Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten karstan saa pois?

Vierailija
23.04.2015 |

Tytölläni(10) on huolia että miten karsta saadaan pois,onko näin vanhalta tytölle vielä jotain mahdollisuuksia saada se pois niin kuin kookosöljyllä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille parturi suositteli bio+ -sarjan hilseshampoota karstaan (olit itse käyytänyt sitä lapsillaan).

Itse olen käyttänyt Wellan SP clear scalp shampoota ja se on toiminut mielestäni hyvin.

Vierailija
2/6 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyä päänahka (ceridal, vauvaöljy, hierontaöljy, ruokaöljy..). Anna vaikuttaa n. 15min ja rapsuta tiheällä kammalla (täikampa toimii hyvin) karstat pois. Tämän jälkeen säännöllinen pesu hilseshampoolla. Meillä poika 11v. pessyt edellisen kommentoijan suosittelemassa Wellan SP Clear scalp shampoolla n. 2 kertaa viikossa ja sillä karsta nyt pysynyt pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se karsta haittaa? Meidän lapsellakin on sitä edelleen, mutta en ole koskaan sen kummemmin sitä poistellut, kun onko siitä jotain haittaa edes?

Vierailija
4/6 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo öljyt päähän parituntia. Tiheällä kammalla rapsutat ")

Vierailija
5/6 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kakskymppinen kärsii siitä edelleen; ihotautilääkäri kielsi ehdottomasti vanhanaikaisen konstin öljy + rapsutus, ja määräsi liuoksen ja hilseshampoon. Googlettakaa taliköhnä.

Vierailija
6/6 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taliköhnä voi olla myös väärä diagnoosi. Meillä paljastui psoriakseksi. Vain reseptilääkkeet auttaa eikä niilläkään pysy kauan poissa. Levinnyt jo yläotsaan ja niskaan. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän