Voiko joku oikeasti pitää sushista?
En ymmärä,mutta olenkin juntti. Älkää sushin syöjät loukkaantuko
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:09"]
Yllätyin siitä uutisesta että sushiateria voi sisältää enemmän kaloreita kuin Mäkkärin Big Mac-ateria! Yhdessä sushirullassa voi olla jopa 350 kaloria.
[/quote]
Kaloreiden laskeminen on turhaa ja pyllystä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:14"]
En tykkää syödä sitä mitä Suomesta saa, olen kokeillut monet paikat. Etikka ja kova riisi tulee liikaa esille ja kaloissa pihtaillaan.
Suosikkini on Sushi Samba-ravintolat joita mm. Nykissä, noissa ne sushipalaset ovat TUOREITA, maukkaita ja suussasulavia.
[/quote]
Sushi Sambasta tulee mieleen Sinkkuelämää :D
[/quote]
Se sama Nykin paikka oli siinä sarjassa, oli trendipaikka jo tuolloin ja sinne piti tehdä varaukset :D Nykyään pääsee helpommin sisään ja saa pöydän. Hintataso sama kuin Suomessa mutta sushit ja muut ruuat huomattavasti paremmat.
Mä en taas ymmärrä miten ihmiset himoitsee suklaata. Onhan se ihan jees, mutta ei mitään taivaallista. Suolaiset herkut on enemmän mieleeni. Eli makuja on meillä monia :)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:27"]
Yllätyin siitä uutisesta että sushiateria voi sisältää enemmän kaloreita kuin Mäkkärin Big Mac-ateria! Yhdessä sushirullassa voi olla jopa 350 kaloria.
[/quote]
[/quote]
no sun turhaan pyllyyn ne kaikki kalorit lopulta laskeutuu....
Täällä toinen joka ei tykkää. Melkein kaikki maut niissä, ja yleensäkin japanilaisessa ruoassa, on sellaisia mistä en pidä. Esim. wasabi, yök. Merilevä, superyök. Riisiviinietikka, superyök. Raaka kala, yök. Äyriäiset, en syö kerta kaikkiaan ikinä, etoo. Soijakastike, yök.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 14:27"]
Samaa ihmettelen minäkin. Raaka kala... no, ei todellakaan minun juttuni! Mutta raakapihvi on herkkuani. Niin me ollaan erilaisia, me ihmiset. Ja hyvä niin.
[/quote]
Sushi ei ole = raaka kala.
[/quote]
Sushi ei ole on raaka kala?????
Sushissahan on juuri niitä puhtaita makuja mistä suomalaiset mekastavat pitävänsä. Tosin suomalaiset tykkäävät eniten mauttomista ruuista, se vain yritetään naamioida "puhtaisiin makuihin".
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:31"]
Samaa ihmettelen minäkin. Raaka kala... no, ei todellakaan minun juttuni! Mutta raakapihvi on herkkuani. Niin me ollaan erilaisia, me ihmiset. Ja hyvä niin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ehkäpä sen voisi tuossa lukea "yhtä kuin". Sushi ei ole yhtä kuin raaka kala.
Minä tykkään ihan oikeasti. En söisi joka päivä, mutta välillä tulee himo. Ajatuksena en pidä raa'asta kalasta, mutta sushin maku on silti hyvä. Syöväthän suomalaiset graavilohtakin paljon. Sushista tykkään kyllä vähän enemmän.
Trendi ei ole syy pitää siitä. Sehän on sitä paitsi jo trendinä ihan vanha juttu eikä mikään eksoottinen herkku. Se on jo vakiinnuttanut paikkansa suomalaisessa ruokavaliossa (tai ainakin helsinkiläisessä ja varmaan muissakin isommissa kaupungeissa), ja hyvä niin.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 14:29"]
[/quote]
[/quote]
[/quote] Sushi ei ole yhtä kuin raaka kala.
En tiedä sushista mutta wasabia tykkään levittää peräaukkoon ja alakertaan :) tykkään semmosesta kihelmöinnistä. Ja tämä on sitten ihan taivahan tosi että turha huudella provoo :)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:27"]
[/quote]
[/quote]
no sun turhaan pyllyyn ne kaikki kalorit lopulta laskeutuu....
[/quote]
Höpöhöpö. Urheilen ja olen hyvässä kunnossa. Läskit laskee kaloreita.
Kyllä, tykkään tosi paljon. Ei ole mikään hienostelujuttu, tykkään pizzasta ihan yhtä paljon. Mutta aina ei haluta rasvaista herkkua, jolloin sushi on loistava kevyt vaihtoehto. Ja keveydellä en tarkoita kaloreita, ei se tosiaan mikään laihdutusruoka ole. Tykkään muutenkin etikkaisista mauista ja se merilevä antaa kivan maun myös. Wasabista en pidä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:40"]En tiedä sushista mutta wasabia tykkään levittää peräaukkoon ja alakertaan :) tykkään semmosesta kihelmöinnistä. Ja tämä on sitten ihan taivahan tosi että turha huudella provoo :)
[/quote]
Ja samalla kun levitän sitä niin sanon "wasaaabiii" sillä screm-elikuvien maskinaaman äänellä. Tää on mun pikku perversio :)
Etkä pidä kalasta, riisistä ja vihanneksista?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote] Missähän sä olet koulus käynyt?
Hyvää kaikissa muodossaan, myös zirashina tai pikaisena mazekomina.
vaimo tekee parempaa