Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naimisissa ja todella ihastunut työkaveriin - mitä tehdä????

Vierailija
16.04.2015 |

Olen onnellisesti naimisissa oleva tavallinen perheenäiti ja olen henkisesti aivan rikki, koska olen viimeiset puoli vuotta ollut todella pahasti ihastunut työkaveriini. Hänen tunteensa minua kohtaan ovat samanlaiset ja hänkin on tahollaan naimisissa. 

Tiedän, että en halua aloittaa rinnakkaisuhdetta miehen kanssa ja haluaisin neuvoja samassa tilanteessa olleilta. Miten te olette päässeet eroon tilanteesta ja saaneet mielenrauhan? Haluaisin, että hän poistuisi ajatuksistani ja voisin taas elää omaa elämääni. Ja toisaalta kuitenkin olen kuin seitsemännessä taivaassa, kun saan häneltä huomiota ja jännitystä, jota ei luonnollisesti tutulta kumppanilta voi enää 20 vuoden jälkeen saada...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihquuuuuuuuu!! Ihanaa!!!!!

Vierailija
2/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele miten pahalta tuntuisi, jos puolisosi, lapsesi, sukulaisesi ja etenkin anoppisi saisi tietää, että sinulla on vilunkipeliä menossa, ajattele, miten ne töissä pitäisivät sinua lumppuna ja kerro vielä kymmenellä tämä paha olo. Jo alkaa helpottaa toisen miehen ajattelu.

En siis tarkoita, että olet lumppu, vaikka olet ihastunut, mutta anna itsellesi shokkihoito tässä asiassa, oikein kieriskele siinä ajatuksessa, että tuo menee pitemmälle ja jäät kiinni ja kaikki menee päin persettä, SIIS IHAN KAIKKI:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla on vähän toisenlainen näkökulma: niin kauan kuin oikeasti tiedät, että et aio miestäsi pettää tai mielenrauhasi ei siitä liika järky, ei ihastumisessa ole mitään pahaa. Itse asiassa se voi tuoda vain sitä kaivattua potkua elämään. Tunteilleen ihminen ei voi aina mitään, teoilla kyllä. 

Vierailija
4/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinulla on valinnan paikka. Et voi saada molempia, rinnakkaissuhteen jännitystä ja avioliittoa auvoa. Mitä mieltä mies on? Mitä jos hän haluaakin vain hetken hilpeyttä punkan puolella, mutta ei ole valmis eroamaan? Mieti oikeasti tarkkaan, koska hyvin harvassa tapauksessa se ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Arki astuu kuvioihin jokaisessa suhteessa, ja sitten saattaa tulla se katumus.

Vierailija
5/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 12:15"]

No, minulla on vähän toisenlainen näkökulma: niin kauan kuin oikeasti tiedät, että et aio miestäsi pettää tai mielenrauhasi ei siitä liika järky, ei ihastumisessa ole mitään pahaa. Itse asiassa se voi tuoda vain sitä kaivattua potkua elämään. Tunteilleen ihminen ei voi aina mitään, teoilla kyllä. 

[/quote]Ap sanoo olevansa henkisesti ihan rikki, joten...

Vierailija
6/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda unohda unohda! Haavoitat muita ja vielä pahemmin itseäsi ja nolaat itsesi työpaikallasi. 

Vierailija
7/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 12:15"]

[/quote]

Tämä ehkä toimii kun se ihastus on sellaista ohimenevää, kepeää, huoletonta, ehkä jotain hetkellistä seksuuaalista vetovoimaa. Mutta puoli vuotta? Ja selkeästi ap:n tapauksessa on jo asiasta puhuttu kerta miehenkin tunteet ovat selvillä. En usko että tuollaisesta tilanteesta nauttisi kukaan. Oma pahin painajainen ainakin.

Vierailija
8/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika... ajattelen tätä pari vuotta vanhempaa naispuolista työkaveria koko ajan, ja hän on kaikissa fantasioissani mukana... halausin koskettaa ja nauttia fyysisestä läheisyydestäkin, mutta toisaalta en missään tapauksessa halua sotkea omaa tai hänen perhe-elämää. Hänen tunteistaan en edes ole varma... tod. näk. pelkkää ystävyyttä sieltä puolelta joten eipä viitsi edes nolata itseään ottamalla asiaa puheeksi.

Mutta olisi se mukavaa joskus saada joku merkki siitä että hänkin ajattelisi minusta samoin...

Vierailija
9/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä tehdä.. No valinta.

Vierailija
10/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimi se, että kerroin miehelleni. Juttelimme aiheesta säännöllisesti yhdessä, analysoimme tilannetta ja sitä miksi mahdollisesti ihastuin juuri tähän henkilöön jne. Alusta asti minullekin oli selvää, että pettämään en ainakaan rupea. Yhdessä kumppanini kanssa asiaa pohtiessa se asettui oikeisiin mittasuhteisiinsa, ja ajan myötä ihastus sitten lopahti, kuten ihastuksille aina käy (jos ei käy, niin kysymys ei ole pelkästä ihastuksesta vaan pakkomielteestä, ja silloin on mielestäni syytä hakea itselleen apua).

Vaatii toki sen, että oma suhde on terveellä pohjalla ja perustuu luottamukseen ja rehellisyyteen.

Vierailija
11/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 12:16"]

No sinulla on valinnan paikka. Et voi saada molempia, rinnakkaissuhteen jännitystä ja avioliittoa auvoa. Mitä mieltä mies on? Mitä jos hän haluaakin vain hetken hilpeyttä punkan puolella, mutta ei ole valmis eroamaan? Mieti oikeasti tarkkaan, koska hyvin harvassa tapauksessa se ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Arki astuu kuvioihin jokaisessa suhteessa, ja sitten saattaa tulla se katumus.

[/quote]

Just näin, aika harva mies on loppupeleissä valmis eroamaan toisen naisen takia, haluavat vain sitä helppoa pi....lua. Trust me : Been there, done that. :(

Jos kerran olet onnellisesti naimisissa, oman kirjoituksesi mukaan, mistä nämä ihastumisen tunteet sitten tulevat? Yritä nauttia vain niistä perhosista vatsassa kun tiedät että näet miehen taas töissä jne. jne. Jos ei muu auta, viimeisenä vaihtoehtona on työpaikan vaihto, jos siis pidät nykyistä liittoasi sen arvoisena että et petä.

Vierailija
12/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen tilanne, tosin henkilö on harrastuspiireistä tuttu ja samaa sukupuolta kuin minä ja tunne on (todennäköisesti) yksipuolinen. Viime syksystä tämä on jatkunut ja odotan jatkuvasti, koska näemme seuraavan kerran.

Toisaalta haluan tunteen menevän ohi, toisaalta en. Miehen kanssa meillä menee hyvin, 15 vuotta kohta yhdessä, eikä mulla ole aikomustakaan tehdä tälle asialle mitään, koska miestäni rakastan ja hänen kanssaan haluan pysyä. Siitä huolimatta tämä toinen tulee uniini ja haaveisiini.

En osaa kyllä mitään neuvoja antaa. Tunteiden kauttahan se elämä eletään, kurjaa olisi, jos mitään ei tuntisi koskaan.

Vierailija
13/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään mikä loukkaisi sinua jos puolisosi niin tekisi. Ihastuksia tulee ja menee. Joskus tääkin vain kaunis muisto. Ei sen takia kannata ruveta perheitä rikkomaan, läheisiä loukkaamaan ja työpaikkaakin mahdollisesti joutua vaihtamaan. Jäitä hattuun tekojen suhteen

Vierailija
14/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin täysin samanlaisessa tilanteessa juurikin sen puoli vuotta, ja ainoa neuvoni on, että pitää katkaista yhteys kokonaan. Itse uskottelin ettei tilanne ole vakava, kun ei ollut seksiä tms. mutta yhtä helvettiä se rupesi olemaan kaikille osapuolille.