Oletko syönyt tänään karkkia/leivoinnaisia/muuta makeaa?
Mitä olet syönyt? Onko morkkis vai kuuluuko makean syöminen normaaliin ruokavalioosi?
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:18"]
Kävin ostaan ison pussin irtokarkkeja. Syön illalla. Ei tule morkkista, koska perjantai on mun herkkupäivä :-D muina päivinä syön terveellisesti.
[/quote]
Syötkö siis niinä muina päivinä pahaa ruokaa?
Olen syönyt 6kpl hedelmäkarkkeja ja 3 menthol-pastillia. Ei ole morkkis, syön nykyään harvoin karkkia.
Joo. Munkkipossun, tavallisen munkin ja jäätelön. Ei kuulu normiruokavalioon, hyvin harvoin tulee syötyä mitään makeaa.
Söin jäätelön. Eikä ollut edes hyvää. Se oli joku pakastimen pohjalle unohtunut, ties kuinka kauan siellä muhinut, jäähileinen vaniljapuikko. Ei ole morkkista, lähinnä mietityttää, miksi ihmeessä söin sen enkä heittänyt sitä pois.
En ole. Kotoa ei löydymuuta makeaa kuin sokeripussi
En ole. Banaanin aamupalaksi, tonnikalasalaatti lounaaksi, sitten napostelin välipalaksi viinirypäleitä ja pähkinöitä ja nyt söin kalaa :)
En ole tänään enkä eilenkään. Yritän vähentää ihan terveydellisestä syistä, yleensä vedän suklaata ainakin patukan päivässä ja rakastan myös pullaa kahvin kanssa :(
kyllä, tein suklaakiisseliä. olen kipeä eikä kunnon ruoka maistu, mutta jotain hyvää teki mieli!
Töissä söin iltapäiväkahvin kanssa mokkapalan ja kotiin tultuani litran jäätelöä. Ei ole morkkista. Syön usein yksin litran jäätelöä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:18"]
Kävin ostaan ison pussin irtokarkkeja. Syön illalla. Ei tule morkkista, koska perjantai on mun herkkupäivä :-D muina päivinä syön terveellisesti.
[/quote]
Syötkö siis niinä muina päivinä pahaa ruokaa?
[/quote]
Öö.. en, vaan terveellistä. Terveellinen ei ole = pahaa ruokaa :-D
Joo. Olen mummolassa ja ukki on tuputtanut jo karkkia, limua ja jäätelöä. Ihana ukki :) ei pääse mummolassa paino putoamaan!
En ole, enkä varmaan ainakaan viikkoon.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:18"] Kävin ostaan ison pussin irtokarkkeja. Syön illalla. Ei tule morkkista, koska perjantai on mun herkkupäivä :-D muina päivinä syön terveellisesti. [/quote] Syötkö siis niinä muina päivinä pahaa ruokaa? [/quote] Öö.. en, vaan terveellistä. Terveellinen ei ole = pahaa ruokaa :-D
[/quote]
Totta ihmeessä sun arkiruoka on pahaa, jos sun täytyy erikseen herkutella.
Ostin siwasta jättiksen. Syön sen illalla tai huomenna. Aamulla join kaakaota. :)
En vielä, mutta ostin kyllä irtokarkkeja viikonlopun kunniaksi. Kunhan lapset menevät nukkumasn, niin pussi aukeaa.
Söin pari suklaapatukkaa tossa hetki sitten... Oon raskaana, joten ei oo kauheeta motivaatio syödä terveellisesti kun vatsa kasvaa kuiteski.
En ole syönyt mitään hyvää. Mutta ihan hemmetisti tekee mieli jotain hyvää. Tosin mitään ei ole, ja laiskuus estää etten ryntää kauppaan ostamaan jotain.
yy :( oon ite alottanu terveellisen elämän ja uuden ruoka-ohjelman ja seuraavan kerran herkutella sais parin viikon päästä, pari viikkoo takana. Tekee mieli herkkuja ku lukee mitä ihmiset on syöny :(
Söin välipalan (maustamattoman rahkan) jälkeen puolikkaan keksin, että saisin tyhjän paketin roskiin ;). Ja Äsken söin yhden pikkuisen suklaapupun ja noin 9 apteekinsalmiakkia. Huomenna olisi oikeasti karkkipäivä meidän perheellä... Ja aivan tajuttomassa sokerikoukussa kyllä tunnustan olevani, varmaan neljänä päivänä viikossa tulen syöneeksi jotain makeaa lapsilta salassa. (bmi kuitenkin 20 ollut aina)