Maajussille morsian 16.4
Kommentit (48)
Joosua on niin herttaisen oloinen :')
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:28"]Miks Päivi puhuu noin? :/
[/quote]
Mahtaako olla änkyttäjä ja oppinut puhumaan noin?
Joosuan mäki ottaisin, mut vois vähän rentouttaa leukaperiään ja suutaan, mutta kaipa se tekee siitä just persoonallisen toi puhetyyli.
Vasta aloin katsoa tätä jaksoa. Miks noilla tytöillä on samanlaiset takit ja pipot?
Voisiko olla, että on nuoruudessa ollut änkyttäjä, mutta on nujertanut sen, mutta jännitys tuo sen nyt vähän pintaan. Mutta hieno, että on uskaltanut lähteä tähän kameroiden eteen. Kuvaa Päivin vahvaa luonnetta.
Mä ajattelin että jännittää vaan kameroita.
Lauran ehdokkaasta Mikosta saa hieman ylimielisen vaikutelman..
Miks noitten silmien ympärys on ihan valkonen? :o
Kumpikaan ei tarte laihuttaa! Ollaan vaan sellaisia, kun meidät on luotu.
Tuon Mikon kovasti ylipainoisen morsianehdokkaan olisi parasta aloittaa elämäntaparemontti välittömästi jo pelkästään oman terveytensä vuoksi ja tämän sanon enemmänkin neuvona kuin arvosteluna.
T. Mies
Siis oliks toi vihreäpaitanen se 2piippunen-juttu kundi? Vai mitenkä se meni? Säliäijä joka naureskeli muille niin taitaakin vain olla epävarma itsestään. Vihreäpaitanen ja pienillä painoilla treenannu kundi,niillä näytti ainakin olleen hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:54"]Lauran ehdokkaasta Mikosta saa hieman ylimielisen vaikutelman..
[/quote]
Miten muka ylimielisyys tullu ilmi?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:44"]Siis oliks toi vihreäpaitanen se 2piippunen-juttu kundi? Vai mitenkä se meni? Säliäijä joka naureskeli muille niin taitaakin vain olla epävarma itsestään. Vihreäpaitanen ja pienillä painoilla treenannu kundi,niillä näytti ainakin olleen hauskaa.
[/quote]
Se sano ton leikillään, tosikko oot sinä
Jos ulkonäkö ratkaisisi minä ottaisin Annikan!
Mikko: Tullee valitsemaan Päivin tahi Jaanan. Heidillä En usko olevan hirveestä jakoa tässä kisassa.
Tommi: Helene vaikuttaa tasapainosimmalta,Annikalle tulee farmi olemaan kova paikka jos nyt jo oli hankalaa långvikissä. Valitettavasti luulen että Tommi valitsee Hannan.
Laura: Toni tais olla Lauran suosikki alussa,nyt Joosua on tainnut kiriä ohi. Molemmat on vielä myöntäny avoimesti ihastumisensa Lauraan. Sitten on vielä kirjottamaton kortti Mikko joka ainakin eilisen peruustella nosti osakkeitaan,oliko peräti ainut joka halasi Lauraa treffien päätteeksi? Joosua ja Mikko näytti ainakin naureskelevan toistensa jutuille joten luulen että Farmiviikosta voipi tulla ihan mukava. Luulen silti valinnan päätyvän akselille Toni-Joosua.
Heidi:Tätä tilannetta vaikein ehkä lukea. Jonin kanssa näyttää ainakin synkkaavan hyvin yhteen,ainut että meneekö pelkäksi hihittelyksi touhu Jonin kanssa? Antti ehkä vahvimmilla,Heidihän sanoi jo että turhaan et ole tänne tullut,siitäkin voi jotain jo päätellä...Olli kanssa kirjoittamaton kortti,hankala sanoa,mutta luulen valinnan olevan Antti tahi Joni.
Tommi ja Annika selvästi jo tapailleet irl ennen noita kuvauksia. Annikalla monessa kohtaa niin omistava makuuhuonekatse ja Tommihan suukottikin Annikaa luistelemassa otsalle. Ja kovin olivat jo luontevasti toistensa seurassa ekoilla pikadeiteilläkin...tulee niin mieleen viime kauden christian ja morsianehdokkaansa...ei siis taida hannalla olla paljon saumoja :D
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 14:09"]Tuon Mikon kovasti ylipainoisen morsianehdokkaan olisi parasta aloittaa elämäntaparemontti välittömästi jo pelkästään oman terveytensä vuoksi ja tämän sanon enemmänkin neuvona kuin arvosteluna.
T. Mies
[/quote]
Meinaatko että hän lukee neuvosi täältä?
Mielenkiintoinen casting tänä vuonna: ahdistusta aiheuttavia peräkammarinpoikia ei maajussien puolella ole mukana. Toisaalta kolme bordellia on täytetty hyvin nuorilla aikuisilla, joita kaikkia tuntuu yhdistävän valtava jännittäminen. Ovatkohan vielä kasvaneet sinuiksi itsensä kanssa siten, että kannattaa vielä edes miettiä muuttoa toiselle paikkakunnalle rakkauden perässä? Noista nuorisoketjuista ainoastaan Lauran Mikosta paistoi sellainen todella terve itsetunto.
Jotenki n niiin sulonen toi joosua:)