Onko sinkkuus noloa? Onko pitkä sinkkuaika merkki siitä, että ihmisessä on jokin vika?
Vai kertooko sinkkuus itse asiassa siitä, että viisaasti odottaa sitä ihmistä, joka osaa ottaa vastuuta ja kykenee vastavuoroiseen dynamiikkaan? Luottaa siis sanontaan: "hyvää kannattaa odottaa."
Kommentit (127)
Ennen vanhaan oli noloa mutta nykyään minusta vaan fiksua..enään ei tarvitse kumppania etsiä ja kuumeisesti tehdä lapsia,oma talo ynms..minusta on fiksua että ihminen pärjää yksin eikä tarvitse toista..arvostan sinkkuja..ajat muuttuu ja tämä on nyky aikaa..
Mä kävin toukokuussa Tinder -ensitreffeillä ja kyselin mieheltä , että kuinka paljon hän on tapaillut naisia tätä kautta ja kerroin samalla, että kyseiset treffit olivat minulle 22. Treffit vajaa kahden vuoden sisällä. Mies oli aivan äimän käkenä ja kysyi, että eikö niistä ole löytynyt sopivaa. Hän ilmeisesti luuli, että minä olen antanut pakit kaikille treffikumppaneille, vaikka oikeasti se meni niin, että 75% treffikumppaneista antoi pakit minulle.
Noloa tai ei, niin nautin sinkkuna olemisesta.
Ei ole noloa eikä ole merkki mistään viasta. Itse olen sellainen, että valikoin seurani tarkkaan enkä vain pysty olemaan kenenkään kanssa joka ei kolahda kunnolla. Kahdessa parisuhteessa olen ollut väärien ja vahingollisten ihmisten kanssa. Näiden jälkeen valikoin kumppanini vielä tarkemmin. Viihdyn omassa seurassani enkä halua luopua siitä ennen kuin löytyy ihminen joka todella tuntuu oikealta. Kai minua moni vanhemman sukupolven ihminen pitää vanhana piikana ja kummastelee kun edelleen kolmekymppisenä tulen kaikkiin sukujuhliin yksin. Ei minusta vaan ole mitään järkeä olla parisuhteessa vain parisuhteen vuoksi.
Riippuu luonteesta sekä himojen ja parisuhdehaaveiden määrästä, mutta ikisinkku on varmaan aika tyyni, ei kovin himokas, eikä sillä välttämättä ole erityisen suuria parisuhdehaaveita. Partneriksi sopinee toinen samanlainen. Ei kai sillä ole väliä, jos on muiden silmissä nolo? Muutenkin tuollainen nolostelu on alle kolmikymppisten tenavien juttuja.
A) Niin sanottua oikeaa ei olekaan. Eikä se niin sanottu oikea ole välttämättä hyvä. Jos olette liian samanlaisia, tylsistyminen vaanii. Ole sinä se oikea hänelle.
B) Älä ole liian nirso
C) Etsi ja anna ymmärtää. Ole aktiivinen. Tee aloite. Ole kohtelias, ystävällinen, mukava.
D) Kukaan ei tule hakemaan sinua kotoa. Se oikea ei kävele vastaan. Sinun on etsittävä ja tehtävä se.
Sinkkuajan pituudella tai syyllä ole juurikaan merkitystä kokonaiskuvassa, enkä juurikaan näe syytä keskittyä sen analysoimiseen. Olen muuten tavannut erittäin mukavia vanhojapiikoja, mainittakoon että heissä on jotain aivan erityistä asennetta. M-56