä sitten haluaa meikäläisen takaisin...

Vierailija
18.04.2015 |

Huh tätä elämääni, aina jotain mieskäänteitä xd eksää kutsun eksäksi, koska olimme hyvin lähellä seurustelua ja molemmat olimme siis samoilla linjoilla siinä. Se ei ollut siis mikään pelkkä paneskelusuhde tai pari kertaa kahvilla ja pieni halaus vaan ihan... suhde. Mutta riitaannuimme ja välit menivät poikki, joskin eksä sitten sanoi, ettei ihan sitä halunnut vaan luuli sen olevan vain riita. Olemme nyt puhuneet puhelimessa vähän ja eksä haluaisi nähdä ja jatkaa..... Pääni on hieman sekaisin nyt xd Tutustun kyllä samalla yhteen uuteen, koska hän vaikuttaa erittäin kiltiltä ja potentiaaliselta omalla tavallaan, mutta en uskalla nyt tehdä mitään radikaaleja siirtoja mihinkään suuntaan vielä nyt xd
Eksä saa todella nähdä vaivaa, jos meinaa saada minut takaisin. Ei riitä pari mukavaa puhelua, enkä muutenkaan tiedä että mihin tämä johtaa. Aika sen näyttää...........

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:37"]Elekääs ny, täähän on toi SITTEN-provoilija. Sillä raukalla ei ole elämää muualla kuin täällä...
[/quote]

Mikä ihmeen SITTEN? xd

Vierailija
42/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina otsikossa, pöllö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xd olen myös avohoito-potilas xd

Vierailija
44/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:54"]xd olen myös avohoito-potilas xd
[/quote]

XD mistä syystä?

Vierailija
45/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:54"]Aina otsikossa, pöllö!
[/quote]

Mi-tä?! XD en tajua xd

Vierailija
46/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:29"]Voi voi ap.. Mahtavia on "mieskäänteet". Kerrot että melkein seurustelit ja tuli riita ja "jätit" tyypin. Ja nyt oot katsellut jotain uutta. On siinä käänteitä kerrakseen! Sulla taitaa olla huono itsetunto. Varmaan puolitutuillekkin huokailet (draamaqueen) elämäsi mieskäänteitä.. Ja puhut niiiiin lapsellisesti ettei näitä jaksa lukea. Tulevaisuutesi on selvä. Kuka tahansa kuka on sinusta sekunninkaan mielestäsi kiinostunut lukeutuu sun mieskäänteisiin, olet helppo pesä siinä mielessä, ja miehiä tulee joka nurkalta lisää mieskäänteisiin. Lapsia teet useille miehille ja eksiä on jonoksi asti ja kierrokset alkaa aina uudestaan. viisissäkymmenissä kerrot edelleen samaa tarinaa elämäsi mieskäänteistä viskibassoäänellä lähipubissa. Siinä se elämän sisältö sitten on, sun elämä nyt vaan on sellaista..   Ryhdistäydy nainen, jos et enää opi uutta niin opettele kätkemään edes tyhmyytesi! [/quote] XD Ja sinä luulet että koko elämäni mieskäänteet ovat tässä keskustelussa? Minulla on ollut mueskäänteitä noin 8 vuotta xd [/quote] Ensin seurustelin ekan poikaystävän kanssa on/off vuoden verran, itse olin aina jättäjä. Siinä samalla sitten vuestittelin säännöllisen epäsäännöllisesti toisen miehen kanssa, omalta osaltani täysin kaverillisesti, olenhan uskollinen tyttöystävä :-) Sitten tämä toinen mies paljasti olevansa ihastunut minuun. Aloimme seurustella. Puoli vuotta olimme yhdessä kunnes tämä sitten kävi ja nusautti toisen naisen paksuksi xd Tässä välissä aisin olla pitkään sinkkuna. Sitten aloitin nettideittailun, koska se oli täysin uusi juttu minulle. Siitä alkoikin sitten tiuha deittailu xd Sitten jossain vaiheessa tapasin eksän nro 3. Aloimme seurustella, hänestä paljastui kamala luonne, erosimme draaman säestämänä, minä jouduin pikkuisiin ongelmiin... xd ei siitä sen enempää........ sitten tapasin eksän nro 4, seurustelimme, riitelimme, sovimme, erosimme (draaman kera taas XD). Tapailin ja paneskelin uutta miestä hetken. Ei edelleenkään seksisuhde tämäkään xd sitten 'erosimme.' Otin yhteyttä yhtern vanhaan tuttuun (mies.) Päädyimme tapailemaan ja panimme xd erosimme, yksi eksä otti yhteyttä pitkän ajan jälkeen, riitaannuimme, toinen eksä otti yhteyttä ja haluaa tavata (tämä josta tein aloituksenkin), samalla yksi toinenkin haluaa tavata (ja aion hänetkin treffata tässä joku päivä.) Ai niin, jossain välissä oli eräs pano, joka otti yhteyttä hänkin pitkän ajan jälkeen. Hän ilmeisesti toivoi jotain enemmän, mutta minua ei kiinnostanut muu kuin muna xd tiedä sitten mitä hän todellisuudessa halusi. Tapasimme kerran, panimme ja laitoin poikki. Jnejne.. ei minulmla mitään mieskäänteitä ole :-DD Kunhan tyhjästä nyhjäsen :-O

[/quote]

Luin kolme ensimmäistä riviä, sitten en jaksanut lukea pidemmälle tylsää juttua. Ensi kerralla herätätte minut vasta, kun ketjussa on oikeasti jotain kiinnostavaa.

Vierailija
47/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te teinit olette sekaisin.

Vierailija
48/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle muullekkin naiselle tollanen on tavallista elämää, muut vaan ei jaksa leuhkia sillä :-D

Vierailija
49/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKSI voin tällä hetkellä ihan hyvin yksin. ei tule epätoivoisena tehtyä hätäisiä päätöksiä :-)

Vierailija
50/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:46"]Huh tätä elämääni, aina jotain mieskäänteitä xd eksää kutsun eksäksi, koska olimme hyvin lähellä seurustelua ja molemmat olimme siis samoilla linjoilla siinä. Se ei ollut siis mikään pelkkä paneskelusuhde tai pari kertaa kahvilla ja pieni halaus vaan ihan... suhde. Mutta riitaannuimme ja välit menivät poikki, joskin eksä sitten sanoi, ettei ihan sitä halunnut vaan luuli sen olevan vain riita. Olemme nyt puhuneet puhelimessa vähän ja eksä haluaisi nähdä ja jatkaa..... Pääni on hieman sekaisin nyt xd Tutustun kyllä samalla yhteen uuteen, koska hän vaikuttaa erittäin kiltiltä ja potentiaaliselta omalla tavallaan, mutta en uskalla nyt tehdä mitään radikaaleja siirtoja mihinkään suuntaan vielä nyt xd
Eksä saa todella nähdä vaivaa, jos meinaa saada minut takaisin. Ei riitä pari mukavaa puhelua, enkä muutenkaan tiedä että mihin tämä johtaa. Aika sen näyttää...........
[/quote]

Huoh. Teinit.

Vierailija
51/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:49"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:46"]Huh tätä elämääni, aina jotain mieskäänteitä xd eksää kutsun eksäksi, koska olimme hyvin lähellä seurustelua ja molemmat olimme siis samoilla linjoilla siinä. Se ei ollut siis mikään pelkkä paneskelusuhde tai pari kertaa kahvilla ja pieni halaus vaan ihan... suhde. Mutta riitaannuimme ja välit menivät poikki, joskin eksä sitten sanoi, ettei ihan sitä halunnut vaan luuli sen olevan vain riita. Olemme nyt puhuneet puhelimessa vähän ja eksä haluaisi nähdä ja jatkaa..... Pääni on hieman sekaisin nyt xd Tutustun kyllä samalla yhteen uuteen, koska hän vaikuttaa erittäin kiltiltä ja potentiaaliselta omalla tavallaan, mutta en uskalla nyt tehdä mitään radikaaleja siirtoja mihinkään suuntaan vielä nyt xd
[/quote]

Huoh. Teinit.
[/quote]

Huoh, kateelliset. En ole teini vaikka käytin vitsillä xd:tä. Tällaista elämäni nyt vain sattuu olemaan, aina jotain mieskäänteitä, se on vain totuus. :-)

Vierailija
52/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:49"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:46"]Huh tätä elämääni, aina jotain mieskäänteitä xd eksää kutsun eksäksi, koska olimme hyvin lähellä seurustelua ja molemmat olimme siis samoilla linjoilla siinä. Se ei ollut siis mikään pelkkä paneskelusuhde tai pari kertaa kahvilla ja pieni halaus vaan ihan... suhde. Mutta riitaannuimme ja välit menivät poikki, joskin eksä sitten sanoi, ettei ihan sitä halunnut vaan luuli sen olevan vain riita. Olemme nyt puhuneet puhelimessa vähän ja eksä haluaisi nähdä ja jatkaa..... Pääni on hieman sekaisin nyt xd Tutustun kyllä samalla yhteen uuteen, koska hän vaikuttaa erittäin kiltiltä ja potentiaaliselta omalla tavallaan, mutta en uskalla nyt tehdä mitään radikaaleja siirtoja mihinkään suuntaan vielä nyt xd
[/quote]

Huoh. Teinit.
[/quote]

Huoh, kateelliset. En ole teini vaikka käytin vitsillä xd:tä. Tällaista elämäni nyt vain sattuu olemaan, aina jotain mieskäänteitä, se on vain totuus. :-)
[/quote]

Mutta älä huoli, se on minulle täysin tavallista elämää, joten en leuhki sillä, koska olen tottunut.

Vierailija
53/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän huonot puolet ovat sellaisia joista voi oppia eroon, mikäli hän itse päättää niin. Muutenhan en edes harkitsisi... mutta onneksi minun ei tarvitse tehdä oikeastaan muuta kuin jatkaa elämääni ja katsoa, miten eksä todistaa
olevansa minulle oikea :-)

Vierailija
54/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit lakata vastailemasta omaan ketjuusi, ei ketään oikein kiinnosta avauksesi eikä kukaan ole sinulle kateellinen.

Vierailija
55/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:00"]Voisit lakata vastailemasta omaan ketjuusi, ei ketään oikein kiinnosta avauksesi eikä kukaan ole sinulle kateellinen.
[/quote]

xd Hmm... Juu-u, täytyy katsella kuinka asiat etenevät....

Vierailija
56/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ihan hyvä fiilis :-) JOS palaamme yhteen, niin meillä on hyvät mahkset onneen. ja jos emme, niin olen jo päässyt yli ja tottunut
elämään ilman häntä, joten mikään ei muutu radikaalisti. Ihan hyvä tilanne, etten sanoisi. :-)

Vierailija
57/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:07"]Nyt on ihan hyvä fiilis :-) JOS palaamme yhteen, niin meillä on hyvät mahkset onneen. ja jos emme, niin olen jo päässyt yli ja tottunut
elämään ilman häntä, joten mikään ei muutu radikaalisti. Ihan hyvä tilanne, etten sanoisi. :-)
[/quote]

Mahikset :-)

Vierailija
58/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-) Hihi!

Vierailija
59/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hyvä, jos mies nyt oppii, että joka riidan jälkeen ei oteta eroa, vaan asioista pitää puhua. Ei sellainen suhde toimi jossa toinen pakenee heti, jos jostain ollaan eri mieltä. Myös luottamus kärsii toistuvista hylkäämisistä.

Vierailija
60/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat läskiltä mieskäänteiden paljoutta korostaessasi. ja ehkä myös siksi että kuvailet deittailua termillä "hyvin lähellä seurustelua" xD 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi