Aargh... riitaa appivanhempien vierailusta...
hitto kun ärsyttää, mieheni on ulkomaalainen ja haluaa vanhempansa Suomeen kuukaudeksi. Meillä on pieni asunto ja 2 lasta, joista toinen on vauva... ei ylimääräisiä huoneita. Mutta kuulemma " jos on suuri sydän, kaikki on mahdollista" ja " on hyvä oppia jakamaan" - hänen kulttuurissaan arvostetaan sitä!! Muuten mies on kyllä ihana enkä vaihtaisi, mutta nämä " pienet" asiat kyllä välillä raivostuttaa. Pystyisitkö itse sopeutumaan vastaavaan tilanteeseen - ilolla vai hampaat irvessä? Vai laitanko vanhemmat muualle asumaan, josta loukkaantuvat verisesti, se kun ei kuulu heidän kulttuuriinsa??
Kommentit (6)
Siinä maassa on kuitenkin vähän eri hintataso...
Itse en jaksa asua ihmisten nurkissa muutamaa päivää kauempaa vaan kaipaan omaa rauhaa, vaikka olisivat kuinka mukavia...
Ahtaat tilat kyllä menee kuukauden. Ja kun he lähtevät pois, niin asunto tuntuu ihanan isolta ja omalta.
Hyvä, että tutustuu kunnolla lapsenlapsiinsa.
Jos et aikuismaisesti pysty sen vertaa miehesi mieliksi tekemään että siedät hänelle rakkaita ihmisiä kuukauden verran, niin olet aika itsekäs oman edun tavoittelija ja ääliö.
Taitaa olla suomalainen erakkoluonne liian tiukassa... asennemuutos voisi olla tässä tilanteessa ihan paikallaan
ap
...anteeksi vaan. Oon varmaan ahdasmielinen suomalainen, mutta en kestäis jos meille (56 neliön kaksioon) tulis anoppi ja appiukko huseeraamaan kuukaudeksi. Jo päivä on liikaa. =) Ja jos tässä ois vielä 2 lasta (nyt siis yksi 1v) niin sitä suuremmalla syyllä tarvisin tilaa ympärilleni etten tulisi hulluksi univelkaisena yms.
Nostan hattua jos jaksat sen koettelemuksen....minä en siihen kykenisi.
Käyttehän tekin varmaan miehen vanhempien luona vierailulla?