Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vielä viineistä maitokaupassa

Vierailija
17.04.2015 |

Hirveä kalapaliikki lehdissä siitä saako viinit olla kaupoissa vai ei. Luuleeko vastustajat että koko Suomi siltä seisomalta pärähtää umpijuntturaan vai mikä oikein on? Järjetöntä.
It is not a big deal!!
On maailman normaalein juttu ostaa se viini s-marketista kuin Alkosta. Kaupan hyllylle tuskin koko alkon valikoima mahtuu joten erikoisemmat tuotteet voisi siis löytyä sieltä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Miksi tässä yhteydessä aina käytetään sanaa maitokauppa? Sellaisia ei ole ollut vuosikymmeniin, eikä tätä sanaa käytetä koskaan muuten. Ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla