Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä sokerittoman siman ohje?

Vierailija
16.04.2015 |

Olisiko jollain? Olen ollut jo 3 kuukautta superdieetillä, 9 kg pois ja en todellakaan aio antaa vapun pilata dieettiä :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:32"]

Superdieetin ohjeissa sanotaan että niistä ei saa poiketa yhtään tai muuten ei toimi. Sillä on kilot lähtenyt, etten ole poikennut, joten en aio juoda tavallista simaa. En sitten varmaan juo simaa tänä vuonna ollenkaan jos ei ole olemassa mitään järjellistä ohjetta :( Sima on suurta herkkuani niin siksi kyselen, eikä oikein vissyt tai limsat ole sama asia...

11, en oikein usko että makeutusaineet olisivat noin vaarallisia. Kyllä me kaikki syödään vaikka mitä lisäaineita muutenkin joka päivä, ja koko ajan on uutisissa että milloin mikäkin aiheuttaa syöpää. Eihän sitä saisi syödä mitään jos noita kaikkia uskois. Ap

[/quote]

Ja ainoastaan vappunako sitä suurta herkkua voi ikinä tehdä? Meillä tehdään simaa jokaisen lapsen synttäreille vaikka ne synttärit olis joulukuussa. Koska se on suurta herkkua eikä haluta ostaa limpparia kaupasta ja limppari on sitä paitsi liian monelle kersalle nykyään jokaviikkoista herkkua.

Vierailija
22/37 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:34"]

Minä teen niin että vedän ensin dieetin läpi niin että kilot lähtee. Sitten on hyvä alkaa opetella sitä "normaalia" syömistä kun on tavoitepainossa. Vielä 10 kg jäljellä. Tämä on toiminut minulla hyvin, joten miksi pitäisi alkaa muuttaa sitä?

[/quote]

No tee sitä simaa sitten kun se dieetti on loppu. Saa sitä tehdä muulloinkin kuin vappuna, ei oo vielä laissa kielletty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:34"]Minä teen niin että vedän ensin dieetin läpi niin että kilot lähtee. Sitten on hyvä alkaa opetella sitä "normaalia" syömistä kun on tavoitepainossa. Vielä 10 kg jäljellä. Tämä on toiminut minulla hyvin, joten miksi pitäisi alkaa muuttaa sitä? Minä en kyllä pysy normaalipainoisena jos syön suklaata, jäätelöä ja karkkia useita kertoja viikossa. Siksi olenkin ylipainoinen! Nyt on niin paljon parempi olo kun en ole syönyt ollenkaan sokeria. Makeutusaineet on hyvä, kun saa tehtyä kuitenkin makean korvikkeita eikä tarvitse pelkillä happamilla hedelmillä vaan elää. Minua ei niiden maku häiritse. En edelleenkään usko noita myrkkyväitteitä, samaahan sanotaan siitä natriumglutamaatista mutta ei siitäkään mitään oikeaa haittaa ole ollut kellekään. Kunhan kohkaavat. Kiitos tuosta apteekkivinkistä, toivottavasti oli totta. Pitääkin mennä apteekkiin huomenna. Jos dieettisimaa on myytävänä niin kai sitä pitäisi voida jollain konstilla tehdä itsekin? Ap [/quote] tai sitten vähennät niitä herkkujen syömistä ja alat liikkumaan. Mutta ihan sama tee mitä itse haluat, itse en kyllä myrkyttäisi kehoani tolla tavalla... enkä mä sanonu että se sokeri olisi hyvä juttu, mutta on se 100 kertaa parempi kuin makeutusaineet.

[/quote]

Olen jo vähentänyt herkkujen syömistä. Siitähän tässä koko hommassa oli kyse. Ei simaa kuulu juoda muuten kuin vappuna, mutta ei myöskään kuulu olla vappuna juomatta simaa. Siksi koitin kysellä täällä ohjetta. Mun dieetti on ihan hyvä! Turhaan sitä arvostelette.

Vierailija
24/37 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis ap

Vierailija
25/37 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo kivennäisvettä, jossa on pieniä kiviä ja sitruunanmehua. Sima tehdään käyttämällä hiivalla sokeria, siitä maku ja kuplat tulevat. Tai sit annat käydä niin pitkään, että hiiva on käyttänyt kaiken sokerin ( melkoista kiljua)

Vierailija
26/37 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juo simaa.

Vierailija
27/37 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo rainbowin fantasia tai jotai sinnepäi olevaa limsaa lightina, halpispommacia siis. Maistuu simalta

Vierailija
28/37 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos vielä saisi rasvatonta voita ja lihattomia kyljyksiä.

Vierailija
29/37 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän juo mitään vissyä siman korvikkeena. Eikö kellään ole ohjetta? Ap

Vierailija
30/37 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet dietillä niin mikset vaan ole juomatta simaa. Äläkä nyt vaan sano että oot korvannu sokerin makeutusaineella...

Vierailija
31/37 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simaa ei voi tehdä ilman sokeria, mutta sen voi antaa käydä niin että hiiva on käyttänyt kaiken sokerin ja makeuttaa makeutusaineella. Googlella löytyy ohjeet ainakin diabetesliiton sivuilta.

Vierailija
32/37 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korvannut makeutusaineella, mitä vikaa? Hyvin on toiminut kun kilot lähtee. Ap

Vierailija
33/37 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 8! Tuleekohan siihen kamalasti prosentteja sitten. Ap

Vierailija
34/37 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:15"]Olen korvannut makeutusaineella, mitä vikaa? Hyvin on toiminut kun kilot lähtee. Ap
[/quote]
no, jos tahdot mieluummin syödä hermomyrkkyä kuin sokeria niin omapa on ongelmasi. Ja on tutkittu juttu, että ne makeutusaineet ei todellakaan auta suo laihtumaan ainakaan pitkällä tähtäimellä. Päin vastoin

Vierailija
35/37 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää näitä hölmöjä :):)

(tarkoitan ap:ta)

Vierailija
36/37 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vettä läski

Vierailija
37/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmöinen löyty älykkäämpien ja vähemmän pahansuopien keskustelusivulta, ite en ole testannu... vielä :)

10 l vettä
3 appelsiiniä
3 sitruunaa
1 kg sokeria vastaava määrä makeutusjauhetta esim. Canderel
0,5 - 1 tl tuorehiivaa
rusinoita
Kiehautettuun veteen hyvin pestyt sitruunan kuoret ja viipaloidut sitruunat ja appelsiinit. Annetaan jäähtyä haaleaksi ja lisätään makeutusjauhe ja hiiva. Pullotetaan seuraavana päivänä. Valmista 3-4 päivän kuluttua.

Ja ap, jos tosissaan oot itelles sopivan dieetin keksinyt, niin tsemppiä ja luota itsees äläkä välitä idioottien kommenteista. Taitaa olla monilla niin paljon ongelmia omissa pienissä päissään etteivät kestä ku joku yrittää jotain oikeeta ja kehtaa vielä onnistuakin :D

Ps.tiedoksi kaikkitietäville toisten haukkujille: hiiva ei tarvitse sokeria vaan energianlähteen, jonka ei välttämättä tarvitse olla sokeria. Se mikä on mihinkin tarkoitukseen riittävä ja sopii muuten, riippuu siitä mitä tahtoo tehdä. Kokeilkaapa joskus tehdä vaikka pullaa täysin ilman sokeria, nousee muuten tasan yhtä hyvin ku sokerillakin,siis ilman mitään sokerin korvikkeita myöskään. Jokainen voi sitte pohtia et mitä se hiiva siitä maito-jauho-kardemumma-voi-seoksesta syö...:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi