Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassa kassa Mai, 22, kertoo, mikä asiakkaiden ”ärsyttävin tapa” hidastaa työtä – itsepalvelukassat ja lähetit toivat myös uusia ilmiöitä

Vierailija
30.12.2021 |

Mai'lle ja muille kassatyöntekijöille täysi tukeni ja kiitokseni. Mutta olen ällistynyt tästä lausunnosta:

"Osa yrityksistä käyttää palvelua väärin. Kuljetuspalveluilta tulisi tilata pienempiä eriä, mutta yritykset voivat tilata vaikkapa 20 litraa vissypulloja. Ne ovat jäätävän painavia, mikä on lähetille tosi ikävää."

Tilaamme kotiimme kerran viikossa ruokaostokset. Nesteitä tulee varmaan se n. 10 litraa ja sitten muut tuotteet. Yhteensä 4-5 laatikkoa tavaraa, laatikot ovat aina väljästi pakatut. Olemmeko siis toimineet väärin lähettejä kohtaan, kun varmaankin se 10-15 kiloa ostokset painavat? En siis vaan ole tajunnut, että näissä tilauksissa pitäisi himmailla. Jos tilaisin pienempiä eriä, ei olisi mitään järkeä maksaa joka kertaa se keräily- ja kuljetusmaksu, tulisi liian kalliiksi.

https://www.is.fi/asuminen/art-2000008504408.html?

Kommentit (185)

Vierailija
1/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin hiukan huvittaa tälläisen stoorit.

Tyttönen halusi naaman lehteen.

Vierailija
2/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösiä nää milleniaalit on....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaapa tämä Mai olla miestä etsimässä, kun vaikuttaa lähinnä Tinder-profiililta koko juttu.

Iltapäivälehdet nykyään hyödyntävät lähes aina haastateltavien omia kuvia. Olisipa tosiaan ollut kiva nähdä Mai vaikka myyjän tehtävissä toimittajan kuvaamana. Mutta ajatus seuranhausta on tässä yhteydessä aika kaukaa haettu. Ihan ammattiasioistahan tuossa puhutaan, ja Mai'lla on mukavat, hymyilevät kuvat. 

Vierailija
4/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä ihmetyttää nämä nuoret kaupankassat, joista aika ajoin näitä artikkeleja tehdään. Mitä näillä yritetään saavuttaa? Pari huonolaatuista web-kamerakuvaa vielä lisänä :D

Vierailija
5/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kehtaisi omalla nimellä ja naamalla kritisoida valtakunnan lehdessä asiakkaitani..

Vierailija
6/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan nesteitä juuri sen verrn kun niille on tarvetta, butterface. Eikö raha kelpaa?

Vierailija
7/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaapa tämä Mai olla miestä etsimässä, kun vaikuttaa lähinnä Tinder-profiililta koko juttu.

Iltapäivälehdet nykyään hyödyntävät lähes aina haastateltavien omia kuvia. Olisipa tosiaan ollut kiva nähdä Mai vaikka myyjän tehtävissä toimittajan kuvaamana. Mutta ajatus seuranhausta on tässä yhteydessä aika kaukaa haettu. Ihan ammattiasioistahan tuossa puhutaan, ja Mai'lla on mukavat, hymyilevät kuvat. 

Miksi minun pitää tietää miltä tämä muikkeli näyttää hymyilevänä kotonaan toinen olkapää paljaana, kun puhutaan kauppa-asioista?

Vierailija
8/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää kaupassa ne keräilijät. Pyörivät kärryineen asiakkaiden tiellä ja tukkivat käytävät. Missään muussa maassa keräilyä ei hoideta kaupan puolella, mutta Suomi onkin...no, Suomi.

Vierailija
9/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä ihmetyttää nämä nuoret kaupankassat, joista aika ajoin näitä artikkeleja tehdään. Mitä näillä yritetään saavuttaa? Pari huonolaatuista web-kamerakuvaa vielä lisänä :D

Noita haastatteluja taidetaan tehdä etänä, niin olisko toimittajan "omia" kuvia siitä etänä tehdystä haastattelusta.

Vierailija
10/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellanlettas sentään. Miten minäkin nuorena selvisin kun sementtisäkit vielä saivat painaa 40kg ja niitä nosteltiin ja kannettiin kymmeniä päivässä.

Vierailija
11/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö tuki myös Kai'lle?

Vierailija
12/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä kaupan työntekijöitä, jotka voisivat varmistaa tuon Main kommentin? Onko paljon kerrallaan tilaaminen tosiaan ikävä asia läheteille?

Vierailija
13/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, leipomon puolella kannetaan 25kg jauhosäkkejä. Jaksamista.

Vierailija
14/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas ärsyttää kaupassa ne keräilijät. Pyörivät kärryineen asiakkaiden tiellä ja tukkivat käytävät. Missään muussa maassa keräilyä ei hoideta kaupan puolella, mutta Suomi onkin...no, Suomi.

Prismassa nämä häärii pahimpaan ruuhka-aikaan keräilemässä, cittarissa ei onneksi. 

Vierailija
15/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmösiä nää milleniaalit on....

Paitsi että tuo on liian nuori milleniaaliksi.

Vierailija
16/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä fajitan meidän keräilijöitä. Soittavat aina, jos joku tuote puuttuu ja kysyvät, mitä tilalle. Tsemppiä keräilijöille!

Vierailija
17/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismassa nämä häärii pahimpaan ruuhka-aikaan keräilemässä, cittarissa ei onneksi. 

Prismassa oli kamalaa käydä jouluostoksilla, kun keräilijöitä oli kolme tai neljä per käytävä. Asiakkaitahan oli muutenkin paljon jo valmiiksi.

Vierailija
18/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä fajitan meidän keräilijöitä. Soittavat aina, jos joku tuote puuttuu ja kysyvät, mitä tilalle. Tsemppiä keräilijöille!

Ööö.. siis fanitan :D Tai joskus olen ehkä tilannut fajitan :D (autocorrect)

Vierailija
19/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaukaa haettu, heh. Kyllähän noissa hieman itseään paljastelevissa kuvissa nyt hieman paistaa sellainen tietynlainen huomionhaku mahdollisesti juurikin vastakkaiselta sukupuolelta.

Vierailija
20/185 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimp my ride

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi