Kuka minulle sopiva ehdokas tai edes puolue?
Elikä en ole löytänyt poliittista kenttääni. Olen hyvin toimeentuleva, maisteriksi kouluttautunut nainen. Minulla on kaksi lasta ja mieheni on yrittäjä. Rahasta ei ole pulaa, mutta toisaalta menomme ovat hyvin kohtuulliset. Mietin äänestäessäni myös perhettä ja sukuani, äitini on pitkäaikaissairas eläkeläinen ja isäni pitkäaikaistyötön sossupummi (kaikella rakkaudella). Sukulaisillamme on maatila ja tekevät kovasti töitä. Asun kerrostalossa omistusasunnossa lähes keskustassa, ostan luomua ja kuljen pyörällä, mutta samalla rakastan lentomatkailua. Ystäväni on naimisissa ihanan ahkeran maahanmuuttajan kanssa, mutta samaan aikaan naapuristossamme elää sopeutumattomia mamuja, joita joskus jopa pelkään.
En kertakaikkiaan tiedä mitä puoluetta äänestää. Minusta niiden kaikkien tavoitteet kuulostavat ihan järkeviltä. Mistä helvetistä minä tiedän kenen käsiin luottaa omani ja läheisteni tulevaisuuden?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:00"]http://www.vaalikone.fi/eduskunta2015/[/quote]
Vaalikoneissa on se vika, että ehdokkaat saavat itse valita mitä vastaavat. Parempi vaalikone toimisi niin, että otettaisiin huomioon ehdokkaan äänestykset eduskunnassa. Kaikki puolueet ja ehdokkaat pyrkivät vastaamaan niin kuin luulevat itselleen edullisinta. Puolueiden viralliset poliittiset ohjelmat ovat aina räikeässä ristiriidassa sen kanssa mitä ne päättävät.
Rasisti juntti fasisti rasisti rasisti yhyhy bääbääbää kertoo paljon teistä tuollainen säälittävä huutelu. Vaikka tämän paikan nimi on vauva.fi niin ei se tarkoita että vauvojen pitäisi täällä käydä. Kai se on pakko raahata itseni kopeille äännestämään. Niin ja ap oletko vaalikonetta kokeillut ei sitten mitään iltalehden koneita.