Minkälaiset tarjoilut ylioppilasjuhloihin?
Kommentit (124)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:51"]
Muistathan kirjoittaa kutsuihin että ''Tervetuloa juhloihini'' :)
[/quote]
Onko kaikkien pakko tulla vittuilemaan tästä - kun kysyin juhlien tarjoilusta - enkä kielisäännöistä?? Ottaa päähän tommset pilkun viilaajat - sitäpaitsi en löydä virhettä.
[/quote]
Huom. juhlojen tarjoilusta!
Meillä oli olutta ja erilaisia sipsejä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:00"]
Apua mua naurattaa ihan kauheasti :D Aiotko pitää puheen, jossa toivotat vieraat tervetulleeksi juhloihisi?
[/quote]
En pidä puhetta mutta mikä siinä on oikeasti muka väärin? Vittuilette ihan turhaan - esim. sana pippalot taipuu myös pippaloihin.
Paskaa hauteessa.
Tervetuliaismaljaksi koivunmahlaa kusiaisilla.
Onnea juhloikalulle!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:51"]
Muistathan kirjoittaa kutsuihin että ''Tervetuloa juhloihini'' :)
[/quote]
Onko kaikkien pakko tulla vittuilemaan tästä - kun kysyin juhlien tarjoilusta - enkä kielisäännöistä?? Ottaa päähän tommset pilkun viilaajat - sitäpaitsi en löydä virhettä.
[/quote]
Huom. juhlojen tarjoilusta!
[/quote]
Ei kun juhlat mutta kun ilmaistaan muodossa jonnekin niin juhloihin.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:02"]
Apua mua naurattaa ihan kauheasti :D Aiotko pitää puheen, jossa toivotat vieraat tervetulleeksi juhloihisi?
[/quote]
En pidä puhetta mutta mikä siinä on oikeasti muka väärin? Vittuilette ihan turhaan - esim. sana pippalot taipuu myös pippaloihin.
[/quote]
Pippaliin, mä kaipaan niin, taas uudelleen
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:00"]
[/quote]
[/quote]
Vai pippaliin?
Meillä oli kala- ja kanavoileipäkakkua, suolaisia annospiirakoita, täytekakkua, juustokakkua, suklaapaloja ja erilaisia pikkuleipiä. Onnittelumaljaksi kuohuvaa. Kahvia, teetä ja lapsille limua. Ei haluttu mitään salaattia tai ruokaa. Vieraat olivat kaikki lähialueelta ja lisäksi tiskiä olisi tullut kamalasti. Apulainen keitteli kahvit ja siivosi tiskejä pois yms. Kannattaa ennakoida ja leipoa valmiiksi pakastimeen. Ja miettiä, missä leipomukset mahtuu säilyttämään tarjoiluhetkeen asti (kakut yms) :)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:58"]
Ei käy järkeen että olisi muka M tullut äidinkielestä.
[/quote]
No niin mä sieltä listasta mielestäni katsoin
Newsflash: juhla ---> juhlaan, juhlat ---> juhliin. Ikinä kuullut?
M on itse asiassa huono arvosana äidinkielestä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:02"]
[/quote]
[/quote]
Pippaliin, mä kaipaan niin, taas uudelleen
[/quote]
Hajosin täysin!! :D Kiitos, ap, en ole pitkään aikaan nauranut näin paljon.
Tää on kyl päivän huippuketju, erityisesti ap:n aloitus ja vänkääminen! Saat tästä laudaturin, ole hyvä!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:06"]
Newsflash: juhla ---> juhlaan, juhlat ---> juhliin. Ikinä kuullut?
[/quote]
Voi se olla näinkin mutta mun sanomani kuulosti kyllä omaan korvaan ihan oikeelta myös. En sit tiiä jos joku aivo katkos tms. tuli
En kohta enään uskalla avata suuta ollenkaan jos kaikki oikeasti vaan nauravat mulle todellisuudessa.
Muhahah, päivän parasta antia, kiitos näistä nauruista! :D
Ainakin kannattaa pysytellä hiljaa juhloista!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:14"]
Ainakin kannattaa pysytellä hiljaa juhloista!
[/quote]
Kutsuin jo mummon ainakin suullisesti ja varmaan teidän mukaan väärällä sanalla. Pitää nyt olla tarkkana kun tekee kutsuja - toivottavasti ei oo mitään muita erheitä sanoissa mitä käytän.