Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
vielä viineistä maitokaupassa
17.04.2015 |
Hirveä kalapaliikki lehdissä siitä saako viinit olla kaupoissa vai ei. Luuleeko vastustajat että koko Suomi siltä seisomalta pärähtää umpijuntturaan vai mikä oikein on? Järjetöntä.
It is not a big deal!!
On maailman normaalein juttu ostaa se viini s-marketista kuin Alkosta. Kaupan hyllylle tuskin koko alkon valikoima mahtuu joten erikoisemmat tuotteet voisi siis löytyä sieltä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ohis. Miksi tässä yhteydessä aina käytetään sanaa maitokauppa? Sellaisia ei ole ollut vuosikymmeniin, eikä tätä sanaa käytetä koskaan muuten. Ei mulla muuta.