Eivätkö kunnolliset miehet kelpaa nykynaisille?
Mikä siinä on, että nykynaisille ei enää kelpaa kunnollinen mies kumppaniksi? Tällainen kolmekymppinen, vaikka olisi täysin savuton ja raitis, elää terveellisesti ja näyttää sille että pitää kunnosta huolta, tulee hyvin omillaan toimeen ja osaa käytöstavat, olisi myös sitä huumorintajua ja romanttistakin pilkettä silmässä. Harva nainen kuitenkaan tekee itse aloitteita miesten suuntaan vaikka katseita antaisikin, niin ihmettelen miksi kohtelu on niin koppavan tylyä jos mies rohkaistuu kysymään? Vaikka ei olisi mikään hunks mutta ei mikään rumakaan, niin onko nykyään niin että se ihanneulkonäkö ennen persoonaa ratkaisee? Onko naiset nykyään niin nirsoja ettei haluta edes lähteä kahville tai illalliselle tutustumaan vaikka herrasmiehenä tarjoaisi?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:28"]Massapeukutatko sä kutonen itse tuota omaa viestiäsi?
[/quote]
Miten voi massapeukuttaa, kun on vaan mahdollista painaa kerran? En ole kutonen, mutta mietin vain :D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:28"]Massapeukutatko sä kutonen itse tuota omaa viestiäsi? [/quote] Miten voi massapeukuttaa, kun on vaan mahdollista painaa kerran? En ole kutonen, mutta mietin vain :D
[/quote]
Ainakin joillain mobiililaitteilla voi massapeukuttaa nopeasti.
kunnollinen mies kelpaa useimmille naisille. Kyse on vaan siitä, että moni itseään kunnollisena pitävä ei oikeasti ole sellainen. Aapeekin luettelee vain ulkoisia ominaisuuksia, mutta ei kerro mitään siitä, onko hän hyvä kumppani, vastuuntuntoinen, mukava, toista kunnioittava, luotettava, ajatteleva jne.
Koska kirjallisuusviitteitä on helppo kaivaa netistä, anna seuraavan vertauksen: Aapeen kuvaus itsestään vastaa Persuation - kirjan Mr Elliottia. Kaikki naiset haluavat Anne Elliottin tavoin saada kapteeni Wentworthin: pinnan lisäksi vielä oikeasti miehenkin.
Ehkä olemuksesi on pelottava, ällöttävä tai jotain muuta. Nämä kysymykset ovat täysin turhia ellei liitä jotain videoesittelyä mukaan. Monikin asia voi mättää, vaikka omasta mielestään olisi kunnollinen tai mitä tahansa.
Miehen pitää asua ghetossa, sitten vasta kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:33"]
kunnollinen mies kelpaa useimmille naisille. Kyse on vaan siitä, että moni itseään kunnollisena pitävä ei oikeasti ole sellainen. Aapeekin luettelee vain ulkoisia ominaisuuksia, mutta ei kerro mitään siitä, onko hän hyvä kumppani, vastuuntuntoinen, mukava, toista kunnioittava, luotettava, ajatteleva jne.
Koska kirjallisuusviitteitä on helppo kaivaa netistä, anna seuraavan vertauksen: Aapeen kuvaus itsestään vastaa Persuation - kirjan Mr Elliottia. Kaikki naiset haluavat Anne Elliottin tavoin saada kapteeni Wentworthin: pinnan lisäksi vielä oikeasti miehenkin.
[/quote]
Aamen, aamen, aamen ja roiskautetaan nyt vielä hallelujaa päälle!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:22"]Ajatteletko myös niin päin, että mikä siinä on, kun kunnollinen nainen ei nykypäivänä kelpaa nykymiehille, onhan Helsingissäkin enemmän nais- kuin miessinkkuja? Vai ootko nimenomaan päättänyt, että sinkkuus on aina naisten vika?
[/quote]
Oma naismakuni ei ole nirso, voin sanoa että siitä se ei ole kiinni.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:28"]Massapeukutatko sä kutonen itse tuota omaa viestiäsi? [/quote] Miten voi massapeukuttaa, kun on vaan mahdollista painaa kerran? En ole kutonen, mutta mietin vain :D
[/quote]Toi esto on helppo kiertää, voisin halutessa antaa vaikka 100 yläpeukkua.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:27"]Mulla ei oo miestä, pitäiskö nyt esittää kysymys miksi huumorintajuiset ruskeatukkaiset naiset eivät kelpaa miehille?
[/quote]
Kuinka monet pakit olet saanut?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:32"]
[/quote]
Ainakin joillain mobiililaitteilla voi massapeukuttaa nopeasti.
[/quote]
Aijaa, itse käytän neljää eri merkkistä mobiililaitetta, mutta kaikissa voi painaa vain kerran. Kaikkea sitä oppii :)
Miksi ajatus, että jos ns. kunnollinen mies tai nainen ei löydä kumppania niin hänessä on luultavasti jotain vikaa? Kyse voi olla vain huonosta tuurista, ei satu kohdalle sellaista ihmistä jonka kanssa kemiat kohtaisivat puolin ja toisin.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:21"]
Kyse on siitä että niin paljon creepyjä pervoja liikenteessä että on helpompi olla tyly kaikille. Toinen juttu on se että aika monet naiset on parisuhteessa.
[/quote]
Miten voi päätyä parisuhteeseen jos on tyly kaikille?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:27"]Mulla ei oo miestä, pitäiskö nyt esittää kysymys miksi huumorintajuiset ruskeatukkaiset naiset eivät kelpaa miehille? [/quote] Kuinka monet pakit olet saanut?
[/quote]
En ole tuo, jolta kysyit, mutta "pakkien saaminen" on asian yksinkertaistamista. Itse pyrin aina tutustumaan sinkkuaikoinani miehiin ihan normaaleissa yhteyksissä, ja aika harva osoitti kiinnostusta. En itsekään lämpene millekään baaripokaamiselle, enemmän tykkäsin aina siitä, että tustutaan jossain luontevassa ympäristössä. Ei kyllä kauhean moni tutustuminen kehittynyt yhtään miksikään.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:25"]
Niin mutta lähestytkö sä niitä tavallisia kunnollisia naisia? Vai vedätkö suoraan sen baarin ainoan kaunottaren luokse, jolla on varaa valita. Kukaan mun ystäväpiirin tavisnaisista ei ole koskaan saanut miehiltä huomiota tai treffikutsuja, aina on pitänyt olla itse se aloitteellisempi osapuoli ja ottaa siinäkin turpiinsa monta kertaa.
[/quote]
NIINPÄ! Nämä "naiset on koppavia" -tyypit osoittautuu aina tarkemmin kyseltäessä juuri tuollaisiksi "no en kai mä nyt mitään rumia läskeä iske, on mullakin oikeus kauniiseen naiseen" -tyypeiksi. Ei puhettakaan että menisivät juttelemaan tavisnaisille, ehei - aina yritetään vaan sitä 21v superbeibeä jonossa muiden miesten kanssa, ja sitten ihmetellään että onpas naiset paskoja kun ei tällainen mukava tyyppi kelvannut, vaikka ihan kiltisti siinä jonotin niiden kymmenen muun vokottelevan miehen kanssa...
Itse en ainakaan ikinä olisi töykeä asiallisesti juttelemaan tulevalle ihmiselle. Vaikkei olisikaan tyyppiäni, niin aina voisin jutella nätisti hetken. Mutta ei, ette te miehet meille taviksille tule juttelemaan ikinä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:27"]
Mulla ei oo miestä, pitäiskö nyt esittää kysymys miksi huumorintajuiset ruskeatukkaiset naiset eivät kelpaa miehille?
[/quote]Kelpaisi, mutta ei sellainen ole koskaan minulle tehnyt aloitetta.
Kun vaikkapa tuolla kaupungilla katselee pariskuntia, niin kyllähän niissä yleensä molemmat osapuolet ovat ihan tavallisen näköisiä ihmisiä. Todennäköisesti suurin osa parisuhteessa elävistä ihmisistä on muutenkin suhteellisen tavallisia - tavallisessa työssä, tavalliset harrastukset ja niin edelleen.
Omassa tuttavapiirissäni on pariuduttu nimenomaan niiden kivojen, kunnollisten miesten kanssa. Ulkonäkö ja asema olivat ratkaisevassa asemassa korkeintaan teini-iässä, kun laadittiin vitsillä listoja ihannesmiehen ominaisuuksista.
Mihin kunnon miestä tarvitaan? Riittää kun saan jonkun yhdenillanhoidon panemaan niillä kortsuilla joihin tein reikiä. Sitten voi ottaa siltä elatusmaksut.
Oi, ihan kun kuvailisit miestäni! Minä halusin hänet juurikin siksi, kun vaikutti niin kovin kunnolliselta. Psykopaatiksi paljastui myöhemmin. Olisi pitänyt vaan ottaa suoraan joku retku, niin eipä olisi tarvinnut joutua näin pahasti pettymään.
Itse olen ujo enkä todellakaan olisi uskaltanut mennä ventovieraan kanssa kahville, juttelukin olisi ollut jotain pintapuolista. Oman miehen löysin ystävien kautta ja niin on ollut monella kaverillanikin. Kun on kuullut etukäteen toisesta hyvää, on tutustuminenkin ollut helppoa.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:19"]
Mikä siinä on, että nykynaisille ei enää kelpaa kunnollinen mies kumppaniksi? Tällainen kolmekymppinen, vaikka olisi täysin savuton ja raitis, elää terveellisesti ja näyttää sille että pitää kunnosta huolta, tulee hyvin omillaan toimeen ja osaa käytöstavat, olisi myös sitä huumorintajua ja romanttistakin pilkettä silmässä. Harva nainen kuitenkaan tekee itse aloitteita miesten suuntaan vaikka katseita antaisikin, niin ihmettelen miksi kohtelu on niin koppavan tylyä jos mies rohkaistuu kysymään? Vaikka ei olisi mikään hunks mutta ei mikään rumakaan, niin onko nykyään niin että se ihanneulkonäkö ennen persoonaa ratkaisee? Onko naiset nykyään niin nirsoja ettei haluta edes lähteä kahville tai illalliselle tutustumaan vaikka herrasmiehenä tarjoaisi?
[/quote]
Lukematta ketjua ollenkaan...No minä olen kolmekymppinen korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava, liikuntaa harrastava ja itsestöni huolehtiva nainen. MUTTA minä tykkään käydä baareissa, keikoilla ja festareilla ja myöskin poltan. Joten siksi ei.
Riittääkö muuten itsellesi kuka tahansa savuton ja raitis nainen, joka käy töissä, on normaalivartaloinen, käy jumpassa ja raha-asiat on ok. Veikkaan, että ei.