Eivätkö kunnolliset miehet kelpaa nykynaisille?
Mikä siinä on, että nykynaisille ei enää kelpaa kunnollinen mies kumppaniksi? Tällainen kolmekymppinen, vaikka olisi täysin savuton ja raitis, elää terveellisesti ja näyttää sille että pitää kunnosta huolta, tulee hyvin omillaan toimeen ja osaa käytöstavat, olisi myös sitä huumorintajua ja romanttistakin pilkettä silmässä. Harva nainen kuitenkaan tekee itse aloitteita miesten suuntaan vaikka katseita antaisikin, niin ihmettelen miksi kohtelu on niin koppavan tylyä jos mies rohkaistuu kysymään? Vaikka ei olisi mikään hunks mutta ei mikään rumakaan, niin onko nykyään niin että se ihanneulkonäkö ennen persoonaa ratkaisee? Onko naiset nykyään niin nirsoja ettei haluta edes lähteä kahville tai illalliselle tutustumaan vaikka herrasmiehenä tarjoaisi?
Kommentit (77)
Tuosta tulikin mieleen hieman offtopic, mutta eikö ole huvittavaa - jos mies menee sanomaan naista kaunottareksi, nainen uskoo ja mies on fiksu, ihana ja rehellinen mutta jos mies menee sanomaan naista rumaksi, mies on törkimys, jonka mielipiteellä ei ole mitään merkitystä eikä se ole sitäpaitsi edes totta :DDDDDD
kummallekkiin puolelle; aina on kelvannut "kunnollinen", mutta mikäli kaikille tylyttää kuin creepyt esim. jossain kauppiskeskuksessa, tulee sitten itse creeppy ksi, ei verigreippi. kun tuolla seuraa ja täälläkin josks näyttää ettei parisuhteet olekaan niin pysyviä. eikö niihin ole halua panostaa? jos sitä ei tajua olevansa loukkaava niin kyllä sitä helposti voi saada vastauksetkin ex tempore.
Vaikka stalkkaaminen osoittaa kiinnostusta jotakin kohtaan, se ei kuitenkaan kaikille ole sitä.jos se jää sille tasolle , sitä voi pitää vähän häirintänä, riipuen tietenkin illaista se on. kyllä minä olen itsekin usein esittänyt kiinnostusta mutta kyllä lähden siitä että yritän vaihtaa pari sanaa ainaskin; ellei nyt lempi leiskaha iha liekkeihin!
hjyvänen aika, onkohan tässä käynyt ihan niin?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:33"]
Itse olen nelikymppinen nainen. Baarissa aina on iskuyrityksiä. Jotkut miellyttävät, jotkut ei. Koskaan, ikinä, ei kukaan mies ole huoritellut tai sanonut ilkeästi. Olen iloinen, symppis, helposti lähestyttävä mutta ihan kauniskin. Lyhyesti sanottuna aito :) Ja myös aidosti otan ihmisen vastaan, miellytti hän minua tai ei.
[/quote]Sinulla on hyvä asenne, joskus törmään kaltaisiisi ihmisiin ihan ulkosalla kun pyöräilen tai hengailen, olet varmasti niitä naisia mille ei tuota mitään ongelmia aloittaa vaikkapa keskustelua jossain puistonpenkillä, viime kesänä yhden naisen kanssa oli oikein hauska ja mielenkiintoinen keskustelu, mentiin juomaan kahvitkin kahdestaan.
56: Sulla kanssa yksinkertaisuus huipussaan.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:15"]
Tylsyys ei ole kiinnostavaa.
[/quote]
Kunnollinen = tylsä?
Millainen sitten on kiinnostava, työhaluton rääväsuinen känniääliö joka hohottaa typerille jutuille ja irvii kateuksissaan niitä miehiä joilla on koulutus, työpaikka, kunnon autot ja talot (ja yleensä myös fiksu vaimokin)?
[/quote]
Ei tuollainen mies ole kiinnostava. Tuollainen mies on oksettava. Ei kiinnostava tarkoita minulle alkoholisoitunutta miestä tai tyhmää miestä. Kiinnostava mies ei esim. valittaisi vauvapalstalle miksi ei kelpaa kun on niin kunnollinen. Kiinnostavalla miehellä on projekteja, innostusta, intohimoa elämässään. Hän ei jää märehtimään tai mainosta itseään kunnolliseksi ja hyvätapaiseksi, koska nuo asiat ovat, tai pitäisi olla, itsestäänselviä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:35"]
Tuosta tulikin mieleen hieman offtopic, mutta eikö ole huvittavaa - jos mies menee sanomaan naista kaunottareksi, nainen uskoo ja mies on fiksu, ihana ja rehellinen mutta jos mies menee sanomaan naista rumaksi, mies on törkimys, jonka mielipiteellä ei ole mitään merkitystä eikä se ole sitäpaitsi edes totta :DDDDDD
[/quote]
No tietenkin, kaikki naisethan on kauniita (paitsi useimmat ei).
Tässä asiassa muuten naisten epäloogisuus tulee esille; oli melkein mikä tahansa tutkimus, keskustelu tai mikä tahansa, naisten vaatimuslistan kärjessä miehille on aina rehellisyys. Mutta mitä tulee naisten ulkonäköön, rehellisyys ei enää olekaan suotavaa vaan mitä enemmän valehtelee, sen parempi mies. Luulisi, ettei kukaan tavallinen nainen, joka ei saa palkkaa mallintöistä, edes kuvittele olevansa suuren luokan kaunotar, mutta kummasti naama loistaa vaikka olisi millainen kuvatus kun joku mies kehaisee ulkonäköä.
Mä olen lopen kyllästynyt siihen, että tavallinen keskustelukin tulkitaan vastapuolen kiinnostukseksi. Ei, minusta ei tule sinun vaimoasi, vaikka nyt kohteliaisuuttani kanssasi tässä ratikkapysäkillä keskustelenkin. Ei, minulla ei ole tapana antaa puhelinnumeroani tuntemattomille. Se, että kysyt facebookissa mitä minulle kuuluu ja vastaan sinulle, tietenkin, ei oikeuta sinua tietämään koko seuraavan viikon aikatauluani, jotta voisit paljastaa kalenteristani sopivan ajan tapaamisellesi. Ei, minä en ole kiinnostunut, usko jo.
Yllä esimerkkejä elävästä elämästä. Kaikki ihan tavallisia, pinnalta päin kunnollisia miehiä. Miehiä, joille ilmeisesti oli opetettu, että kun tarpeeksi haluaa niin kaiken saa. Kaikista tapauksista monen viikon, toisista kuukaudenkin, riesa. Ja vain siksi, että vastasi ystävällisesti toiselle ilman pienintäkään muunlaista kiinnostusta. Nykyään sinun on turha lähestyä minua ilman ystävieni suosituksia.
Aloituksessa ei ole järkeä. Ensin sanotaan että naiset katselevat, mutta ovat koppavia jos menee puhumaan, sitten selitetään sen johtuvan siitä että ulkonäkö ei kelvannut vaikka miehen luonne olisi ollut täydellinen. Kyllä se tuossa menee niin että nainen katselee ja pitää ulkonäköä miellyttävänä, mies tulee puhumaan ja nainen huomaa että luonne on vastenmielinen, ja sitten ollaan tylyjä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:50"]
Mä olen lopen kyllästynyt siihen, että tavallinen keskustelukin tulkitaan vastapuolen kiinnostukseksi. Ei, minusta ei tule sinun vaimoasi, vaikka nyt kohteliaisuuttani kanssasi tässä ratikkapysäkillä keskustelenkin. Ei, minulla ei ole tapana antaa puhelinnumeroani tuntemattomille. Se, että kysyt facebookissa mitä minulle kuuluu ja vastaan sinulle, tietenkin, ei oikeuta sinua tietämään koko seuraavan viikon aikatauluani, jotta voisit paljastaa kalenteristani sopivan ajan tapaamisellesi. Ei, minä en ole kiinnostunut, usko jo.
Yllä esimerkkejä elävästä elämästä. Kaikki ihan tavallisia, pinnalta päin kunnollisia miehiä. Miehiä, joille ilmeisesti oli opetettu, että kun tarpeeksi haluaa niin kaiken saa. Kaikista tapauksista monen viikon, toisista kuukaudenkin, riesa. Ja vain siksi, että vastasi ystävällisesti toiselle ilman pienintäkään muunlaista kiinnostusta. Nykyään sinun on turha lähestyä minua ilman ystävieni suosituksia.
[/quote]En minä ainakaan aina ole kiinnostunut vaikka paljon tykkäänkin turista ihmisten kanssa. Naiset myös tulkitsevat väärin näitä asioita. Oletko ikinä miettinyt, että me miehetkin voidaan jutella ihan muuten vaan, ilman että siihen liittyy mitään sen kummempaa.
Luin jostain ketjusta kuinka joku R-kioskin myyjä oli mielensä pahoittanut, kun ihmiset jäivät juttelemaan hänen kanssaan, hän oli tulkinnut tämän niin että kaikki miehet yrittävät iskeä häntä :D
Siis kuinka pihalla joku ihminen voi olla, olet asiakaspalveluammatissa ja töissä vieläpä sellaisessa paikassa missä myyjät yleensä tulee tutuiksi ja jotkut tosiaan tykkäävät sanoa muutakin kuin kiitos. Toi meidän ärrä on hengailumesta missä lätkitään vetolappuja ja monet käy juomassa kahvit, joskus myyjienkin kanssa turistaan pikkuisen enemmän ja uskokaa nyt jo naiset, ei me kaikki ei olla teitä iskemässä, tuota kutsutaan normaaliksi ihmisten väliseksi kanssakäymiseksi.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:58"]
[/quote]En minä ainakaan aina ole kiinnostunut vaikka paljon tykkäänkin turista ihmisten kanssa. Naiset myös tulkitsevat väärin näitä asioita. Oletko ikinä miettinyt, että me miehetkin voidaan jutella ihan muuten vaan, ilman että siihen liittyy mitään sen kummempaa.
[/quote]
Keskimäärin naiset olettavat jokaisen miehen peruskohteliaisuudenkin oven avaamisesta alkaen tarkoittavan "se on kiinnostunut, se yrittää mua". Puhumattakaan hymyilemisestä tai jos vaikkapa kahvilassa todella on täyttä ja mies kysyy, voiko tähän istua "mitä toikin yrittää". Jos mies aloittaa jonkun tavallisen keskustelun, siitä kerrotaan raivoissaan kavereille "ei saa olla rauhassa kun aina on joku mies yrittämässä". Ja koomisinta on, että näitä yrittämisiä kuvittelevat eniten ne, joilla siihen vähiten on edellytyksiä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:35"]
Jos mies on sinkku, johtuu se siitä että mies on huono. Jos nainen on sinkku, johtuu se että on liian paljon huonoja miehiä. Tätä tämä on.
[/quote] tarkemma mulle huono mies?
onko se vuokralla asuva pätkätyötä tekevä pienipalkkainen, raitis tupakoimaton urheilullinen ja perushyvät käytöstavat? välillä tuntuu että tavallinen duunari todella siisti, asiallinen ei väkivaltainen on täysipaska jätkä suoraa sanoen. tämän päivän naiset on siitä ihmeellisiä että vaaditaan mieheltä kaikki mahdolliset ja itse asuvat vuokralla ja elellään tukien varassa, niin oletko sä sitten huono nainen? vai mikä vittu sä sitten olet.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:08"]
Luin jostain ketjusta kuinka joku R-kioskin myyjä oli mielensä pahoittanut, kun ihmiset jäivät juttelemaan hänen kanssaan, hän oli tulkinnut tämän niin että kaikki miehet yrittävät iskeä häntä :D
Siis kuinka pihalla joku ihminen voi olla, olet asiakaspalveluammatissa ja töissä vieläpä sellaisessa paikassa missä myyjät yleensä tulee tutuiksi ja jotkut tosiaan tykkäävät sanoa muutakin kuin kiitos. Toi meidän ärrä on hengailumesta missä lätkitään vetolappuja ja monet käy juomassa kahvit, joskus myyjienkin kanssa turistaan pikkuisen enemmän ja uskokaa nyt jo naiset, ei me kaikki ei olla teitä iskemässä, tuota kutsutaan normaaliksi ihmisten väliseksi kanssakäymiseksi.
[/quote]
Kyllä se taitaa ihan kokemuksesta johtua, että naiset noin luulevat. Itse olen tavallisen näköinen 3-kymppinen nainen ja kuvittelin, että voisin jutella rauhassa 6-kymppisen miehen kanssa hänen vaimostaan, lapsenlapsistaan ja eläkesuunnitelmistaan. Kuka haluaa arvata mitä mies minulle ehdotti loppuillasta?
Ja tuo oli vain jäävuoren huippu.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:41"]
Itse olen nelikymppinen nainen. Baarissa aina on iskuyrityksiä. Jotkut miellyttävät, jotkut ei. Koskaan, ikinä, ei kukaan mies ole huoritellut tai sanonut ilkeästi. Olen iloinen, symppis, helposti lähestyttävä mutta ihan kauniskin. Lyhyesti sanottuna aito :) Ja myös aidosti otan ihmisen vastaan, miellytti hän minua tai ei.
[/quote]Sinulla on hyvä asenne, joskus törmään kaltaisiisi ihmisiin ihan ulkosalla kun pyöräilen tai hengailen, olet varmasti niitä naisia mille ei tuota mitään ongelmia aloittaa vaikkapa keskustelua jossain puistonpenkillä, viime kesänä yhden naisen kanssa oli oikein hauska ja mielenkiintoinen keskustelu, mentiin juomaan kahvitkin kahdestaan.
[/quote]
Mun mielestä on kivaa käydä keskusteluja erilaisten ihmisten kanssa. Myös naisten, itse asiassa. Olenko siis lesbo? ;-) Olen huomannut, että mua vanhempi sukupolvi osaa arvostaa kaltaisiani ihmisiä mutta nuorempi ei. Nuoremmat ovat pinnallisempia ja luulevat, että juttelu ihan kivannäköisen ihmisen kanssa = iskemistä :D Toki poikkeuksiakin on. Suomalaiset naiset ja miehet voisivat hieman ottaa oppia etelä-eurooppalaisista ja rentoutua höpisemään niitä näitä ilman mitään takaa-ajatuksia. Ehkä savolaiset ja karjalaiset osaavat jo? ;-)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:58"]
[/quote]
Keskimäärin naiset olettavat jokaisen miehen peruskohteliaisuudenkin oven avaamisesta alkaen tarkoittavan "se on kiinnostunut, se yrittää mua". Puhumattakaan hymyilemisestä tai jos vaikkapa kahvilassa todella on täyttä ja mies kysyy, voiko tähän istua "mitä toikin yrittää". Jos mies aloittaa jonkun tavallisen keskustelun, siitä kerrotaan raivoissaan kavereille "ei saa olla rauhassa kun aina on joku mies yrittämässä". Ja koomisinta on, että näitä yrittämisiä kuvittelevat eniten ne, joilla siihen vähiten on edellytyksiä.
[/quote]Huvittavaa, rupesin muuten miettimään, että onkohan kaikki minunkin normaali kanssakäyminen tulkittu iskuyritykseksi. Koska oikeasti olen avoin ja mutkaton ihminen, juttelen myös ventovieraiden kanssa. No siinähän tulkitsevat, ei voi kun nauraa :D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:41"]
[/quote]
Mun mielestä on kivaa käydä keskusteluja erilaisten ihmisten kanssa. Myös naisten, itse asiassa. Olenko siis lesbo? ;-) Olen huomannut, että mua vanhempi sukupolvi osaa arvostaa kaltaisiani ihmisiä mutta nuorempi ei. Nuoremmat ovat pinnallisempia ja luulevat, että juttelu ihan kivannäköisen ihmisen kanssa = iskemistä :D Toki poikkeuksiakin on. Suomalaiset naiset ja miehet voisivat hieman ottaa oppia etelä-eurooppalaisista ja rentoutua höpisemään niitä näitä ilman mitään takaa-ajatuksia. Ehkä savolaiset ja karjalaiset osaavat jo? ;-)
[/quote]Kyllä jotkut osaa, mukava törmätä tälläisiin ihmisiin, naiset tuntuvat vain olevan tosi epäluuloisia, ehkä heillä on siihen omat syynsä. Mutta kyllä tämä meidän kyräilykulttuuri on omalla tavallaan aika sairasta, siitä ei päästä yhtään mihinkään.