Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulevatko miehet eittei nainen huomaa rintojen tuijottelua?

Vierailija
17.04.2015 |

Vai eivätkö he vaan voi sille mitään että silmät laskeutuvat rintoihin kun puhuvat rintavan naisen kanssa? :)

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:31"]Eikös se ole kohteliasta vähän katsoa?? [/quote] Ei, se on loukkaavaa ja halventavaa. Ihan kuin miehet luulisivat naisten olevan pelkkiä esineitä, joita voi tuijottaa mielensä mukaan. Inhottavaa.

[/quote]

Feminazi.

[/quote] Katseen politiikkaa, naisen ´esineellistämis´- keskustelua, ...ihan kuin olisi palattu jonnekin 1970-luvun alun feministien puheenaiheisiin !

Muuten ,ei esineitäkään sovi liikaa tuijottaa ihan  mielensä mukaan: menehän tuijottamaan jonkun kulta-ja kelloliikkeen ikkunaa yksiksesi, tai käy  jotain moottoripyörää katselemassa kadun reunassa  vaikka puolen kahden aikaan yöllä ,niin voipa virkavalta ohi ajaessaan kysäistä ,että mitäs täällä oikein tähän aikaan katselet....

Vierailija
2/72 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:42"]

Mua ei haittaa jos joku vilkuilee, mutta se kyllä jos käyn kahdenkeskistä keskustelua miehen kanssa ja n. 15 sekunnin välein (tai useamminkin) hän katsoo ihan jotain muuta kuin silmiä... Ja töissä meillä on näitä monta. Vaikkapa tunnin kokouksen aikana tämä alkaa olla jo häiritsevää.

Ei, en koskaan pidä isoja kaula-aukkoja. Itse asiassa vain sellaisia, että jos kumarrun, ei siltikään näy juuri mitään. Paitani eivät myöskään ole erityisen kireitä. Mutta tämä ei estä näitä sitkeitä tuijottelijoita, sillä kokoni on 70F.

Ymmärrän kyllä, että miehiä kiinnostaa ja vaivihkaa tapahtuva tsekkaaminen on ok. Katsonhan itsekin nopeasti miehen olemuksen ja etenkin hartiat, kun niistä tykkään. Mutta tosiaan tämä jatkuva töllöttäminen on jo vähän liikaa ja kun en enää peittävämmin voi töissä pukeutuakaan...

[/quote]Eikö se sitten häiritsisi, jos esim. työkaverimies tuijottaa sua keskeytyksettä suoraan silmiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:31"]

Tai säärien vilkuilua.

[/quote]

Ketä miestä kuka kiinnostaisi naisten sääret 2000-luvulla? Itse katson naisen sääriä korkeintaan silloin jos hänellä on todella lyhyt hame, lähestulkoon vyö pelkästään, näitähän näkee nuorilla naisilla kesäisin, silloin katson hieman että kylläpäs nyt pukeudutaan vähiin vaatteisiin ja sääretkin tulee vilkastua nopeasti, mutta esimerkiksi tavallisen pituisen hameen kohdalla ei kyllä yhtään kiinnosta se paljas kohta, eli sääret.

Vierailija
4/72 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos tuijottaa. Minusta se on lähinnä huvittavaa. Joskus tekee mieli sanoa, että kato nyt kerralla kunnolla, niin ei tarvi koko ajan vilkuilla. Ei ne katsomisesta kulu :D 

Vierailija
5/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän varten se kaula-aukko ylettyy melkein nänneihin saakka, ellei ole tarkoituskin näyttää mitä puseron alta löytyy?

Vierailija
6/72 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:42"]

Mua ei haittaa jos joku vilkuilee, mutta se kyllä jos käyn kahdenkeskistä keskustelua miehen kanssa ja n. 15 sekunnin välein (tai useamminkin) hän katsoo ihan jotain muuta kuin silmiä... Ja töissä meillä on näitä monta. Vaikkapa tunnin kokouksen aikana tämä alkaa olla jo häiritsevää.

Ei, en koskaan pidä isoja kaula-aukkoja. Itse asiassa vain sellaisia, että jos kumarrun, ei siltikään näy juuri mitään. Paitani eivät myöskään ole erityisen kireitä. Mutta tämä ei estä näitä sitkeitä tuijottelijoita, sillä kokoni on 70F.

Ymmärrän kyllä, että miehiä kiinnostaa ja vaivihkaa tapahtuva tsekkaaminen on ok. Katsonhan itsekin nopeasti miehen olemuksen ja etenkin hartiat, kun niistä tykkään. Mutta tosiaan tämä jatkuva töllöttäminen on jo vähän liikaa ja kun en enää peittävämmin voi töissä pukeutuakaan...

[/quote]Eikö se sitten häiritsisi, jos esim. työkaverimies tuijottaa sua keskeytyksettä suoraan silmiin?

[/quote]

Niin, kun normaalit ihmisethän eivät välillä riko katsekontaktia katsomalla sivulle, papereihin, skriinille... Ei ole mitään muuta paikkaa kuin tissit mihin se katse voi harhailla. 15 sekunnin välein.

Vierailija
7/72 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sitä sekuntikelloa pitää siellä rintaliiveissä,vaiko ihan tissivaossa,kun sitä niin usein tarvitsee ,että tulisi se tarkka 15sek. ajanotto hoidettua?

Vierailija
8/72 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ei ehkä edes tiedosta sitä. Mulla työkaveri tuijotti rintojani todella usein, ja sitten yhdellä kerralla kysyin siltä, että onko mulla jotain siinä rinnuksilla vai mitä katot? Mies meni ihan vaikeeksi, ja on sen jälkeen vältellyt mua. 

Ne varmaan oikeasti kuvittelee, ettei me huomata. 

Vierailija
9/72 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:25"]

Mitäköhän varten se kaula-aukko ylettyy melkein nänneihin saakka, ellei ole tarkoituskin näyttää mitä puseron alta löytyy?

[/quote] Ja vieläpä oikein korostetusti ja esilletuodusti ,tyyliin ´etkö nyt tajua katsoa ,että voisin kieltää!´ -tämä ´esittelyasenne´ juuri on sitä kaksinaismoraalin ilmentymää,jos mikä...

Etteikö tyttö tai nainen muka itse tajuaisi juuri esittelevänsä itseään kaikille. Suosittelisin rintanappia jossa lukisi esim. " Mikäli bruttotulosi jäävät alle 4000:n euron ,niin ole hyvä äläkä tuijota enää tämän  lukemisesi jälkeen tänne"

Meillä kai pitäisi olla joku sellainen oikein sellainen Munchenin ´Oktoberfestin´ kaltainen yleinen esittelyjuhla, jossa tytöt ja naiset (...joilla jotain esiteltävää siis on) liikkuvat paikallisessa ´Dirndl´ -asussaan muutaman päivän ajan. Kaikki olisivat varmasti tyytyväisiä kolpakkojensa äärellä-naiset tietenkin myös. 

Vika on vain siinä, että suomalaisjuopoilta tuollainen perinteinen hilpeä olut juhla perinteisine tansseineen ja musiikkeineen ei oikein taitaisi onnistua.

Aito ´dirndl-tracht´ on muuten eräs kauneimmista kansallisasuista Euroopassa...

Vierailija
10/72 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevatko naiset, että miestä haittaa jos nainen huomaa että mies tuijottaa hänen rintojaan...

Vierailija
11/72 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:29"]

Vai eivätkö he vaan voi sille mitään että silmät laskeutuvat rintoihin kun puhuvat rintavan naisen kanssa? :)

[/quote]

Ehkä se on joku alkukantainen vaisto,eivätkä huomaa itse tekevänsä niin? Hienovarainen vilkuilu vielä menee,mutta tuijotusta on vaikea olla huomaamatta,ei kai miehetkään niin urpoja kuvittele :D

Vierailija
12/72 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:29"]

[/quote]

mitä väliä?

se on täysin luonnon aiheuttama tahaton reaktio katsoa kaikki muodot ja kurvit läpi.

mies ei sitä käytännössä pysty edes estämään.

sama muuten naisilla. tästä on ihan piilokameroita miten tuijotellaan bulgea...

Vierailija
13/72 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa. Kyllä se on ihan luonnollista katsoa ja vilkaista. Sekä naiset että miehet niin tekevät. Mä koen sen myös söpönä ja imartelevanakin joskus. Sellainen epäkunnioittava tuijotus on ihan eri maata. Siihen voi reagoida jäätävästi jos tarpeen. Pieni mielihyvä toista sukupuolta katsottaessa ihan kiva:)

Vierailija
14/72 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä sen ota kantaa kuka tuijottaa ja mitäkin, mutta kannattaa muistaa, että aina ihminen ei tosiasiassa välttämättä katso sitä, mitä saattaa luulla katsovan.

Tapahtui kerran ulkomailla eräällä kuntosalilla siten, että joku nainen luuli, että häntä tuijottavat sekä miehet että naiset, kun häneen päin toistuvasti katsoivat. Tiedättekö mikä oli todellinen syy? Nainen seisoi suuren seinäkellon alla ja todellisuudessa ihmiset katsoivat sinne suuntaan siksi, koska katsoivat kellosta aikaa, eivätkä tätä naista.

No joo. Ei tota varmaan voi verrata rintojen tuijottamiseen lähietäisyydeltä, mutta otin nyt tollasen esimerkin kuitenkin. Kai siinä rintojen kohdalla pitäisi olla jotain normaalista poikkeavaa, että se olisi todellinen syy tuijottamiseen sen sijaan, että niitä tuijotetaan muuten.

Vierailija
15/72 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tissejä saa katsoa (kunhan jää katseeksi). Musta on hauska saada joku kiinni rintojeni vilkuilusta muka salaa, mutta en tee siitä kyllä numeroa. Mielessäni naurahdan asialle. Katson myös itse muiden naisten rintoja, naisen muodot on vaan kauniit. On kuitenkin häilyvä raja milloin kaula-aukko pysyy hyvän maun rajoissa ja kaikki eivät ikävä kyllä pysy rajojen sisäpuolella, se ei ole mielestäni kaunista. Myönnettäköön että nuorempana on itsellekin sattunut ylilyöntejä :)

Vierailija
16/72 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alkaa vihdoin  tulla asiaa-kaiken  tekopyhäilyn ja naiviuden esittämisen sijaan...

Vierailija
17/72 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:37"]

Kyllä varmasti monella miehellä on tarkoituskin että nainen huomaa, eli tarkoittavatkin loukata.

[/quote]Mikä siinä loukkaa? Eikö se ole imartelevaa, sehän todistaa että mies pitää ulkonäöstäsi.

Vierailija
18/72 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme luule. Mielestämme naisten ei vain pitäisi välittää siitä. Jos mies tiiraa niin silloin se kertoo siitä että tissisi ovat hyvät. Ottakaa se kohteliaisuutena.

Vierailija
19/72 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen tiirailu on hyvä tapa osoittaa kiinnostusta naiseen. Ei niin tyrkkyä kuin kahville kutsuminen tms.

Vierailija
20/72 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen aiemminkin postannut sman vertauksen tänne. Faktat minusta miehenä. Kiinnostaisi tosi paljon katsella rintoja. Ei kiinnosta lainkaan loukata työtovereita, esineellistää naisia tai saada pervon mainetta.

Tilanne töissä: monilla naisilla on aika iso kaula- aukko.

No siis miten tämä sitten käytännössä menee ku astun kahvihuoneeseen, jossa on isoja kaula-aukkoja.

Yritän pitää katsekontaktin jossain normaaleissa pinnoissa, mutta mun aivoissa käynnistyy ikäänkuin sellainen automaattitähtäin kuin jossain hävittäjälennokeissa, joka on ottanut tähtäimeen huoneen tissit. En edes osaa mitenkään selittää miksi miehen pää on niin hölmö, että niitä tissejä on pakko ottaa tähtäimeen, mutta niin se vaan on. No hetkeksikin jos hellität keskittymiskyvyn niin silmät meinaa painaa sinne rintoihin. Toisaalta saattaa myös tietoisesti varastaa sellaisia pienia salama vilkaisuja. Ihan mielisairasta touhua. Joskus tekisi mieli vaan sanoa heti alkuun. että voisinko tujottaa teidän tissejä vaikka 20 sekunttia per henkilö jos vaikka sillä pääsisi tästä tissihulluudesta 15 minuutiksi eroon. Tarina on vähän kärjistetty, mutta ajoittain valitettavan totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän