Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies puri ja löi!!!

Vierailija
17.04.2015 |

paljon tapahtunut ennen tätä. Alkuun hermostuttuaan hajotti tavaroita ja haukkui minua. Sitten alkoi heitellä tavaroita päälle, mitä milloinkin ja kaatoi jopa kaljatuopin niskaani kun odotin ensimmäistä yhteistä lastamme. Nyt tilanne se että lyönyt riidan tultua muutaman kerran  olkapäähän lasten nähden nyrkillä ja koskaan ei ole nähnyt tekemisissään mitään väärää, sanoo että miks alotit, oisit ollu hiljaa!!  Yhteinen vanhempi lapsemme lyö minua ja haukkuu kun kiellän. Nähnyt kaiken aina mitä isänsä minulle tekee. Kaksi lasta miehellä entyydestaan ja hekin nuorempana nähneet isänsä riehuntaa. Tämän takia hillitsee itsensä aina kun kaksi hänen lastaan meillä käymässä. Ja nyt viimeisin...aamulla tuli aivan tyhjänpäiväinen sanaharkka. meidän yhteiset lapset olivat kanssamme alhaalla. Mieheni hermostui ja käski olla hiljaa, en ollut vaan jatkoin hänelle puhumista. Hän hyökkäsi kimppuuni, löi nyrkillä olkapäähän ja puri minua olkapäästä niin että hampaan jäljet jäivät ihooni mutta iho ei mennyt rikki. Otti silmälaSini päästä ja hajotti ne!!!!  Mitä minun pitäisi tehdä? Suurentelenko ongelmiamme?! Vuosien varrella teot koko ajan pahentuneet ja koskaan hän ei pyydä anteeksi tekojaan ja jos pyytää niin minun patistamana! Nyt tästä tapahtumasta kaksi päivää ja anteeksi ei ole pyytänyt kun en ole vaatimut häntä niin tekemään. Sanoo aina vaan että oisit ollu hiljaa niin ei ois käyny niinku taas kävi! Oon niin väsyny siihen että en voi sanoa sitä mitä ajattelen jos haluan että tavarat pysyy ehjinä ja että en saa nyrkistä tai jostain esineestä osumaa. en halua rikkoa lasten perhettä mutta en myöskään haluaisi aina miettiä sanomisiani etukäteen ja en haluaisi pelätä omaa avomiestäni!!!!!!!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:35"]

Ei kai miehesi satu olemaan Kalrey Savage?

[/quote]

"Savage" olis kyl täydellinen nimi psykopaatille.

[/quote]

You mister just made my day. :)

Vierailija
22/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet rikoilmoituksen pahoinpitelystä ja otat yhteyttä paikkakuntasi turvakotiin että pääset pois tuolta. Olet selvästi vieraantunut todellisuudesta kun edes kysyt liioitteletko asiaa. Et liioittele. Miehesi on rikollinen. Ymmärrätkö, että se mitä hän sinulle teki on pahoinpitely ja se on rikos Suomessa. Sinä saat kyllä apua kunhan toisit. Teet sen nyt kun jäljet ovat vielä näkyvissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:30"]

Lähde. En halua lukea lähipäivinä äidinmurhasta.

[/quote]

Montako äitiä viime vuonna murhattiin Suomessa?

Montako lasta äiti murhasi viime vuonna Suomessa?

Nainen on aina uhri ja äitimyytti?

Vierailija
24/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:44"]

Teet rikoilmoituksen pahoinpitelystä ja otat yhteyttä paikkakuntasi turvakotiin että pääset pois tuolta. Olet selvästi vieraantunut todellisuudesta kun edes kysyt liioitteletko asiaa. Et liioittele. Miehesi on rikollinen. Ymmärrätkö, että se mitä hän sinulle teki on pahoinpitely ja se on rikos Suomessa. Sinä saat kyllä apua kunhan toisit. Teet sen nyt kun jäljet ovat vielä näkyvissä.

[/quote]

toisit =toimit.

Toimi jo tänään.

Vierailija
25/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä aloitat riidan jostakin tyhjänpäiväisestä ja jatkat nalkuttamista, kun mies on jo lopettanut asiasta kinastelun ja käskee sinunkin olla hiljaa? Ellet kerjää tarkoituksella lyömistä?

Vierailija
26/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:52"]

Miksi sä aloitat riidan jostakin tyhjänpäiväisestä ja jatkat nalkuttamista, kun mies on jo lopettanut asiasta kinastelun ja käskee sinunkin olla hiljaa? Ellet kerjää tarkoituksella lyömistä?

[/quote]

Sairas kommentti. 

Vierailija
27/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jos joku ei ole hiljaa kun toinen niin käskee niin silloin oikeutettua on lyödä ja purra ja hajottaa silmälasit?!?!?

Vierailija
28/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:52"]

[/quote]

Sairas kommentti. 

[/quote]

nainen on aina uhri-nainen on aina uhri-nainen on aina uhri.

[/quote]

Tässä tapauksessa kyllä. Aivan selvästi. Ja mies väkivaltarikollinen.

Vierailija
29/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti. Tuo olisi varmaan minun tulevaisuus, jos en olisi eronnut väkivaltaisesta miesystävästä. Kolme vuotta kestin raivokohtauksia, tavaroiden ja minun heittelemistä. Lähde sinäkin, parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Meillä oli myös tuota, että miehellä olisi pitänyt olla oikeus vikaan sanaan ja sitten piti itse lopettaa tai sai nyrkistä. Ei sellaista jaksa, riidat jää aina auki, eikä niitä saa ikinä sovittua.

Kuvittele nyt, kun sulla on lapsetkin tossa sopassa. Tulevat isäänsä ja viattomat puolisot joutuvat sitten tuota kestämään, kierre ei katkea koskaan. Minunkin exän väkivaltaisuuden oli luultavasti väkivaltainen äiti aiheuttanut.

Vierailija
30/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerta tänne palstalle asti osasit tulla kertomaan ja kysymään niin lähde ja helvetin nopeasti. Mutta uskot tietenkin rakkauden parantavan renttumaisen ja väkivaltaisen kusipään? Mies tarvitsee hoitoa tai jotain vihanhallintaa ja sinä lapsinesi tasapainoisen elämän ilman väkivallan uhkaa. Johan koko elämä menee päin mäntyä, kun pitää olla hiljaa ja esittää jotain mitä ei ole. Tuollainen touhu on vain alkusoittoa. Oikeastaan tuollaisille ongelmille tämä palsta ei ole tarkoitettu vaan toimi oikeasti. 

Vierailija
31/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, sanoiko joku jo, mutta mene lääkäriin ja kerro mitä tapahtui! Miehelle jää merkintä väkivaltaisesta käytöksestä ja saat todisteita väkivaltaisuudesta ja ne ovat myöhemmin erotessasi hänestä todellakin hyödyksi sinulle. Tällöin voit ilmaista huolesi myös lasten turvallisuudesta ja siitä viranomaiset ovat tarkkoja. Nyt ekana lääkäriin, sitten teet kuten lääkäri sinua neuvoo eli luultavasti hän tekee rikosilmoituksen ja sinä viet eropaperit eteenpäin. Stoppi tuolle nyt, tai joku päivä sinut ja lapsesi kaikki on hakattu henkihieveriin. Todellakin laitat avioeron harkinta-ajan menemään (siis jos olette naimisissa) nyt heti ja etsit itsellesi uuden asunnon. Tässä on tosi kyseessä, älä väliä väkivallan kierrettä lapsillesi vai haluatko, että tulevaisuudessa he joko hakkaavat omia lapsiaan tai ovat niin alistuneita ja tossukoita, että he tulevat hakatuiksi omissa parisuhteissaan? Toimi nyt! Mene ainakin sinne lääkäriin ja ole rehellinen, jos et muuta pysty tänään tekemään.

Vierailija
32/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti asia on niin, että jos itse et ymmärrä mikä mättää etkä lähde pois, ei sinua kukaan muukaan saa lähtemään. Olet osasi valinnut eikä ulkopuolinen voi tuolle oikein mitään.

Vierailija
33/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:01"]paljon tapahtunut ennen tätä. Alkuun hermostuttuaan hajotti tavaroita ja haukkui minua. Sitten alkoi heitellä tavaroita päälle, mitä milloinkin ja kaatoi jopa kaljatuopin niskaani kun odotin ensimmäistä yhteistä lastamme. Nyt tilanne se että lyönyt riidan tultua muutaman kerran  olkapäähän lasten nähden nyrkillä ja koskaan ei ole nähnyt tekemisissään mitään väärää, sanoo että miks alotit, oisit ollu hiljaa!!  Yhteinen vanhempi lapsemme lyö minua ja haukkuu kun kiellän. Nähnyt kaiken aina mitä isänsä minulle tekee. Kaksi lasta miehellä entyydestaan ja hekin nuorempana nähneet isänsä riehuntaa. Tämän takia hillitsee itsensä aina kun kaksi hänen lastaan meillä käymässä. Ja nyt viimeisin...aamulla tuli aivan tyhjänpäiväinen sanaharkka. meidän yhteiset lapset olivat kanssamme alhaalla. Mieheni hermostui ja käski olla hiljaa, en ollut vaan jatkoin hänelle puhumista. Hän hyökkäsi kimppuuni, löi nyrkillä olkapäähän ja puri minua olkapäästä niin että hampaan jäljet jäivät ihooni mutta iho ei mennyt rikki. Otti silmälaSini päästä ja hajotti ne!!!!  Mitä minun pitäisi tehdä? Suurentelenko ongelmiamme?! Vuosien varrella teot koko ajan pahentuneet ja koskaan hän ei pyydä anteeksi tekojaan ja jos pyytää niin minun patistamana! Nyt tästä tapahtumasta kaksi päivää ja anteeksi ei ole pyytänyt kun en ole vaatimut häntä niin tekemään. Sanoo aina vaan että oisit ollu hiljaa niin ei ois käyny niinku taas kävi! Oon niin väsyny siihen että en voi sanoa sitä mitä ajattelen jos haluan että tavarat pysyy ehjinä ja että en saa nyrkistä tai jostain esineestä osumaa. en halua rikkoa lasten perhettä mutta en myöskään haluaisi aina miettiä sanomisiani etukäteen ja en haluaisi pelätä omaa avomiestäni!!!!!!!
[/quote]

Vou ap, tuo on ihan niinkuin meillä! Onpa helpotus kuulla, etten ole ainoa asian kanssa taisteleva! Tällä palstalla kukaan ei ymmärrä, tuomitsevat vain, kun heillä ei ole kokemusta tällaisesta tilanteesta. Olisi kiva jutella sun kanssa tästä asiasta jossain muualla, kun ei tuota vertaistukea täältä saa. Et suurentele asioita, ymmärrän sua ihan täysin. Onko sullakin ero pois suljettu mahdollisuus, vai oletko sen kannalla?

Vierailija
34/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pureminen oli jotenkin se vikatikki! Mutta ero on todella pelottava ajatus jo siksi koska minulla ei ole ketään joka voisi lapsia aina katsoa jos tarvitsen apua. Ainut apu jonka olemme saaneet on mieheni äiti!!! Olen hoitanut lapset aina ns.yksin joten siinä mielessä ero ei tunnu pelottavalta vaihtoehdolta. Mutta sisimmässäni haluaisin kuitenkin että mieheni ymmärtäisi tekonsa ja hoitaisi ns.päänsä kuntoon. Mutta miten hän sen voi tehdä kun ei nää mitään ongelmaa siinä että puree puolisoaan lastensa nähden...suurentelee kuulemma tätä kaikkea! Kun on se kääntöpuoli....Meillä menee nimittäin tosi hyvin silloin kun riitoja ei tule.

Vierailija
35/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suurentelen muka tätä tapahtunutta mieheni mielestä (korjaus tuohon äskeiseen lauseeseen)

Vierailija
36/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:01"]paljon tapahtunut ennen tätä. Alkuun hermostuttuaan hajotti tavaroita ja haukkui minua. Sitten alkoi heitellä tavaroita päälle, mitä milloinkin ja kaatoi jopa kaljatuopin niskaani kun odotin ensimmäistä yhteistä lastamme. Nyt tilanne se että lyönyt riidan tultua muutaman kerran  olkapäähän lasten nähden nyrkillä ja koskaan ei ole nähnyt tekemisissään mitään väärää, sanoo että miks alotit, oisit ollu hiljaa!!  Yhteinen vanhempi lapsemme lyö minua ja haukkuu kun kiellän. Nähnyt kaiken aina mitä isänsä minulle tekee. Kaksi lasta miehellä entyydestaan ja hekin nuorempana nähneet isänsä riehuntaa. Tämän takia hillitsee itsensä aina kun kaksi hänen lastaan meillä käymässä. Ja nyt viimeisin...aamulla tuli aivan tyhjänpäiväinen sanaharkka. meidän yhteiset lapset olivat kanssamme alhaalla. Mieheni hermostui ja käski olla hiljaa, en ollut vaan jatkoin hänelle puhumista. Hän hyökkäsi kimppuuni, löi nyrkillä olkapäähän ja puri minua olkapäästä niin että hampaan jäljet jäivät ihooni mutta iho ei mennyt rikki. Otti silmälaSini päästä ja hajotti ne!!!!  Mitä minun pitäisi tehdä? Suurentelenko ongelmiamme?! Vuosien varrella teot koko ajan pahentuneet ja koskaan hän ei pyydä anteeksi tekojaan ja jos pyytää niin minun patistamana! Nyt tästä tapahtumasta kaksi päivää ja anteeksi ei ole pyytänyt kun en ole vaatimut häntä niin tekemään. Sanoo aina vaan että oisit ollu hiljaa niin ei ois käyny niinku taas kävi! Oon niin väsyny siihen että en voi sanoa sitä mitä ajattelen jos haluan että tavarat pysyy ehjinä ja että en saa nyrkistä tai jostain esineestä osumaa. en halua rikkoa lasten perhettä mutta en myöskään haluaisi aina miettiä sanomisiani etukäteen ja en haluaisi pelätä omaa avomiestäni!!!!!!!
[/quote]

Vou ap, tuo on ihan niinkuin meillä! Onpa helpotus kuulla, etten ole ainoa asian kanssa taisteleva! Tällä palstalla kukaan ei ymmärrä, tuomitsevat vain, kun heillä ei ole kokemusta tällaisesta tilanteesta. Olisi kiva jutella sun kanssa tästä asiasta jossain muualla, kun ei tuota vertaistukea täältä saa. Et suurentele asioita, ymmärrän sua ihan täysin. Onko sullakin ero pois suljettu mahdollisuus, vai oletko sen kannalla?
[/quote]
Voi kuule minä en ainakaan ymmärrä. Minä elin koko lapsUuteni tuollaisessa tilanteessa. Kuinka monesti rukoilinkaan että äiti tajuaisi lähteä,ja mitkä traumat mulle tuosta elämänvaiheesta. Niitä kannan koko lopunelämän.

Vierailija
37/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:12"]

Tämä pureminen oli jotenkin se vikatikki! Mutta ero on todella pelottava ajatus jo siksi koska minulla ei ole ketään joka voisi lapsia aina katsoa jos tarvitsen apua. Ainut apu jonka olemme saaneet on mieheni äiti!!! Olen hoitanut lapset aina ns.yksin joten siinä mielessä ero ei tunnu pelottavalta vaihtoehdolta. Mutta sisimmässäni haluaisin kuitenkin että mieheni ymmärtäisi tekonsa ja hoitaisi ns.päänsä kuntoon. Mutta miten hän sen voi tehdä kun ei nää mitään ongelmaa siinä että puree puolisoaan lastensa nähden...suurentelee kuulemma tätä kaikkea! Kun on se kääntöpuoli....Meillä menee nimittäin tosi hyvin silloin kun riitoja ei tule.

[/quote]

Luin jostakin että monesti ihmiset eivät jätä väkivaltaista puolisoa siksi, että odottavat sitä anteeksipyyntöä ja hyvitystä. Eli pelkkä alkeellinen oikeudentaju pakottaa jäämään. On mahdotonta ymmärtää sitä, että joku voisi kohdella noin huonosti ja sitten olla katumatta ja pyytämättä anteeksi. Sitä anteeksipyyntöä sitten voidaan odottaa vuosia vaikka eihän sitä tietenkään koskaan ole tulossa. Mutta on vain mahdotonta myöntää, että minua todellakin kohdeltiin näin hirveästi ja sen toisen ihmisen mielestä se oli ihan OK. Sitten vain aletaan etsiä hyviä puolia siitä pahoinpitelijästä ja kuunnella hakkaajan selityksiä, että jäämisessä olisi jotain järkeä. Ulkopuolisen näkökulmasta tietenkin aivan hullua touhua.

Vierailija
38/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:22"]Mutta kun eroamme niin mitä sitten?! Lapset rakastavat isäänsä ja haluavat olla hänen kanssaan!! Jos hän saa samanlaiset kilarit kun lapsi ei tee niinkuin hän haluaa niin en ole tilannetta rauhoittamassa kun joudun antamaan lapseni isälle väkisinkin aina silloin tällöin jos eroaisimme.
[/quote]Paskapuhetta. Mies löytää pikapuoliin uuden naisen jota voi nöyryyttää, lapsille ei ole vaaraa. Seen that eli eroa vain rauhassa.

Vierailija
39/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jää vaan, ei kannata lähteä.

Vierailija
40/41 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tällaisia ihmisiä siis todella saa koskaan muuttumaan?!?!?