Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 23v. nainen eikä mua ole ikinä yritetty iskeä

Vierailija
16.04.2015 |

Saati että joku olisi tarjonnut juoman tms. Että se siitä ajatuksesta, että naiset saavat aina seuraa. Ja olen ihan normaalin näköinen.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:50"]Et taida olla kovin helposti lähestyttävän näköinen?
[/quote]

Niinkuin sanoin, olen mielestäni normaali, ihan kuin kaikki muutkin. Millainen on helposti lähestyttävän näköinen? Ihan mielelläni juttelisin jos joku tulisi edes puhumaan.

Ap

Vierailija
22/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:50"]Ei baarissa eikä kyllä muutenkaan. Olen ihan normaali, 163cm ja 50kg. Vaaleat hiukset alaselkään, normaaleja vaatteita yms. Olen ollut ruma teininä nyt aikuisena näytän ihan ihmiseltä ainakin mielestäni.

Ap
[/quote]

Iskisin samantien kiinni! Mies21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:50"]Et taida olla kovin helposti lähestyttävän näköinen? [/quote] Niinkuin sanoin, olen mielestäni normaali, ihan kuin kaikki muutkin. Millainen on helposti lähestyttävän näköinen? Ihan mielelläni juttelisin jos joku tulisi edes puhumaan. Ap

[/quote]No jos perusilme on ylimielinen esim. niin ei varmaan tulla iskemään!

Vierailija
24/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli wt muija sanoo baarissa että "tarjooks sä ny vittu sen juoman" no tarjosi sitten kun eipä tolla pummilla ollu rahaa.

Vierailija
25/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:50"]Ei baarissa eikä kyllä muutenkaan. Olen ihan normaali, 163cm ja 50kg. Vaaleat hiukset alaselkään, normaaleja vaatteita yms. Olen ollut ruma teininä nyt aikuisena näytän ihan ihmiseltä ainakin mielestäni.

Ap
[/quote]
etkä näytä.

Vierailija
26/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile, näytä elämääsi tyytyväiseltä, säteile lämpöä... ja ympärillesi tulee muutkin.

Vierailija
27/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mitä tahansa erikoista esim. outo naama, niin ja siihen päälle vielä vittuuntunut perusilme, niin ei tulla iskemään t  kokemusta on

Vierailija
28/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:50"]Et taida olla kovin helposti lähestyttävän näköinen?
[/quote]

Niinkuin sanoin, olen mielestäni normaali, ihan kuin kaikki muutkin. Millainen on helposti lähestyttävän näköinen? Ihan mielelläni juttelisin jos joku tulisi edes puhumaan.

Ap
[/quote]
Iloinen ja hymyilevä. Pieni silmäpeli kiinnostavan miehen kanssa ei myöskään ole pahitteeksi.

Vierailija
29/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua iskettiin ensimmäisen ja ainoan kerran ollessani häissä tarjoilijana, olin parikymppinen tuolloin. ilmeisesti jokin olemuksessani viestii, etten ole kovin iskettävä. olen kyllä ollut samassa parisuhteessa 15-vuotiaasta saakka, mutta ei tuossa iässä ketään isketty vaan päätettiin alkaa oleen. parisuhteeni takia en siis iskemistä edes tarvitse, mutta onhan se imartelevaa. jos käyn ulkona, mieheni ei yleensä ole mukana, eli tämä ei ole syy sille, etteivät miehet kiinnostu minusta.

Vierailija
30/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko stadissa vai tuppukylässä?

Vierailija
31/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miehenä tilanteesi. Tämä maailma on hieman hankala, jos ihminen sattuu olemaan ujonpuoleinen. Jos en tietäisi itse olevani sinulle liian vanha, pyytäisin koordinaattejasi. Menestystä elämään! Kyllä sitä tulee, ennemmin tai myöhemmin..

Vierailija
32/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:43"]Saati että joku olisi tarjonnut juoman tms. Että se siitä ajatuksesta, että naiset saavat aina seuraa. Ja olen ihan normaalin näköinen.[/quote]

M41 eikä kukaan nainen ole koskaan lähestynyt. Onneksi meillä miehillä on salaisia temppuja saada seuraa siitä huolimatta, että kukaan nainen ei koskaan yritä.

Vierailija
33/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta vongataan seksiä, mutta ei sitten muuta. Pitäisikö siitä jotenkin ilahtua? Yksi mies on ollut ihastunut minuun. Olen myös 23 v.

Vierailija
34/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:43"]Saati että joku olisi tarjonnut juoman tms. Että se siitä ajatuksesta, että naiset saavat aina seuraa. Ja olen ihan normaalin näköinen.[/quote]

M41 eikä kukaan nainen ole koskaan lähestynyt. Onneksi meillä miehillä on salaisia temppuja saada seuraa siitä huolimatta, että kukaan nainen ei koskaan yritä.

[/quote]Miksei naisille ole bordelleja! Mä ainakin kävisin. Pitäskö perustaa. 

Vierailija
35/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin otsikon aloittajalle sitä että tekee itse aloitteen kun näkee jonkun söpön miehen.

Mutta jos se on yksinkertaisesti liikaa vaadittu (ei pitäisi olla koska kaikkihan tietää että miehet torjuvat naisten lähentelyt keskimäärin paljon paljon harvemmin kuin mitä naiset torjuvat miesten lähtentelyt) niin sitten mene vaikka Tinderiin. Siellä sun ei välttämättä tarvi tehdä muuta aloitetta kuin kirjoittaa "Moi", ja mies saattaa jo innostua.

Vierailija
36/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaudu itse iskemään miehiä. Minäkin uskaltauduin ja ihania miehiä on löytynyt :) ovat vaan olleet otettuja kun kerrankin nainen on tehnyt aloitteen.

Vierailija
37/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: Ottakaa selvää, missä on teekkareitten tai insinööriopiskelijoijden bileitä. Hilautukaa sinne. T. insinöörisnainen, joka ei itse opiskelijabileissä rauhaa saanut, vaikka on ihan tavis. 

Vierailija
38/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 23-vuotias, lievästi ylipainoinen ja minulla on iso nenä. Silti miltei jokaikinen kerta baarissa ollessa joku mies tulee juttelemaan. En ole tyrkky, mutta katselen ympärilleni ja nauran paljon. Jos selaat kännykkää nurkassa, niin mietipä ite tekiskö mennä sellaiselle miehelle juttelee.

Vierailija
39/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:47"]läski, paksu, lyhyt? [/quote] Eihän noilla ominaisuuksilla pitäisi olla merkitystä kun "nainen saa aina seuraa kunhan pillu löytyy!!1". (:

[/quote]

Ei niillä olekaan. Jos nainen haluaa seksialoitteita keneltä tahansa, tarpeeksi tyrkky pukeutuminen hoitaa homman. Tai ilmoitus nettiin. Nainen saa seksiä, kun tekee selväksi, että on nainen ja antaa helposti.

Vierailija
40/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:07"]

Vinkki: Ottakaa selvää, missä on teekkareitten tai insinööriopiskelijoijden bileitä. Hilautukaa sinne. T. insinöörisnainen, joka ei itse opiskelijabileissä rauhaa saanut, vaikka on ihan tavis. 

[/quote]

Hah, hyvä huijaus. Kyllä mies äkkiä haihtuu kun saakin kuulla että olet peruskoulun käynyt sossupummi yh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä