mun rasvaprosentti on 31, pituus 160 ja paino 57 liikun väh.3krt viikossa
ja mielestäni syön terveellisesti.. Edellisestä raskaudestakin on jo vuosi aikaa..
mitä mun pitäis tehdä, että toi kamala lukema alkais pienenemään??
ja kaiken lisäks en oo mielestäni (enkä mieheni mielestä) edes kovin löllö ... :(
onko mulla sit sisäelintenympärille kertyny mega kerrostumat :((
Kommentit (18)
Hyvin monet mittarit antavat epäluotettavia tuloksia.
Tarkkuus riippuu menetelmästä.
Toisaalta normaalipainoisellakin voi olla krokea rasvaprosentti. Tähän johtaa esimerkiksi toistuva laihduttaminen suurella energiavajeella eli ns. jojoilu. Aiheesta oli asiallinen yleisönosastokirjoitus Hesarissa viime viikolla. Lihasmassaa ei pysty ylläpitämään tai lisäämään pelkästään ruokavalion avulla, vaan on yhdistettävä riittävästi proteiinia sisältävä ruokavalio ja lihasmassatreeni. Aerobinen liikunta on hyvä lisä, mutta rasvaprosentin pudottamisessa normaalipainon sisällä avaintekijänä on nimenomaan painoharjoittelu.
Sinun kohdallasi saattaa siis olla kyse mittavirheestä, joten kannattaa tarkastaa tulos toisella laitteella tai mielellään toisella menetelmällä.
Terv. Aktiivikuntoilija
Tuon tuloksen saa helposti joillakin netti laskureilla, joihin merkitään vatsanympärys ja lantionympärys.
Ja mitenkähän tämä rasvapainoitteinen ykstyisasia liittyy AKU ANKKAAN!!? Hehheh.:D
fazerin sininen vaikuttaa tuohon rasvaprosenttiin heti - tarkoittaen ilmeisesti sitä että siinä on rasvaa niin paljon.. ööö.. minä olen 156cm ja painan 59. mäkin olen varmaan ihan sikaläski. Peili näyttää suht okei kuitankin. ehkä pitää vaan lukemia tuijottaa..not!
adz kirjoitti:Ja mitenkähän tämä rasvapainoitteinen ykstyisasia liittyy AKU ANKKAAN!!? Hehheh.:D
En tiedä.
djlordi kirjoitti:
adz kirjoitti:Ja mitenkähän tämä rasvapainoitteinen ykstyisasia liittyy AKU ANKKAAN!!? Hehheh.:D
En tiedä.
Niinpä niin, kukahan tietäis, tää on very outoa..
ovat silkkaa huijausta!!!!
Mittari voi "antaa suuntaa", eli jos sama henkilö mittaa aina samalla laitteella, niin voi saada kuvan siitä, että rasvan määrä kehossa on lisääntynyt tai vähentynyt.
Absoluuttinen mittausarvo voi olla pielessä ainakin 15 prosenttiyksikköä. Älkää todellakaan uskoko noihin mittareihin!
Kehon koostumus (ja todennäköisesti käsien/jalkojen hikisyys tai käsivoide) vaikuttaa mittaustulokseen, samoin turvotus tms.
Täällä voi ainakin kerätä viestien määrää :)
djlordi kirjoitti:Täällä voi ainakin kerätä viestien määrää :)
Juupajuu...naurattaa!
hahahahhhhhhhhhhahahahahahahahmoimoim
hahahahhhhhhhhhhahahahahahahahmoimoim
168/116 lihasmassaa yli puolet painosta.
Siis mitä ihmettä nämä ovat?