Miten yhteen ihmiseen voikin osua kaikki rumat piirteet?
Kyllä alkaa olla toivotonta tämä touhu nykymaailmassa tän näköisenä :(
Mulla on iso ja leveä naama, pienet tihrusilmät tuolla jossain sisällä, hörökorvat, isohko nenä ja paha alapurenta, ei siis leukaa.
Ei myöskään kaulaa. Pienet nysä tissit ja valtava maha, perse ja reidet. Lyhyet lättäjalat.
En minä sen kauniimpi ollut laihanakaan:(
Kommentit (9)
No minä painan sata kiloa ja olen 164cm. Ihan sama miten kaunis olisin kun olen läski. Siis kunnon läskikasa ja inhoan itseäni. Kai sulla on sentään paremmin tilanne...
Oletko harkinnut plastiikkakirurgiaa?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:48"]
No minä painan sata kiloa ja olen 164cm. Ihan sama miten kaunis olisin kun olen läski. Siis kunnon läskikasa ja inhoan itseäni. Kai sulla on sentään paremmin tilanne...
[/quote] Läski voi laihduttaa, rumaa on vaikeampi saada pois naamasta.
Eikö pahan purentavian saa leikkautettua ihan julkisellakin? Mulla on aika lievä yläpurenta, ei edes haittaa muuten kuin ulkonäön osalta (ei siis kipuja tai mitään) ja hammaslääkäri sanoi että pääsen korjauttamaan sen jos haluan.
Oletko harkinnut jotain terapiaa tai muuta, missä saisit itsetuntosi ja omakuvasi kuntoon?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:55"]
Eikö pahan purentavian saa leikkautettua ihan julkisellakin? Mulla on aika lievä yläpurenta, ei edes haittaa muuten kuin ulkonäön osalta (ei siis kipuja tai mitään) ja hammaslääkäri sanoi että pääsen korjauttamaan sen jos haluan.
[/quote]
Mitenkä ton purennan saa korjattua? Mulla kanssa yläpurenta, hampaat ei mee oikeestaan ollenkaan kohdalleen. Etuylähampaiden takana noi alahampaat on. Mahtaako sattua kovin toi toimenpide, ei kiinnostais rautojakaan pitää suussa montaa vuotta enää.
Toisaalta en tiedä kasvattaisiko se mulle sitä leukaa mitenkään :D
Tarkoitat yläpurentaa, jollei ole leukaa.