Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 23v. nainen eikä mua ole ikinä yritetty iskeä

Vierailija
16.04.2015 |

Saati että joku olisi tarjonnut juoman tms. Että se siitä ajatuksesta, että naiset saavat aina seuraa. Ja olen ihan normaalin näköinen.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:47"]läski, paksu, lyhyt? [/quote] Eihän noilla ominaisuuksilla pitäisi olla merkitystä kun "nainen saa aina seuraa kunhan pillu löytyy!!1". (:

[/quote]

Ei niillä olekaan. Jos nainen haluaa seksialoitteita keneltä tahansa, tarpeeksi tyrkky pukeutuminen hoitaa homman. Tai ilmoitus nettiin. Nainen saa seksiä, kun tekee selväksi, että on nainen ja antaa helposti.

[/quote]Just joo, varsinainen epeli taas linjoilla. Kyllä mut on torjuttu enemmän kuin olen saanut. Ja aina se olen minä joka aloitteen tekee. Haistappa sinäki vittu jantteri!

Vierailija
42/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:43"]Saati että joku olisi tarjonnut juoman tms. Että se siitä ajatuksesta, että naiset saavat aina seuraa. Ja olen ihan normaalin näköinen.[/quote]

M41 eikä kukaan nainen ole koskaan lähestynyt. Onneksi meillä miehillä on salaisia temppuja saada seuraa siitä huolimatta, että kukaan nainen ei koskaan yritä.

[/quote]Miksei naisille ole bordelleja! Mä ainakin kävisin. Pitäskö perustaa. 

[/quote]

Voin tulla sinne sitten töihin. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hey beibe, lähetääks humputteleen?

(No, nyt on ainakin kerran isketty) ;)

Vierailija
44/44 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:07"]

Vinkki: Ottakaa selvää, missä on teekkareitten tai insinööriopiskelijoijden bileitä. Hilautukaa sinne. T. insinöörisnainen, joka ei itse opiskelijabileissä rauhaa saanut, vaikka on ihan tavis. 

[/quote]

Hah, hyvä huijaus. Kyllä mies äkkiä haihtuu kun saakin kuulla että olet peruskoulun käynyt sossupummi yh.

[/quote]

En tarkoittanut, että pitäisi väittää olevansa insinööri. Meillä ainakin oli bileillat tiettynä päivänä viikosta ja opiskelijakavereitteni kanssa siellä olin, mutta ravintolaan sai tulla kuka vaan. Hakua riitti ja yleisin eka kysymys oli "millä luokalla olet", eli jokainen tiesi, että olen samasta koulusta, nekin jotka eivät olleet samassa ryhmässä. Oli siellä toki siis muitakin naisia, kuten muitakin miehiä, mutta aika vähän niitä muita miehiä. Naiset (osa ihan tyttöjä) tulivat tietoisesti insinööri-iltaan poikia kattelemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän