Mies puri ja löi!!!
paljon tapahtunut ennen tätä. Alkuun hermostuttuaan hajotti tavaroita ja haukkui minua. Sitten alkoi heitellä tavaroita päälle, mitä milloinkin ja kaatoi jopa kaljatuopin niskaani kun odotin ensimmäistä yhteistä lastamme. Nyt tilanne se että lyönyt riidan tultua muutaman kerran olkapäähän lasten nähden nyrkillä ja koskaan ei ole nähnyt tekemisissään mitään väärää, sanoo että miks alotit, oisit ollu hiljaa!! Yhteinen vanhempi lapsemme lyö minua ja haukkuu kun kiellän. Nähnyt kaiken aina mitä isänsä minulle tekee. Kaksi lasta miehellä entyydestaan ja hekin nuorempana nähneet isänsä riehuntaa. Tämän takia hillitsee itsensä aina kun kaksi hänen lastaan meillä käymässä. Ja nyt viimeisin...aamulla tuli aivan tyhjänpäiväinen sanaharkka. meidän yhteiset lapset olivat kanssamme alhaalla. Mieheni hermostui ja käski olla hiljaa, en ollut vaan jatkoin hänelle puhumista. Hän hyökkäsi kimppuuni, löi nyrkillä olkapäähän ja puri minua olkapäästä niin että hampaan jäljet jäivät ihooni mutta iho ei mennyt rikki. Otti silmälaSini päästä ja hajotti ne!!!! Mitä minun pitäisi tehdä? Suurentelenko ongelmiamme?! Vuosien varrella teot koko ajan pahentuneet ja koskaan hän ei pyydä anteeksi tekojaan ja jos pyytää niin minun patistamana! Nyt tästä tapahtumasta kaksi päivää ja anteeksi ei ole pyytänyt kun en ole vaatimut häntä niin tekemään. Sanoo aina vaan että oisit ollu hiljaa niin ei ois käyny niinku taas kävi! Oon niin väsyny siihen että en voi sanoa sitä mitä ajattelen jos haluan että tavarat pysyy ehjinä ja että en saa nyrkistä tai jostain esineestä osumaa. en halua rikkoa lasten perhettä mutta en myöskään haluaisi aina miettiä sanomisiani etukäteen ja en haluaisi pelätä omaa avomiestäni!!!!!!!
Sekö todella on aina se ratkaisu että jätetään mies ja yritetään jatkaa elämää ja toivoa että ei käy meidän lapsiimme joskus käsiksi.....koska ainahan lapsi isäänsä haluaa nähdä kun vielä poikalapsista kyse!!!