Kunpa perussuomalaiset menisi kokoomuksen ohi!
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:00"]
Joo. Tämä sai kyllä niin surulliseksi.
Maailman hirvein 4 vuotta. Pelkkää vahinkoa veronnostoilla, tukien leikkauksilla.. Työttömyyttä, yritysten poisajoa Suomesta. Herätkää ihmiset ja äänestäkää. Olen järkyttynyt. Perussuomalaiset, koettakaa pelastaa meidät!
[/quote]
Persut olisivat voinet "pelastaa" Suomen jo viimeksi (olivat toiseksi suurin puolue, huom huom!), mutta vastuunkantoa ja suoraselkäisyyttä siltä poppoolta on turha odottaa.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:32"]
Perussuomalaiset ois päässeet hallitukseen viime vaalien jälkeen, mutta eivät menneet kun ei tainnut löytyä rohkeutta ottaa vastuuta. Huutelivat sitten oppositiosta...
[/quote]
Soini näki eduskuntaryhmänsä Hakkaraiset ja Hirvisaaret ja teki taktisesti viisaan päätöksen, että ei tällä jengillä mennä hallitukseen.
[/quote]
No, jos tälläkin kertaa tulee valitusta samanlaista sakkia (mihis ne nyt siitä muuttuis?), niin jättäytyvät tälläkin kertaa pois vedoten joihinkin turhanaikaisiin tekosyihin? Elinkeinoministerinä Teuvo Hakkarainen? :D :D
Perussuomalaiset ois päässeet hallitukseen viime vaalien jälkeen, mutta eivät menneet kun ei tainnut löytyä rohkeutta ottaa vastuuta. Huutelivat sitten oppositiosta...
[/quote]
Soini näki eduskuntaryhmänsä Hakkaraiset ja Hirvisaaret ja teki taktisesti viisaan päätöksen, että ei tällä jengillä mennä hallitukseen.
[/quote]
Mutta mikä muka nyt olisi muuttunut? Soinin takana ei oo juuri ketään...
Kyll minä ne Persut muuten nielisin, mutta kun ovat niin kovin, kovin tyhmiä ja sivistymättömiä. Tosin ei tämä touhu voi tästä enää surkeammaksi mennä.
[/quote]
Hohhoijaa. Eikö muuta irtoa?
Perussuomalaiset ei halunneet lähteä tuollaiseen hallitusohjelmaan mukaan, missä tehtiin emämunauksia jumalaton liuta. Asiantuntijat kauhistelivat milloin lehdissä, milloin televisiossa hallituksen toimia tyyliin "Nyt riittää, ei noin!" Ja mitä teki hallitus? Jatkoi vaan ja kun huomasivat, että töpeksitty ollaan ja pahasti, hypättiin muihin "huippuhommiin".
Olin silloin todella ylpeä, kun perussuomalaiset eivät myyneet sieluaan tuollaiselle hemmetin hullulle ja HUONOlle hallitusohjelmalle. Nythän kokoomus ei voi muuta tehdä kuin teeskennellä seuraavat neljä vuotta taas nöyrää koko kansan oikeistoa, joka "edellisellä kaudella oli kamalan vasemmiston höykytettävänä". Pyh.
Perussuomalaiset kyllä ovat suoraselkäisiä. Sen verran tuttua on se sakki ja ei tarvitse hävetä. Totta kai kokoomuslaiset mustamaalaa, mutta kukapa ei, kun tietäisi, että hämärät touhut politiikan kentällä eivät jatkossa enää persujen kanssa onnistu.
[/quote]
Kuinka erilainen Suomen tilanne saattaisi tänään ollakaan, jos persut olisivat 4 vuotta sitten ottaneet vaalituloksen mukaista vastuuta? Hallitus olisi koostunut enemmän samanmielisistä eikä kuudesta(!) äärilaitojen puolueista, ja tärkeitä rakennemuutoksia olisi saatu aikaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:43"]
Perussuomalaiset kyllä ovat suoraselkäisiä.
[/quote]
Eivät ole. Sorry. Lusmuilijoita koko sakki, niin kuin neljä vuotta sitten nähtiin.
Me käydään vielä sunnuntaina äänestämässä persuja miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:44"]
[/quote]
Meillä mies äänestää piraattipuoluetta ja minä vasemmistoliittoa. Li Andersson saa minun ääneni. :)
Tätä minäkin toivon sydämeni pohjasta. Ei se 2. sija takaa yhtään mitään, mutta toisi hyvän mielen.
Pk-seudulla vaan elelee hirveä määrä mukamenestyviä pintaliitäjiä, jotka eivät osaa äänestää muuta kuin Kokoomusta.
Persut ovat paljon muutakin kuin Hakkarainen. Arja Juvonen ja Saara Lång eduskuntaan!
[/quote]
[/quote]
Onko jokin sitten muuttunut tämän suhteen?
[/quote]
Vielä? Äänestitte jo ennakkoon ja nyt sitten uudestaan :D Ei se toimi niin, sori.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:58"]Ylen gallupit lupaili viime vaaleissa persuille pienempää kannatusta mitä sitten lopulta tuli. Näin tulee olemaan myös tänä vuonna. Tekevät varmaan itse siellä toimituksessa nuo gallupinsa kyselemmällä toisiltaan.
[/quote]
Tuo onkin mielenkiintoista. Keneltä ne kyselee? Olen yli 40v ja ikinä ei ole mihinkään gallupiin kyselty. Ja aina olen äänestänyt.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:45"]
[/quote]
Meillä mies äänestää piraattipuoluetta ja minä vasemmistoliittoa. Li Andersson saa minun ääneni. :)
[/quote]
Li Andersson, voi ei :D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:57"]
nythän kynnyskysymyksiä ei kai ole?
[/quote]
Suomalaiset eivät ainakaan ole enää kiinnostuneita Kreikasta, mikä on persuille ollut se keppihevonen.