Missä Suomen ULKOPUOLELLA olet syntynyt?
Oletko syntynyt ulkomailla ja jos niin minkälainen on tarinasi?
Minä olen suomalaisten vanhempien lasi ja syntynyt Havaijilla :)
Kommentit (30)
Buenos Airesissa, Argentiinassa. Isäni on argentiinalainen. Hän ja suomalainen äitini olivat tavanneet 1,5 vuotta aiemmin Englannissa ja sitten äitini oli päättänyt tulla isäni mukaan Argentiinaan jossa oli sitten huomannut olevansa raskaana. Asuin kymmenkuukautiseksi Buenis Airesissa, jonka kälkeen muutimme Suomeen. Nykyään yritän viettää 3-8 vkoa isäni luona Argentiinassa
Saksassa. Olen puoliksi saksalainen.
Mä syynyin Tiibetissä, vanhemmat oli kommennuksella
Kertokaa nyt hyvät ihmiset jos teillä on joku eksoottinen tausta!
Ap
Hei, mä synnyin ruotsissa kun äiti ja iskä oli muuttanu sinne töihin,muutin parivuotiaan suomeen :)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:30"]Turkuusessa
[/quote]
Huono. Oisko ihan "Turussa". Kukaan turkulainen ei puhu noin.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 04:18"]Minä synnyin Hong Kongissa. Molemmat vanhempani ovat japanilaisia ja olivat siellä töissä lääkäreinä. Muutimme "takaisin" Japaniin minun mennessäni lukioon ja hallinto oli pian vaihtumassa Kiinalle. Opiskelin Japanissa nopeasti yhden yliopistotutkinnon mutta en saanut töitä joten asuin vuoden Ranskassa ja muutin sieltä takaisin opiskelemaan uutta tutkintoa. Tämän yhteydessä lähdin vaihtoon USA:han ja pystyin jäämään sinne opiskelemaan tohtoriksi asti. Pian tämän jälkeen ohjaajani sanoi tietoonsa tulleen Suomesta tutkimusprojektin, johon minun erikoistumisalani sopisivat loistavasti, joten hain paikkaa ja muutin tänne.
Nyt ovatkin jo viimeiset viikot Suomessa, koska työt täällä loppuvat. Lomailen Suomessa vielä Toukokuun ja kesäksi lähden koiliseen Intiaan vapaaehtoistyöhön. Seuraavaksi palaan syksyllä melkein synnyinmaahani Macaon yliopiston palvelukseen.
[/quote]
Porvoon yli opistosta
Minä olen syntynyt Dallasissa. Vanhemmat oli silloin ulkomailla töissä. Muutettiin sieltä vuosi mun syntymän jälkeen Brysseliin ja siellä asuttiin kolme vuotta, ja sen jälkeen takaisin Suomeen.