Eivätkö kunnolliset miehet kelpaa nykynaisille?
Mikä siinä on, että nykynaisille ei enää kelpaa kunnollinen mies kumppaniksi? Tällainen kolmekymppinen, vaikka olisi täysin savuton ja raitis, elää terveellisesti ja näyttää sille että pitää kunnosta huolta, tulee hyvin omillaan toimeen ja osaa käytöstavat, olisi myös sitä huumorintajua ja romanttistakin pilkettä silmässä. Harva nainen kuitenkaan tekee itse aloitteita miesten suuntaan vaikka katseita antaisikin, niin ihmettelen miksi kohtelu on niin koppavan tylyä jos mies rohkaistuu kysymään? Vaikka ei olisi mikään hunks mutta ei mikään rumakaan, niin onko nykyään niin että se ihanneulkonäkö ennen persoonaa ratkaisee? Onko naiset nykyään niin nirsoja ettei haluta edes lähteä kahville tai illalliselle tutustumaan vaikka herrasmiehenä tarjoaisi?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:19"]Mikä siinä on, että nykynaisille ei enää kelpaa kunnollinen mies kumppaniksi? Tällainen kolmekymppinen, vaikka olisi täysin savuton ja raitis, elää terveellisesti ja näyttää sille että pitää kunnosta huolta, tulee hyvin omillaan toimeen ja osaa käytöstavat, olisi myös sitä huumorintajua ja romanttistakin pilkettä silmässä.
Kyllä kelpaa.
Harva nainen kuitenkaan tekee itse aloitteita miesten suuntaan vaikka katseita antaisikin, niin ihmettelen miksi kohtelu on niin koppavan tylyä jos mies rohkaistuu kysymään? Vaikka ei olisi mikään hunks mutta ei mikään rumakaan, niin onko nykyään niin että se ihanneulkonäkö ennen persoonaa ratkaisee? Onko naiset nykyään niin nirsoja ettei haluta edes lähteä kahville tai illalliselle tutustumaan vaikka herrasmiehenä tarjoaisi?
Eivät kunnon miehiä haluavat naiset hae omaansa perinteisiltä iskumestoilta. Niissä on niin paljon seksinvonkaajia, jotka tekevät kaikkensa teeskennelläkseen kunnon miestä. Kunnon miehisyys tulee esiin vasta pitemmässä suhteessa. Miehet, jotka sanovat olevansa kunnollisia harvoin ovat. Ainakaan niin, ettei mukana tulisi koko joukko parisuhdetta rasittavia vikoja.
Kunnon naisia kannattaa lähestyä normaalin elämän kautta ja suhteet alkavat usein kaveripohjalta.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:33"]
kunnollinen mies kelpaa useimmille naisille. Kyse on vaan siitä, että moni itseään kunnollisena pitävä ei oikeasti ole sellainen. Aapeekin luettelee vain ulkoisia ominaisuuksia, mutta ei kerro mitään siitä, onko hän hyvä kumppani, vastuuntuntoinen, mukava, toista kunnioittava, luotettava, ajatteleva jne.
Koska kirjallisuusviitteitä on helppo kaivaa netistä, anna seuraavan vertauksen: Aapeen kuvaus itsestään vastaa Persuation - kirjan Mr Elliottia. Kaikki naiset haluavat Anne Elliottin tavoin saada kapteeni Wentworthin: pinnan lisäksi vielä oikeasti miehenkin.
[/quote]
"savuton ja raitis, elää terveellisesti ja näyttää sille että pitää kunnosta huolta, tulee hyvin omillaan toimeen ja osaa käytöstavat"
Onko nämä ulkoisia ominaisuuksia? Ei minusta. Jo pelkästään se, että on raitis ja tulee toimeen omillaan (ei yhteiskunnan tuilla 24/7/365, todennäköisesti siis kuuluu töissäkäyvään tai yrittäjien kansanosaan), asettaa ihmisen eri asemaan vastuuntunnon ja yleisen asenteen suhteen.
Ehkä aloittaja lähestyy vääriä naisia, niitä jotka haluavat elämäntapatyöttömiä ns. hauskanpitäjiä, koska ehkä itsekin ovat sellaisia? Ehkä aloittajaa viehättää ulkoisesti naistyyppi tyyliä pubiruusu tai pissis, jotka ovat kiinnostuneita lähinnä jännämiehistä?
Näin miehenä voisin kyllä sen verran kommentoida, että kun sivusta katselen miesten (osa iihan tavallisia, hyvin pukeutuvia jne.) lähestymisyrityksiä niin minusta vaikuttaa siltä, että vaikka nainen kuinka nätisti yrittäisi sanoa, että "ei kiitos" niin milloin tahansa saattaa tulla joku tajuton lehmittely-huorittelu -purkaus takaisin. Pahalta tuntuisi ainakin minusta. Ja tietty kun ollaan Suomessa niin yleensä muita ihmisiä lähestyvä on tukevassa humalassa. Tämä ei tietty aina pidä paikkaansa mutta täällä ihmiset on tavallaan off-asennossa ehkä vähän suojellakseen itseään.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:19"]Mikä siinä on, että nykynaisille ei enää kelpaa kunnollinen mies kumppaniksi? Tällainen kolmekymppinen, vaikka olisi täysin savuton ja raitis, elää terveellisesti ja näyttää sille että pitää kunnosta huolta, tulee hyvin omillaan toimeen ja osaa käytöstavat, olisi myös sitä huumorintajua ja romanttistakin pilkettä silmässä.
Kyllä kelpaa.
Harva nainen kuitenkaan tekee itse aloitteita miesten suuntaan vaikka katseita antaisikin, niin ihmettelen miksi kohtelu on niin koppavan tylyä jos mies rohkaistuu kysymään? Vaikka ei olisi mikään hunks mutta ei mikään rumakaan, niin onko nykyään niin että se ihanneulkonäkö ennen persoonaa ratkaisee? Onko naiset nykyään niin nirsoja ettei haluta edes lähteä kahville tai illalliselle tutustumaan vaikka herrasmiehenä tarjoaisi?
Eivät kunnon miehiä haluavat naiset hae omaansa perinteisiltä iskumestoilta. Niissä on niin paljon seksinvonkaajia, jotka tekevät kaikkensa teeskennelläkseen kunnon miestä. Kunnon miehisyys tulee esiin vasta pitemmässä suhteessa. Miehet, jotka sanovat olevansa kunnollisia harvoin ovat. Ainakaan niin, ettei mukana tulisi koko joukko parisuhdetta rasittavia vikoja.
Kunnon naisia kannattaa lähestyä normaalin elämän kautta ja suhteet alkavat usein kaveripohjalta.
Mä olen löytänyt pari kunnon miestä baarista.
Ihmiset nyt vain ovat hankalia. Harvan kanssa synkkaa jo ihan kaveripohjaltakin. Vielä vaikeampi on löytää sellaista, johon voisi vielä romanttisessa mielessä ihastua. Naiset ovat niin erilaisia keskenään. Toinen tykkää pitkähiuksisista hevareista eikä kelpuuta mitään pukumiestä, toinen taas haluaa jonkun hevoshullun. Etenkin monet hymyilevät ja mukavat naiset saavat varmastikin sen verran treffikutsuja, että ei jokaiselle enää jaksa kiltisti hymyillen vastata "ei". Kai se rupeaa pännimään, kun ei ikinä saa olla rauhassa. Koulussa, harrastuksissa yms. aina joku iskemässä, vaikka nainen vain etsisi kavereita. Tätä näkökulmaa miehet harvoin ymmärtävät, koska miehiä ei juurikaan isketä.
Ja sitten ne hymyilemättömät, kenties jopa ujot naiset nyt eivät todellakaan uskalla miehiä iskeä. Moni vielä ajattelee, että nykypäivänäkin iskeminen on miehen hommaa. Lisäksi yhä suurempi osa naisista ei enää kaipaa perhe-elämää eikä välttämättä edes halua aviomiestä. Seksiä saa halutessaan muutenkin. Nykynainen pystyy pärjäämään ilman miestäkin.
Mutta tsemppiä sulle ap! :) Yhtä hankalaa se sopivan miehen löytö monille kolmekymppisille sinkkunaisillekin on! Ja kuten joku tuolla aiemmin sanoikin, harva mies on oikeasti kunnollinen. Todella moni pettää tilaisuuden tullen.
Aika monesti sen 'kunnollisen' ulkokuoren alta on paljastunut jotain ihan muuta, niin siksi. Jos joku on aidosti hyvä tyyppi niin tottakai kiinnostaa. Ja kaikenlaisia hyypiöitä on liikkeellä tosiaankin aivan riittämiin. Olen itse ihan kivannäköinen, kauniiksi on kehuttu, mutta en todellakaan koe olevani mikään suuri kaunotar ja voi sitä ahdistelun määrää! Kivaa miestä itselleni en saa, mutta kaikenmaailman friikit käyvät pimputtamassa ovikelloa, seuraavat kadulla ja tuovat suklaata töihin. Ja nämä ovat miehiä, jolle en ole ikinä edes jutellut!!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:33"]Aapeekin luettelee vain ulkoisia ominaisuuksia, mutta ei kerro mitään siitä, onko hän hyvä kumppani, vastuuntuntoinen, mukava, toista kunnioittava, luotettava, ajatteleva jne.
[/quote]
Toisaalta hän saa sitten tällaisia vastauksia, kuten numerolta 5:
"Vaikea sanoa mikset kelpaa, kun en tiedä miltä näytät"
Eli ei tuokaan kommentoija niin kovin kiinnostunut ollut minkään muun kuin ulkonäön tarkentamisesta.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:01"]
Aika monesti sen 'kunnollisen' ulkokuoren alta on paljastunut jotain ihan muuta, niin siksi. Jos joku on aidosti hyvä tyyppi niin tottakai kiinnostaa. Ja kaikenlaisia hyypiöitä on liikkeellä tosiaankin aivan riittämiin. Olen itse ihan kivannäköinen, kauniiksi on kehuttu, mutta en todellakaan koe olevani mikään suuri kaunotar ja voi sitä ahdistelun määrää! Kivaa miestä itselleni en saa, mutta kaikenmaailman friikit käyvät pimputtamassa ovikelloa, seuraavat kadulla ja tuovat suklaata töihin. Ja nämä ovat miehiä, jolle en ole ikinä edes jutellut!!
[/quote]
Mistä ne sitten tietää sun työpaikan jos et ole sitä niille kertonut? Tai jos olet jossakin kaupan kassalla, mutta muuten.
Saan lähestymisyrityksiä naisilta aina toisinaan, pyrin kohtelemaan ihmisiä kunnioittavasti ja ystävällisesti, jos en ole kiinnostunut.
Yleensä valehtelen että seurustelen, koska olen pari kertaa joutunut todistamaan episodia jossa nainen on kilahtanut saatuaan pakit, kerran yksi nainen yritti usuttaa jotain toista miestä kimppuuni, onneksi poke heitti nämä riehujat ulos ja pystyin jatkamaan iltaa.
"harva mies on oikeasti kunnollinen. Todella moni pettää tilaisuuden tullen."
Sekö on ainoa kunnollisuuden edellytys? No ei ole naisilla suuret vaatimukset jos muuten saa olla millainen epäsiisti sivistymätön käytöstavaton juoppo työnvieroksuja tahansa. Kyllä eukko elättää ja käy töissä kahden edestä ja kaljat kantaa kotimatkalla kun ei vaan vieraissa ukko käy.
ja päiväunille, luin, että eivätkö kuolleet miehet..
"Mistä ne tietävät sun työpaikan?" Niinpä niin. Itsekin olen tätä joskus miettinyt. Yksi seurasi mua töiden jälkeen melkein kotiovelle asti. Toinen väijyi kirjaston takana puskissa ja hyppäsi sieltä pilkkopimeällä iskemään. Hyvä etten soittanut poliiseja :D Siinä teille kunnon miehiä.
Tiettyä röyhkeyttä pitää olla, jos nuorimies haluaa naisia. Vähemmän itseään tyrkyttävä on vaikeuksissa. Itse en tajunnut tai pikemminkin en kyennyt siihen nuorempana. Nyt ehtoopuolella ei ole naisista puutetta, koska vanhemmat naiset ovat oppirahansa maksaneet ja arvostavat hiljaisempaakin kaveria.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:57"]harva mies on oikeasti kunnollinen. Todella moni pettää tilaisuuden tullen.
[/quote]
Mahtaako kuitenkaan suurin osa pettäjistä olla niitä ujoja, jotka vasta kolmikymppisenä löytävät ensimmäisen kumppanin? Jotkut tottakai saattavat muuttua, kun nyt vihdoin ovat päässeet seurustelun makuun, mutta tuskin heistä kovin nopeasti kehittyy supliikkimiehiä, joille pettämistilaisuuksia tulee vastaan, saati että ottaisivat niistä heti kiinni.
Luulisin, että tämä pätee ujoihin naisiinkin. Ei niin helposti olla pettämässä, kun kumppanin löytyminen on alkunperin ollut vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:15"]
Tylsyys ei ole kiinnostavaa.
[/quote]
Kunnollinen = tylsä?
Millainen sitten on kiinnostava, työhaluton rääväsuinen känniääliö joka hohottaa typerille jutuille ja irvii kateuksissaan niitä miehiä joilla on koulutus, työpaikka, kunnon autot ja talot (ja yleensä myös fiksu vaimokin)?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:14"]
"Mistä ne tietävät sun työpaikan?" Niinpä niin. Itsekin olen tätä joskus miettinyt. Yksi seurasi mua töiden jälkeen melkein kotiovelle asti. Toinen väijyi kirjaston takana puskissa ja hyppäsi sieltä pilkkopimeällä iskemään. Hyvä etten soittanut poliiseja :D Siinä teille kunnon miehiä.
[/quote]Mua on stalkannu yksi nainen, oli kieltämättä aika vaivaannuttavaa kun tultiin pimputtelemaan ovikelloa, tämä nainen no miten sen nyt sanoisi kiltisti, ei ollut päästään terve. Joku on pudottanut postiluukusta lapun minulle, kertoili kuinka on katsellut minua sillä silmällä ja kaikkea muuta hauskaa, ei ole vieläkään selvinnyt kuka tämä lapun pudottaja on.
Suomessa on paljon yksinäisiä ihmisiä, jotkut suorastaan epätoivoisia, lisäksi on ihmisiä jotka voivat pahoin.
Tuote varmaan on ihan hyvä mutta markkinointi sitten mättää. Sun pitää löytää oma luonteva tapa itsesi myymiseen. Tottapuhuen tuo romantiikka sana sai hieman hälytyskellot soimaan. Jos on vaaleanpunaisia hattaroita aivoissa ja katselet jotain romanttisia komedioita, niin olisi hyvä ajatella, että naisetkin luultavasti katsovat noita hieman ironisella asenteella. Että vähän jalkaa maahan ja niistä siirapit ulos mielestä.
En ole kylläkään nainen, että enpä voi varmaksi voi sanoa.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:26"]
Tuote varmaan on ihan hyvä mutta markkinointi sitten mättää. Sun pitää löytää oma luonteva tapa itsesi myymiseen. Tottapuhuen tuo romantiikka sana sai hieman hälytyskellot soimaan. Jos on vaaleanpunaisia hattaroita aivoissa ja katselet jotain romanttisia komedioita, niin olisi hyvä ajatella, että naisetkin luultavasti katsovat noita hieman ironisella asenteella. Että vähän jalkaa maahan ja niistä siirapit ulos mielestä.
En ole kylläkään nainen, että enpä voi varmaksi voi sanoa.
[/quote]
No kyllä vähän sillä tuntuu, että mitä ääliömpää settiä sitä enemmän useimmat naiset innostuu. Jotkut miesten polvistelut, ikuisesti-lässytykset, maailman kauneimmaksi sanominen (pitänee paikkansa jos sen sanoo missuniversumille, mutta uppoaa moniin hölmöihin joilla ei ilmeisesti ole peiliä mutta liikoja luuloja sitäkin enemmän) on takuuvarmoja. Ja sitten kun miehet tekee tätä fiksuille naisille, joilla on järki päässä ja ei tehoa, ihmetellään kun ei kelpaa.
Josko puhuisi bimboille bimbojen kieltä ja niille fiksumman oloisille niinkuin täysjärkisille ihmisille?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:41"]
Mihin kunnon miestä tarvitaan? Riittää kun saan jonkun yhdenillanhoidon panemaan niillä kortsuilla joihin tein reikiä. Sitten voi ottaa siltä elatusmaksut.
[/quote]Vaikutat mielisairaalta.