Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluttoman osapuolen kontrolli parisuhteessa

Vierailija
18.04.2015 |

Olen niin väsynyt tähän tilanteeseen. Mies on hyvin vähähaluinen. Hän haluaa seksiä oma-alotteisesti ehkä kerran kuukaudessa. Mikään uusi juttu ei kelpaa ja kaikki pitää tehdä hänen estoiseen tyyliinsä. Joskus hän suostuu seksiin, useimmillaan kerran viikossa. Monesti menee parikin viikkoa, ettei hän lämpene, jos vaikka kolme kertaa sen parin viikon aikana vihjailen jotain tai yritän lähestyä ihan vaan halaamismielessä. Hän voi etukäteen päättää kokonaisen vuorokauden osalta olevansa haluton. Kun jotain vihjailen, hän ilmoittaa että nyt ei käy ja sama moodi jatkuu koko seuraavan päivän. Välttelee silittelyjä ja kosketusta ettei se vaan johtaisi seksiin. Alan olla väsynyt ja olisin jo jättänyt jos meillä ei olisi yhteistä lasta. En halua rikkoa lapsen kotia ja koen että olen joutunut väkisin yrittämään suhdetta itselleni täysin sopimattoman ihmisen kanssa. Hänen mielestään mikään ei ole vialla eikä suostu terapiaan eikä lääkäriin. Koittaa vaan pakottaa minut sietämään tilannetta. Seksuaalinen vapauteni on muisto vain, joka on surullinen tilanne alle 30vuotiaalle naiselle.

Joko lähden tästä tai otan rakastajan. Tässä nyt vaan puntaroin kumpi on parempi vaihtoehto. Olen yrittänyt jo ihan liian kauan. Tilannetta on jatkunut nyt 2,5 vuotta.

Haluttomat, jos ette halua seksiä, pystyttekö millään ymmärtämään, että se toinen osapuoli suhteessa on myös ihminen. Ihminen jolla on haluja ja tarvetta elämänilolle ja intohimolle, jota teillä ei ole samassa mittakaavassa. Tilanne on tuskaa halukkaammalle. Ette voi mielivaltaisesti rajoittaa toisen seksuaalisuutta. Antakaa lupa muihin suhteisiin jos teitä itseänne ei seksi eikä läheisyys kiinnosta. Kiitos. Turha syyttää toisen olevan pettävä sika, jos sen on ihan itse aiheuttanut vuosien työllä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä on keskusteltu miehenkin kanssa?

Vierailija
2/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko mies kykeneväinen seksiin aiemmin? Mulla oli vaikea haluttomuus liki 20 vuotta ja voin sanoa, ettei se haluttomallekaan herkkua ole. Tai no ei ainakaan mulle ollut. Mutta mun ongelma oli niin paha(?) että jouduin tuomaan sen aina suhteen alussa jo esille, eikä se tullut kellekään yllätyksenä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät huonoon suhteeseen niin hyvän mallin annat lapselles

Vierailija
4/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus luulin, että vain naiset voi olla tuollaisia... Onko mieskunnossa ongelmia, ehkä mies pelkää että lerpahtaa kesken?

Vierailija
5/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että koet että olet joutunut yrittämään suhdetta itsellesi täysin sopimattoman ihmisen kanssa. Liittyykö tämä siis seksinpuutteeseen vai johonkin muuhun asiaan? 

Jos johonkin muuhun niin voiko sitä korjata? Oletteko menneet yhteen kämppiksinä vai...?

Vierailija
6/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 01:15"]

Jos jäät huonoon suhteeseen niin hyvän mallin annat lapselles

[/quote]

Ei sekään hyvä malli ole, että liitosta erotaan vaikeuksien takia eikä niitä osata selvittää. No, kaikkea ei aina osata mutta silti. Parhaat vanhemmat ratkoo vaikeutensa.

Vierailija
7/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäen verrannollinen... miksemme kohtaa...

Vierailija
8/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse saman tyyppisessä tilanteessa.
Tuntuu että mun pitäis valita rakkauden ja seksin välillä..?
Rakastan miestäni enemmän kuin ketään ennen ja ainoa miinus suhteessamme on juurikin se, ettei mies innostu seksistä kuin noin kerran kuussa. Sekin "painostettuna", eli olen aikani asiasta puhunut.

Vierailija
9/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta on keskusteltu useaan otteeseen eikä se johda mihinkään. Terapiaan ei suostu eikä lääkäriin ole tarvetta, hän nyt kuulemma on vain sellainen pitkässä suhteessa. Suhteen alussa oli kyllä läheisyydenkaipuinen ja seksikin kelpasi usein. Raskauden ja lapsen syntymän jälkeen tilanne räjähti käsiin. Raskaana haluttomuus johtui kuulemma vauvasta ja sen jälkeen milloin mistäkin. -ap

Vierailija
10/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet asian ytimessä. Haluttomat mammatkin vois nyt mennä itseensä ja miettiä miehetkin kannalta.

Vierailija
11/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitusviestillä on enemmän alapeukkua? Ettekö naiset hyväksy sitä että ettette voi rajoittaa ja määrätä miehen haluja? Ettekö tajua kuinka raastavaa ja itsetuntoa alentavaa on olla haluttoman puolisona? T. nainen, ei ap

Vierailija
12/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kahden kauppaa. Oletko miettinyt miltä sinun haluamisesi tuntuu miehestä, siis se, että sä haluat kun hän ei innostu? En siis syyllistä, vaan koitan ajatella asiaa haluttoman näkökulmasta. 

Vierailija
13/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 01:31"]

Miksi aloitusviestillä on enemmän alapeukkua? Ettekö naiset hyväksy sitä että ettette voi rajoittaa ja määrätä miehen haluja? Ettekö tajua kuinka raastavaa ja itsetuntoa alentavaa on olla haluttoman puolisona? T. nainen, ei ap

[/quote]

Ei kai haluton niitä haluja rajoita? Vaan niiden toteutumista hänen kanssaan. Vaikea kuvitella, että se, ettei puolisoiden välillä ole seksiä olisi kenenkään tavoite.

Vierailija
14/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edelleen haluton toisen haluja määrää, vaan niiden toteutumista hänen kanssaan. 

14

Vierailija
15/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 01:24"]

Asiasta on keskusteltu useaan otteeseen eikä se johda mihinkään. Terapiaan ei suostu eikä lääkäriin ole tarvetta, hän nyt kuulemma on vain sellainen pitkässä suhteessa. Suhteen alussa oli kyllä läheisyydenkaipuinen ja seksikin kelpasi usein. Raskauden ja lapsen syntymän jälkeen tilanne räjähti käsiin. Raskaana haluttomuus johtui kuulemma vauvasta ja sen jälkeen milloin mistäkin. -ap

[/quote]

Oletko kertonut miehellesi harkitsevasi suhteesta lähtöä tai rakastajan ottamista? Saattaahan se tuntua painostukselta, mutta ehkä asiat menisivät eteenpäin ja mies voisi harkita terapiaa tai muuta.

Vierailija
16/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne, ja mies on vasta 22-vuotias. Mitenköhän paha tilanne on 10 vuoden päästä? Pettämistä en ole kyllä suunnitellut, haluan seksiä vain poikaystävän kanssa. Mutta juu ei, maksimissaan kerran viikkoon, vähimmillään kolmen viikon välein... Asiasta on puhuttu monesti, ensimmäisen kerran kaksi vuotta sitten.

Vierailija
17/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, nimenomaan. 6, täysin sopimaton ihminen seksuaalisten halujensa ja keskustelukykynsä kannalta. Ei enää minkäänlaista avoimuutta eikä kykyä keskusteluun.

Joudun nykyään kotona miettimään mitä uskallan puhua, kun toinen ei anna itsestään tai ajatuksistaan irti juuri mitään, avaanpa keskustelua ihan mistä tahansa. On kuulemma vaan "vähemmän puhelias", vaikka aluksi vaikutti hyvin avoimelta. - ap

Vierailija
18/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mies kontrolloi vain omaa seksiään. Mietin vain kun otsikossa lukee että mies kontrolloi sinua... Sua siis kääntäen harmittaa se, ettet sä voi "pakottaa" eli tavallaan myöskin kontrolloida miestä seksiin sun kanssa jollain tavalla. 

Ehkä itsetuntemuksen paikka kummallakin?

Vierailija
19/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te olette horoskoopeiltanne? Sieltä vois katsella vähän sitä, miten kumpikin lähestyy asioita, olette varmaan hyvin erilaisia. En siis itse osaa katsoa, mutta ammattimaiset astrologit osaa. Toki aihe voi olla vähän arka astrologille... Tai sitten ihan mikä tahansa asia, joka jotenkin lisäisi itsetuntemusta. 

Vierailija
20/33 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kumppanien varmaan täytyisi tutustua keskenään, sielunkumppaneita tms? Piti ihan silmiä hierasta, ettei oo ap:n viestit omakirjoittamia. Täälläkään ei nimittäin puhuta mitään ja suututaan jos sanotaan mitään negatiivista. Mykkäkoulua ja mökötystä jatkuvasti
t. 17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän