Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän miehenne tekevät viikonloppuisin?

Vierailija
17.04.2015 |

Miten miehesi normi viikonloppuun kuuluu? Mun ukko ottaa yleensä perjantaisin pari paukkua ja tekee kotona pieniä remppatöitä. Tänään on vaihtanut autoon kesärenkaat ja nyt naputtelee saunaan listoja jotka jäi remontin yhteydessä laittamatta. Huomenna mies kokkaa illallista ja on lasten kanssa, sunnuntaina ehkä kyläillään vanhempien luona porukalla ja mies käy pelaamassa kavereitten kanssa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoutumiseen, harrastamiseen ja ystävien tapaamiseen. Parhaimmillaan nouo yhdistyvät esimerkiksi siten, että kokkaamme kotibrunssin ja kutsumme kavereita syömään. Aika usein käydään myös baarissa tai ravintolassa. Myös kaupassa käyminen ajoittuu usein sunnuntaille.

Vierailija
22/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kauhean kuuloisia miehiä teillä, me ollaan paljon yhdessä eikä kukaan ryyppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäköön saatana ulos siinähän sittenihmettelee kuka maksaa viulut. -kaivinkone kuski

Vierailija
24/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:47"]Jotenkin kauhean kuuloisia miehiä teillä, me ollaan paljon yhdessä eikä kukaan ryyppää.
[/quote]
Ootte ihan kuin joku alibi perhe

Vierailija
25/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloput vietetään kyllä yleensä vain ihan oman perheen (6kk ikäinen vauva + koira) kesken. Perjantai-iltaisin minä otan lasin tai kaksi viiniä ja mies hoitaa yöherätykset. Lauantaisin siivotaan yhdessä, käydään ehkä jossain asioilla tai kyläilemässä ja illalla saunotaan kahdestaan + ehkä leffaa kun vauva on saatu nukkumaan. Sunnuntaisin syödään hyvin ja käydään ulkoilemassa pidemmän kaavan mukaan koko jengi. Ollaan rennosti. Mies ehkä kuuntelee musiikkia hyvillä hifilaitteillaan omassa man cavessaan.

Kylläpä kuulostaakin tylsältä ja konservatiiviselta mutta ihan onnellisia kolmekymppisiä ollaan :D

Vierailija
26/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:47"]

Jotenkin kauhean kuuloisia miehiä teillä, me ollaan paljon yhdessä eikä kukaan ryyppää.

[/quote]

Mieheni lähtee noin kaksi kertaa kuussa "ryyppäämään", kaiket illat olemme muuten yhdessä. Mikä ongelma tässä nyt on?

Vierailija
27/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkii poikamme kanssa, tekee ruokaa, ehkä urheilee.

Vierailija
28/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies nyt tekee suurin piirtein samaa kuin minä. Eli just syötiin, kohta katsotaan pressiklubi ja uutiset. Sitten jutellaan ja otetaan drinkit.

Aamulla on varattu pöytä Fazerin brunssille.Sitten käydään Stockalla ruokaostoksilla ja kalassa kauppatorilla. Kotona valmistellaan illallista ja vähän siivotaan; ystäväperhe tulee syömään.

Sunnuntaina käydäänpari kertaa lenkillä ja jossain kahvilla. Muuten vain ollaan ja lueskellaan.

Vierailija
29/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe: lähtee töistä, menee salille ja tulee kotiin n. 22. Juo väh 6 olutta ja kattoo telkkaria minkä aikana mä teen ruokaa. Syödessä vetää pullon viiniä ja nukahtaa telkkarin ääreen
La: töissä viiteen asti, tulee kotiin, juo ja syö. Käydään leffassa/katsotaan leffa. Nukahtaa telkkarin ääreen
Su: herää neljältä, käydään kävelemässä ja harrastetaan seksiä, illalla syödään ja mä meen nukkuu aikasin koska pitää herätä aamulla klo. 6. Mies tekee sillä välin jotain, tulee nukkumaan ehkä neljän aikaa

ääh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi