Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta
https://www.seiska.fi/kotimaa/shokkikaanne-danny-kolmiodraaman-keskella…
------------
No nyt!
Kommentit (2656)
Miksi Dannyä puhutellaan ryynimakkaraksi?
Eikö Erikalla ollu tässä jokunen aika sitten joku naisseuralainen. Oliko se jotain esitystä?
Me "nuoret", siis 25 v Dannya nuoremmat nyt kyllä boikotoidaan D:ta ✋..
Meemme Reetun keikalle mieluummin, sit kun keikkoja taas alkaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Erikalla ollu tässä jokunen aika sitten joku naisseuralainen. Oliko se jotain esitystä?
Työkaveri ja Erika oli juuri muuttanut uuteen kaupunkiin, ihan varmaan nimenomaan vain seuranpitoa
Vierailija kirjoitti:
Oli Erikan koreografi, ei sen kummempi. Turhasta tehty juttu kun kuitenkin tuo nainen on hyvinkin tunnettu.
Mitähän Helmi ajattelee lukiessaan näitä roskalehtien juttuja? Ja vieläpä tollaisia, että haaveilee lapsesta Dannyn kanssa 😅
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Helmi ajattelee lukiessaan näitä roskalehtien juttuja? Ja vieläpä tollaisia, että haaveilee lapsesta Dannyn kanssa 😅
On kuule ihan onnellinen ja YLPEÄ.
Ihan sama mitä puhutaan KUNHAN VAIN PUHUTAAN.
Ikuinen haave.
Ihan sama mielestäni mitä roskalehdissä puhutaan ja puhutaanko mitään.
En tätä naista tunne millään lailla, mutta kyllä minua niin hämmästyttää, että mikä ihme saa nuoren ihmisen näin käyttäytymään.
Eikö muuta sisältöä elämäänsä ole saanut?
Millainen lapsuus/ nuoruus hänellä on ollut?
Millaiset vanhemmat?
Tämä on surullinen tapaus.
Kyseenalaisia tällaiset otsikot ennustajien ennustuksista. Nehän voi ennustaa kenelle tahansa mitä tahansa.
Esmes vaikka että EOTB-tähti käy kiksauttamassa Sanna Marinia jatkoilla.
Niin ihmettelen kirjoitti:
En tätä naista tunne millään lailla, mutta kyllä minua niin hämmästyttää, että mikä ihme saa nuoren ihmisen näin käyttäytymään.
Millaiset vanhemmat?
Uusi Martina. Mitään ei osaa, eikä tiedä, eikä miltään näytä, mutta kynsin hampain roikkuu julkisuudessa tienatakseen seiska-julkisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HELMISTÄ nää lähtee.
Hän kyseli, pyyteli ja meni tarjoutumaan töihin.
Ei ois D tiennyt muuten että tarvitsee työntekijää 😂😂🥳.
Nyt tämä aktiivinen nainen ei tunnu hoksaavan häippästä.No voi hyvää päivää, ihan kyllä Danny itse antoi käyntikorttinsa Helmille ja käski ottaa yhteyttä.
Ja on se Dannykin sitten aika saamaton, jos ei saa Helmiä kodistaan lähtemään 😂😂
Erikan iski myös antamalla käyntikorttinsa...
Vierailija kirjoitti:
Millaiset vanhemmat?
Tämä on surullinen tapaus.Uusi Martina. Mitään ei osaa, eikä tiedä, eikä miltään näytä, mutta kynsin hampain roikkuu julkisuudessa tienatakseen seiska-julkisuudella.
Ei Sofiaa ilman Martinaa, ei edes Helmiä :D Päästä jo sinäkin Martinasta irti, nainen on jo mennyt eteenpäin, ja tulot vaan nousee koko ajan. Mitäs pahaa se sinulle on tehnyt?
Seiskaankaan se ei anna mitään juttuja, se lehti keksii ne ihan omasta päästään, ja jengi lukee ja kauhistelee, mutta asianomainen itse ei tiedä mistään mitään.
Martinalla on ihan oikea työ, vaikka et sitä suostu myöntämään. Sadat muut tekevät samanlaista työtä, kuka milläkin tavalla, mutta somessa ja periaate aivan sama. Koetahan nyt vaan niellä katkeruutesi ja hyväksy se, että eletään nykyaikaa. Ja muuten, hänellä on parturi-kampaajan tutkinto, eli ammattitaito :)
Ja Helmistä sen verran, että kukaan ei tiedä millainen sopimus hänellä erään herrasmiehen kanssa on, joten antakaa jo olla.
Millaiset vanhemmat?
Kenestä naisesta nyt on kirjoitat?
Ihan turhaa pohdintaa sinulta kun et nimeä tuota henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä ihan aluksi uskoin, että Helmi olisi avustaja tai kotiapulainen. Mutta onhan Dannyllä jo sihteeri se Leila. Mut joo olen ajatellut, että Helmi ja Erika ovat apuna ja vähän väritetään juttua. Dannyllä terveys alkanut reistailla, on diabetestä ja oliko sydänoireita. Esim. Ulkomaanmatkat voi olla rasittavia. Siihen nämä tytskät.
Mut ei sitten, niin ei. Taitaa korvien välissäkin kipuilla
Eikös se Helmi vaan "mennyt" sinne, kyseli ja pyyteli aikansa ja sitten pääsi sinne ...?
Viime kesä musiikkineuvos Dannyn, 78, Rauman Rokinnokan huvilalla meni kesäapulaisen töissä.
Tuttavuus juontaa juurensa vuoteen 2018, jolloin Helmi oli ystävineen Seinäjoella. Hän oli tullut katsomaan ihailemansa artistin keikkaa. Keikan jälkeen tuli vaihdettua muutama sana esiintyjälegendan kanssa.
– Silloin tuli puhetta musikaalisuudestani.
Rupatteluhetken jälkeen Danny antoi käyntikorttinsa ja kehotti olemaan yhteydessä, jos musiikkiala kiinnostaa. Pari vuotta siitä, keväällä 2020, Helmi mietti yo-kirjoitusten jälkeen elämänsä suuntaa. Välivuosikin käväisi mielessä.
Silloin hän päätti ottaa yhteyttä Dannyyn ja kysyä, olisiko tällä töitä tarjolla.
– Samaan aikaan sattui se Rauman huvilan tuho, siellä oli myrsky tuhonnut paikkoja. Danny ehdotti, että voisinko tulla sinne avuksi laittamaan ruokaa ja kesäapulaiseksi.
Siis samalla laillahan Danny tarjosi Kari Tapiolle ekaksi hanttihommia pikkuliksalla, ja sitten KT pääsi pari laulua luikauttamaan Danny Showhun. Kävi ilmi siitä Olen suomalainen -leffasta. Ilmeisesti Dannyn tekniikka työllistäessään ihmisiä.
Nyt D kyllä todellakin mokaa sen viimeisenkin suosionsa.
Hyvä vitsi "ei saa Helmiä lähtemään" 😂.
Voi ressukka.
Yleensä jo 15 kesäinen friidu hoksaa että nyt on maine menny.
Minä ihmettelen lähinnä sitä, miksi joillekin ihmisille on niin tärkeää olla " esillä" keinolla millä hyvänsä?
Miten kunnioitankaan ja arvostan henkilöitä, jotka vaatimattomasti pysyttelevät sivussa julkisuudelta/ medialta, vaikka saavutukset olisivat miten kunnioitettavia ja suuria tahansa.
Tässä Helmin tapauksessa on vähän toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset vanhemmat?
Tämä on surullinen tapaus.Kenestä naisesta nyt on kirjoitat?
Ihan turhaa pohdintaa sinulta kun et nimeä tuota henkilöä.
Oletpa tyhmä. Eiköhän tässä Helmin ketjussa kaikki tiedä ketä tarkoitetaan.
Jokohan on käpälämäkeen kimpsuineen kampsuineen lähtenyt?
Ei todellakaan kiinnostaisi. Liian kuvottavaa ja Helmi on tylsä.