Tampereen parkkihallipalon aiheuttaja oli vm 2023 AudiQ7TFSIe -mallinen hybridihenkilöauto joka oli latauksessa
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011547504.html
Siitä sitten levisi muihin autoihin ja palo lähti käsistä.
Kommentit (12)
Saisi audihörhö maksaa itse vahingot.
Vierailija kirjoitti:
Saisi audihörhö maksaa itse vahingot.
Vihreille lasku.
Akku siellä kärvähti, loput autonosat on syyttömiä. Kiinalaisissa akuissa voi olla näitä maanantaikappaleita.
Kauheen vanha diudi, ei ihmekään kun paloi. Ostakaa vain uusia diudeja ei noin vanhoja, on mun neuvo.
🎶 diudiudiudiuuuuu 🎶🎶
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä sähköautoja päästetään parkkihalleihin kun tuntuvat suhnahtavan tuleen alvariinsa?
ja ovat muutenkin hengenvaarallisia, etenkin lapsiperheiden on vaikea päästä pois palavasta autosta...
ja palaessaan saastuttavat paljon enemmän kuin tavalliset autot, tuhoavat siis ilmastoa...
Olikohan vika laturissa vai autossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sillä väliä ole, kun lopputulos on sama.
Sähköautot palaa ihan urakalla. Meidänkin rivitaloyhtiön kompleksissa yks akka lataa autoaan pihallansa. Jos näen että se roihahtaa niin en soita apua vaan rupeen välittömästi lotkottamaan vettä omalle pihalleni.
Sähköspedet vinkuu ettei ole sähköauto , autoja on vain 2 , ladattava / tankattava , hybridi on sähköauto koska siitä on liki kaikki verot poissa ..virallisestikin kun lasketaan sähköautokantoja niin aina luetaan hybridi sähköautoksi
Vierailija kirjoitti:
Vai käyttäjässä?
Miksi näitä sähköautoja päästetään parkkihalleihin kun tuntuvat suhnahtavan tuleen alvariinsa?