Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä Suomen ULKOPUOLELLA olet syntynyt?

Vierailija
17.04.2015 |

Oletko syntynyt ulkomailla ja jos niin minkälainen on tarinasi?

Minä olen suomalaisten vanhempien lasi ja syntynyt Havaijilla :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syntynyt Dallasissa. Vanhemmat oli silloin ulkomailla töissä. Muutettiin sieltä vuosi mun syntymän jälkeen Brysseliin ja siellä asuttiin kolme vuotta, ja sen jälkeen takaisin Suomeen.

Vierailija
22/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buenos Airesissa, Argentiinassa. Isäni on argentiinalainen. Hän ja suomalainen äitini olivat tavanneet 1,5 vuotta aiemmin Englannissa ja sitten äitini oli päättänyt tulla isäni mukaan Argentiinaan jossa oli sitten huomannut olevansa raskaana. Asuin kymmenkuukautiseksi Buenis Airesissa, jonka kälkeen muutimme Suomeen. Nykyään yritän viettää 3-8 vkoa isäni luona Argentiinassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa. Olen puoliksi saksalainen.

Vierailija
24/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄHTÄRIN eläinpuistossa :O)

Vierailija
25/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syynyin Tiibetissä, vanhemmat oli kommennuksella

Vierailija
26/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt hyvät ihmiset jos teillä on joku eksoottinen tausta!

Ap

Vierailija
27/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä synnyin ruotsissa kun äiti ja iskä oli muuttanu sinne töihin,muutin parivuotiaan suomeen :)

Vierailija
28/30 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:30"]Turkuusessa
[/quote]
Huono. Oisko ihan "Turussa". Kukaan turkulainen ei puhu noin.

Vierailija
29/30 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 04:18"]Minä synnyin Hong Kongissa. Molemmat vanhempani ovat japanilaisia ja olivat siellä töissä lääkäreinä. Muutimme "takaisin" Japaniin minun mennessäni lukioon ja hallinto oli pian vaihtumassa Kiinalle. Opiskelin Japanissa nopeasti yhden yliopistotutkinnon mutta en saanut töitä joten asuin vuoden Ranskassa ja muutin sieltä takaisin opiskelemaan uutta tutkintoa. Tämän yhteydessä lähdin vaihtoon USA:han ja pystyin jäämään sinne opiskelemaan tohtoriksi asti. Pian tämän jälkeen ohjaajani sanoi tietoonsa tulleen Suomesta tutkimusprojektin, johon minun erikoistumisalani sopisivat loistavasti, joten hain paikkaa ja muutin tänne.

Nyt ovatkin jo viimeiset viikot Suomessa, koska työt täällä loppuvat. Lomailen Suomessa vielä Toukokuun ja kesäksi lähden koiliseen Intiaan vapaaehtoistyöhön. Seuraavaksi palaan syksyllä melkein synnyinmaahani Macaon yliopiston palvelukseen.
[/quote]
Porvoon yli opistosta

Vierailija
30/30 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi