Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta

Kommentit (2656)

Vierailija
1401/2656 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Nyt kuulemma  Helmi haluaisi lapsen. Taktinen veto, haluaisi varmaan nakittaa D.n sen avulla. Toivottavasti  mies on  pistänyt "piuhat"  poikki itseltään

👍... Toivottavasti

Vierailija
1402/2656 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taidan alkaa ottamaan yhteyttä Dannyyn. Ottaiskohan se minutkin sinne taloonsa asumaan ja joksikin apulaiseksi? Oikeasti kiinnostaisi. Olen kaunis, mutta en kyllä niin nuori. Yli nelikymppinen. Voisin kyllä antaa piippiäkin ihan mielellään. Sittenpä näkisi sen Dannyn ”shokkikäärmeen” 😂🤣

Tossahan olisi vinkkiä Aktiivimalli2:een, kun aletaan velvoittamaan työpaikkahakemusten tekoa oikein urakalla. Niin Dannyllehan vois hakea sisäkkö hommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/2656 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taidan alkaa ottamaan yhteyttä Dannyyn. Ottaiskohan se minutkin sinne taloonsa asumaan ja joksikin apulaiseksi? Oikeasti kiinnostaisi. Olen kaunis, mutta en kyllä niin nuori. Yli nelikymppinen. Voisin kyllä antaa piippiäkin ihan mielellään. Sittenpä näkisi sen Dannyn ”shokkikäärmeen” 😂🤣

Tossahan olisi vinkkiä Aktiivimalli2:een, kun aletaan velvoittamaan työpaikkahakemusten tekoa oikein urakalla. Niin Dannyllehan vois hakea sisäkkö hommiin.

Muistakaa korkokengät pitää olla jalassa, kun Tännyllä vetissi niihin 😂

Vierailija
1404/2656 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuudenkipeitä ihmisiä kirjoitti:

Minä ihmettelen lähinnä sitä, miksi joillekin ihmisille on niin tärkeää olla " esillä" keinolla millä hyvänsä?

Miten kunnioitankaan ja arvostan henkilöitä, jotka vaatimattomasti pysyttelevät sivussa julkisuudelta/ medialta, vaikka saavutukset olisivat miten kunnioitettavia ja suuria tahansa.

Tässä Helmin tapauksessa on vähän toisinpäin.

TÄMÄ

Vierailija
1405/2656 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen lähinnä sitä, miksi joillekin ihmisille on niin tärkeää olla " esillä" keinolla millä hyvänsä?

Miten kunnioitankaan ja arvostan henkilöitä, jotka vaatimattomasti pysyttelevät sivussa julkisuudelta/ medialta, vaikka saavutukset olisivat miten kunnioitettavia ja suuria tahansa.

TÄMÄ

Niin. Paitsi tuosta viimeisestä lauseesta pitäisi jättää pois tuo "vähän" sana.

Vierailija
1406/2656 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmajoella on 12 346 asukasta. Pienet piirit siellä, ois hankala palata kohujulkisuuden takia maitojunalla.

Taitaa kaikki ainakin tietää toisensa ja taitaa tuokin tyttö olla hyvässä muistissa.494

Ilmajokisena voin sanoa, että kukaan ei yllättynyt.

Vierailija
1407/2656 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappelavat Danysta.Onko rahat loppu tytöillä ? Miehet tuskin kaupingilla vähentynyt.Vai onko ehto ,että pitää olla yli 70v.

Erika tais tienata Deetä paremmin, hempukka ei taida saada kuin työmarkkinatukea jos sitäkään. Hänhän ei ole enää Dannylla töissä. Ainakin mun nuoruudessa oli niin, että jos ei ollut alle 23v ammattia ei saanut edes työmarkkinatukea. Ammattia ei ole ehtinyt opiskella, ylioppilas kun ei oo ammatti.

Vierailija
1408/2656 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmajokinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmajoella on 12 346 asukasta. Pienet piirit siellä, ois hankala palata kohujulkisuuden takia maitojunalla.

Taitaa kaikki ainakin tietää toisensa ja taitaa tuokin tyttö olla hyvässä muistissa.494

👍

Vierailija
1409/2656 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Höpö höpö- Nämä nuoret naiset voivat löytää ikäistänsä seuraa. Mitä ne vanhalla ukkelilla tekee?

Ei tota helmee kukaan nuori kolli enää halua.

Tuskin halusi ennen tätä Danny juttuakaan.

Vierailija
1410/2656 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille, joilla on ongelma narsisminsa kanssa on elinehto pysyä julkisuudessa sekä hyvässä että pahassa. Miksi ruokitte epätervettä narsismia ja annatte huomiotanne?

Vierailija
1411/2656 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisille, joilla on ongelma narsisminsa kanssa on elinehto pysyä julkisuudessa sekä hyvässä että pahassa. Miksi ruokitte epätervettä narsismia ja annatte huomiotanne?

En vain tajua tätä ketjua. Tyhjästä lätisty nyt melkein puolitoistatuhatta kommenttia.

Vierailija
1412/2656 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmajokinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍

Ja minä kun olen kuvitellut, että lähinnä täällä Etelä-Savossa asuu mauttomia, muiden asioihin änkeäviä juoruilijoita ja selän takana pahaa puhuvia kyyliä.

Onneksi ei ole ihan tuonkokoisesta tuppukylästä sentään kokemusta Itselläni. 😂 🥶

1413/2656 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMW kirjoitti:

Nyt kuulemma  Helmi haluaisi lapsen. Taktinen veto, haluaisi varmaan nakittaa D.n sen avulla. Toivottavasti  mies on  pistänyt "piuhat"  poikki itseltään

Oliko muuta kuin huijariennustajan ennustus?

Isä-Omoko siellä kiukuttelee ?

Vanha kikka tuo on  ja sopisi hyvin kuvioon, kun yrittää pitää kynsin hampain kiinni miehestä

Vierailija
1414/2656 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ

Älkää käyttäkö sanaa " julkkis" sillä se on kuin mannaa julkisuudenkipeälle ihmiselle.

Julkkishan tämä Helmi ei todellakaan ole.

Mitä tehnyt julkisuuden eteen?

Ei mitään.

Vierailija
1415/2656 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain tajua tätä ketjua. Tyhjästä lätisty nyt melkein puolitoistatuhatta kommenttia.

En vain tajua, miksi itse sitten seuraat ja kommentoit tätä ketjua.

Vierailija
1416/2656 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans tykänny aina Fredistä.

Niin harmi kun ehti kuolla enkä tajunnut tehdä samaa kun toi Helmi.

Oon kkolme vuotta nuorempi kuin Helmi, joten voisin lähtee kans kisaamaan Helmin kans Dannystä.

Fredin kans olis päässy vähemmällä kun ei luultavasti olis tarvinnut laittaa tekotukkaa ym. lisäkettä, nii eikä korkkareita. Ällöä kävellä niillä.

Onnex oon pitkä tyttö, ettei olis tarpeenkaan yli korkeet korkkarit.

Dannylle pääsyssä olis etuna, että oon vielä nuorempi.

Ainoa este on, etten hae dannylle " töihin" on se, et mulla on kunnianhimoa ja aivot...nii ja ylpeyttä.

Vierailija
1417/2656 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voisin minäkin... kirjoitti:

Mä oon kans tykänny aina Fredistä.

Niin harmi kun ehti kuolla enkä tajunnut tehdä samaa kun toi Helmi.

Oon kkolme vuotta nuorempi kuin Helmi, joten voisin lähtee kans kisaamaan Helmin kans Dannystä.

Fredin kans olis päässy vähemmällä kun ei luultavasti olis tarvinnut laittaa tekotukkaa ym. lisäkettä, nii eikä korkkareita. Ällöä kävellä niillä.

Onnex oon pitkä tyttö, ettei olis tarpeenkaan yli korkeet korkkarit.

Dannylle pääsyssä olis etuna, että oon vielä nuorempi.

Ainoa este on, etten hae dannylle " töihin" on se, et mulla on kunnianhimoa ja aivot...nii ja ylpeyttä.

Niin ja jatkan vielä.

Fredillä oli upea vaimo ja oli muutenkin fiksu mies. Ei olisi mua huolinut, eikä muitakaan.

Fredin laulut vaan niin ihania.

Vierailija
1418/2656 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuon upean Erikan nyt tarvitse kisata jonkun paklatun hiiren kanssa?

Vierailija
1419/2656 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähä miten pitkään Danny jaksaa... uusia tyttöjä on kasvamassa tyrkylle.

Vierailija
1420/2656 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diggaan Erika Vikmania kirjoitti:

Ei kai tuon upean Erikan nyt tarvitse kisata jonkun paklatun hiiren kanssa?

Erika ON artisti. Ja Helmi.....no niin.... Jokainen täällä on jo kommentounutkin....

Siis kuin 15 vuotias....

Erika ei alennu tuollaisiin kommentteihin lehdissä.

Erika kuitenkin aikuinen nainen, myös käytökseltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän