Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani menossa inttiin ensi viikolla, pelkään että ei kestä ja isä pettyy

Vierailija
30.12.2021 |

Joo, sanokaa vaan että lapsellista, mutta täälläpäin missä asutaan armeijaa pidetään edelleen miehuuskokeena, joka pitää suorittaa. Mieheni ajattelee myös näin. Poikani ei ole erityisen hyväkuntoinen tai innostunutkaan ja hänellä on taipumusta ahdistukseen. Pelottaa mitä siitä tulee ja jos keskeyttää, mikä on isän ja sukulaisten reaktio.

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkähän psyyke siellä perheessänne onkaan nyt kovimmilla? Äiti taitaa olla tässä kisassa nyt selvästi johdossa?

Vierailija
162/163 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intti on ajanhaaskausta jo se ei kiinnosta. Itse onneksi pääsin helpolla 20v sitten ja löysiin hommiin 6kk heinäkuun erästä ja helppo konttorityö arkisin 8-16, vkl oli vapaat. Yksi vkl leiri ainoastaan koko 6kk aikana ja sekin onneksi heinäkuun lämmössä. Muuten kaikki vkl vapaat. Maanantaina kun mentiin inttiin ekan kerran lähdin jo torstai iltana vkl lomille. Oli siinä alikessuillakin ihmettelemistä miten moinen onnistuu :D Jos nyt pitäisi päättää sivari vai perus intti niin varmasti sivari koska yhtä löysiin hommiin ei enää intissä ole mahdollista päästä mitä itsellä oli. Ei paljon kiinnostaisi talvipakkasilla leireillä jossain korvessa ja herätä 5.00 joka aamu odottamaan aamupalalle pääsyä ym. Intti on ihan pelleily paikka ja jos olet 12kk siellä niin häviät 6kk jo aika ison summan rahaa verrattuna jos olisit töissä sen ajan. Mutta hattua pitää nostaa ketä jaksaa tuolla painaa ja tykkää siiitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tuo dissaaminen! Kukin tekee omat ratkaisunsa. Itse sain c-paperit astmasta mutta ehdin olla n 2 vkoa intissä ennen vapautusta. Mua kiusattiin ampumahatjoituksessa. Luutnantti potki jalkoihin kun olin makuuasentoammunnassa ja en osunut hyvin. Huusi että olen paska , aivan paska. Otti minut silmätikukseen. Ahdistavaa. Ja täällä naiset haukkuu että mies ei ole mies jos ei käy armeijaa. Se on oikeasti joillekin tosi rankka paikka ja kyllä kiusaaminen vie itsetunnon aika alas. Että joillekin käy siellä tuuri toisille ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi