Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulevatko miehet eittei nainen huomaa rintojen tuijottelua?

Vierailija
17.04.2015 |

Vai eivätkö he vaan voi sille mitään että silmät laskeutuvat rintoihin kun puhuvat rintavan naisen kanssa? :)

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä nyt olla tisseistä jaariteltu jo ihan tarpeeksi....

Vierailija
22/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai säärien vilkuilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että rintoja ihailevat miehet välittävät siitä mitä sinä luulet?

Vierailija
24/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa heruttaa :(

Vierailija
25/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Nauravathan naisetkin tosi läpinäkyvästi mitä tyhmimmille jutuille jos kertojana on rikas, pitkä, julkkis tai muuten haluttava mies.

Vierailija
26/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni katse menee väkisin rintoihin jos pusero on tiukka. Joskus älyän tilanteen itsekin vasta myöhemmin.
Toisaalta, moni nainen on myös katsonut jalkoväliäni. Kai tuo on molemmin puolin aika luonnollista vaikka sitä tulisikin välttää.
M

Vierailija
27/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä te näätte sen? Valuuko meillä kuola vai mitä? Ite koitan vilkuillla salaa, mutta jään aina kiinni..

Vierailija
28/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä huomaa.

Vierailija
29/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio on luonut meidät miehet tälläiseksi, syyttäkää evoluutiota. Ainakin itselle täysi mahdottomuus olla huomaamatta kaunista naista, varsinkin jos on muodokas. Minun pitäisi olla joko homo tai sokea, etten noteeraisi mitenkään tälläistä ihmistä.

Vierailija
30/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti monella miehellä on tarkoituskin että nainen huomaa, eli tarkoittavatkin loukata.

Vierailija
31/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taas ongelmat. mitä sitten jos tuijottaa? kuluuko sun tissit katseesta? itse et katso miehiä muuta kuin silmiin?

Vierailija
32/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen verhoaa rintansa Misfits-paidalla jos ei halua että huomio kiinnittyy ensimmäisenä sille alueelle? Suuttuu kun luulee että tuijotin tissejä, ja suuttuu vielä enemmän kun tarjoudun ostamaan paidan, kun en tuijottanutkaan tissejä...

Vierailija
33/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittuako pistätte ne rinnat näkyville. Pukekaa paita jossa on kaulus kaulaan asti, eikä mitään v aukkoja.

Vierailija
34/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:37"]

Evoluutio on luonut meidät miehet tälläiseksi, syyttäkää evoluutiota. Ainakin itselle täysi mahdottomuus olla huomaamatta kaunista naista, varsinkin jos on muodokas. Minun pitäisi olla joko homo tai sokea, etten noteeraisi mitenkään tälläistä ihmistä.

[/quote]

Minä syytän miestä, jos oikeasti uskoo että saa tuijottaa johonkin naurettavaan biologiaselitykseen vedoten. Tuollainen mies on koiraakin alempana. Koiralle sentään saa opetettua temppuja. Kuolaava mies ei ole kyennyt oppimaan alkeellisiakaan käytöstapoja.

Vierailija
35/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä naisena huomaan itsekin automaattisesti katsovani muiden naisten rintoja/sääriä/äässiä ja huomaan myös että sekä miehet että (hetero)naiset tekee samaa mulle. Kyseessä suht automaattinen reaktio, siitä oli joku tutkimuskin jossa todettiin että nää naisten ruuminosat aktivoi niin naisilla kuin miehillä saman aivolohkon osasen. Miehen kroppa ei herätä yhtä voimakasta reaktiota. Eli koittakaa kestää puolihuolimaton vilkuilu, suora ja häpeilemätön tuijottaminen on toinen juttu ja sellaisesta huomautan.

Vierailija
36/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota... Mua ei siis missään nimessä haittaa se, en sitä tarkoittanut kysyessäni vaan ihan mielenkiinnosta kysyin. Päinvastoin pidän siitä ihailusta mitä mina ja rintani saavat aikaan. Enkä edes heruta niitä :)

ap

Vierailija
37/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan myös niin että monet naiset haluaa että niiden rintoja tuijotetaan tai ainakin huomataan. Sen verran isoja kaula-aukkoja näkee. Tukehtuuko ne tissit jos ne ei saa ilmaa?

Vierailija
38/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:37"]

[/quote]

Minä syytän miestä, jos oikeasti uskoo että saa tuijottaa johonkin naurettavaan biologiaselitykseen vedoten. Tuollainen mies on koiraakin alempana. Koiralle sentään saa opetettua temppuja. Kuolaava mies ei ole kyennyt oppimaan alkeellisiakaan käytöstapoja.

[/quote]En oikeasti voi sille mitään, täysin tahdoton refleksi. Voitte oikeasti kiljua ja karjua miten paljon huvittaa, mutta minä en voi yhtään mitään sille asialle, että aivoni rekisteröivät tuollaisia asioita.

Luultavasti minulle pitäisi tehdä lobotomia, että näin ei tapahtuisi.

Vierailija
39/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on hankala tilanne miehille miettiä minne ne silmät laittaa ja käyttää katsettaan kohteliaisuuden rajoissa jos joku läsäyttää tissit pöydälle hyllymään työpaikan kahvipöydässä. Pitää vaan teeskennellä, että rintoja ei olisi paikalla vaikka ne on siinä naaman edessä. Ne on kuitenkin magneetti mun miehiseen sieluun, joten ei ole helppoa taikoa niitä näkymättömiksi ja käyttäytyä kuin ne olisi merkityksetön osa tylsää työasua.

Ei siis millään pahalla mutta niitä vilkaisuja tulee melkein väkisin, jollei tujota suo silmiin koko kahvitaukoa. Jos on mies niin tietyille asioille ei vaan voi mitään.

Vierailija
40/72 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksujat voi pukeutua burkhaan. Ai, niin, sekään ei käy, koska alistaa naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi