Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tiistaina työpaikkahaastattelussa ja

Vierailija
16.04.2015 |

he lupasivat silloin ilmoittaa tänään tai huomenna päätöksestään. Ja ilmoittavat oli päätös mikä tahansa.

Tänään ei kuulunut soittoa, enteileekö se mitään? 

Oi oraakkelit, spekuloikaa.

T. En kestä tätä odotusta

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se enteile mitään. Siellä voi olla vaikka sairastunut se tyyppi, jonka hommiin ilmoittautuminen kuului. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, mä pidän sulle ainakin peukkuja :)

Vierailija
2/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä on ollut vaikea päättää ja päättivät vielä nukkua yön yli. Tai eivät ole tänään ehtineet muilta kiireiltään kokoontua päättämään asiaa. Tai ehkä halusivat haastatella tänään vielä jotain muuta henkilöä, ja päättävät vasta huomenna.

En päättelisi tuosta vielä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä vielä ole kiire. Jos ei maanantaihin mennessä ole mitään kuulunut, niin soittele ja kysele.

Vierailija
4/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:52"]

Ehkä heillä on ollut vaikea päättää ja päättivät vielä nukkua yön yli. Tai eivät ole tänään ehtineet muilta kiireiltään kokoontua päättämään asiaa. Tai ehkä halusivat haastatella tänään vielä jotain muuta henkilöä, ja päättävät vasta huomenna.

[/quote]

Tai sitten ap on "varalla", jos valittu peruu.

Vierailija
5/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin, lupasivat ilmoittaa To tai pe, joten ehkä sinullakin on vielä toivoa :)

Vierailija
6/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama tilanne, olivat luvanneet ilmoittaa keskiviikkopäivänä, siinäkin tapauksessa etten tulisi valituksi. Torstaina illan lähestyessä olin heittänyt jo kirveen kaivoon ja soitin itse ko. paikkaan "olette varmaankin jo ilmoittaneet kaikille valituille". Ha, eivätpä olleetkaan! Kuulemma olivat samana päivänä soittamassa ja sain paikan. Eli ei kannata tehdä turhia johtopäätöksiä, toivottavasti saat työn!

Vierailija
7/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:52"]

[/quote]

Tai sitten ap on "varalla", jos valittu peruu.

[/quote]

Tätä just pelkään, että valitulle on ilmoitettu ensimmäisenä tänään ja jos hän ottaa paikan niin ei-valittujen soittokierros alkaa huomenna :-(. Ap

Vierailija
8/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, SAIN SEN PAIKAN! Soittivat eilen myöhemmin iltapäivällä, että ottaisivat minut siihen. 

Kiitos teille kannustavista sanoista kun tuskissani odotin tietoa työpaikasta.

ap

Vierailija
9/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Paljon onnea tulevaan ja aurinkoista kevättä! Huippua!!

Vierailija
10/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:34"]Tiedättekö, SAIN SEN PAIKAN! Soittivat eilen myöhemmin iltapäivällä, että ottaisivat minut siihen. 

Kiitos teille kannustavista sanoista kun tuskissani odotin tietoa työpaikasta.

ap
[/quote]

Onnea uuden työpaikan johdosta!

Vierailija
11/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, onnea! Itse olen se, joka soittaaa haastatelluille (en halua ulkoistaa hommaa henkilöstösihteerille) ja kerran homma viivästyi juuri hyvin raivokkaan ruokamyrkytyksen takia. Olin ihan tuskissani, kun tiesin, että jengi venaa soittoani ja minä vain kailotan posliiniluuriin.

Vierailija
12/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Minkä alan töissä olet?

Vierailija
13/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista, oon kuulkaa niin onnellinen :-)!

Eilen en meinannut edes uskoa asiaa, että onko mulla nyt oikeasti tämä työpaikka.

Ja nyt kun aamulla kun heräsin, niin ekana tuli tämä asia mieleen ja on niin hyvä fiilis :-D.

ap

Vierailija
14/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uuteen työhön:-) Ei oo itsestään selvää nykyään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä