Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi vinkuu rippilahjaksi pelitietokonetta

Vierailija
24.05.2022 |

Vaikka on jo erittäin hyvä kannettava käytössä jossa esim 16gb ram ja 500gb ssd. Mitä antaisitte vaihtoehtoisesti lahjaksi, kun käteistäkään ei voi antaa kun ostaisi sen pöytätietokoneen niillä?

Kannettava kun on sen verran hyvä ja en halua että lapsi enää tuossa iässä jatkaisi pelaamista, kun on kouluja mihin pitää keskittyä. Mitä ostaisitte, jota ei jälleenmyydä? Säästötilille röyhkeesti vaan? Auto 18v odottamaan? Loma-osake?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs arvelet lopettaako hän pelaamisen vain siksi, että se ei sinusta ole ok ja sinä kiellät sen? Jospa talletat lahjarahat omalle tilillesi niin keksit niille varmaan itse jonkin järkevämmän sijoituskohteen?

Vierailija
2/12 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs arvelet lopettaako hän pelaamisen vain siksi, että se ei sinusta ole ok ja sinä kiellät sen? Jospa talletat lahjarahat omalle tilillesi niin keksit niille varmaan itse jonkin järkevämmän sijoituskohteen?

No tätä on vanhemmuus. Lapsi on jo sen verran iso, että pelaaminen ei olisi enää soveliasta. Varsinkin kun pitää nyt oikeasti panostaa siihen tulevaisuuteen. Mitkään ampumapelit eivät koroa arvosanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki antoivat sukulaisia myöten rahaa, jolla poika osti pelikoneen. Nyt opiskelee insinööriksi ja antoi tuon rippilahjapelikoneen siskolleen kun osti uuden. 

Vierailija
4/12 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pöytätietokoneet pitäisi heittää parvekkeelta alas.

Vierailija
5/12 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.gog.com saa vanhoja hyviä pelejä jotka pyörivät heikommillakin koneilla. Nykyisissä peleissä ei ole sielua tai sisältöä. Kaiken on vallaneet tehosteet ja muut sivuseikat.

Vierailija
6/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuossa iässä". Huutonaurista kivikautiselle vanhemmalle. Olen itse 36-vuotias ja pelaan edelleen. 

Tänään esim. pelaan töiden jälkeen Farming Simulator 2022:ta. Normaali akateeminen, asiantuntijahommissa. 

Vierailija
7/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa ja tupakkaa teinille niin käyttää aikansa fiksummin.

Vierailija
8/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä jaksat tätä loputonta spämmäystä joka päivä?

Vierailija
9/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse halusin ja sainkin rippilahjaksi oman telkkarin. Ei sekään mikään järkevä tai fiksu ostos ollut, mutta olin äärettömän iloinen kun lähes "utopistinen" toive toteutui. Olisin suuttunut kovasti, jos lahjarahat olisi laitettu sijoitukseen tai isän säästötilille odottamaan "fiksua" kohdetta. Tuon ikäinen osaa kaivata jotain siistiä ja kun kaverit sitten kehuvat sähköpyöriään, puhelimiaan ym lahjaksi saatua, on se säästöön laittaminen todella tympeää.

Vierailija
10/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaikki antoivat sukulaisia myöten rahaa, jolla poika osti pelikoneen. Nyt opiskelee insinööriksi ja antoi tuon rippilahjapelikoneen siskolleen kun osti uuden. 

Meillä kanssa sijoitti kaikki liikenevät rahansa pöytäkoneeseen ja lukion kävi 200 € läppärillä. Pääsi heittämällä opiskelemaan tietotekniikan inssiksi. Paras päätös oli tulevaisuuden kannalta.

Vierailija
11/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytätietokonehullu keksinyt taas uuden provon. Miksi jotakuta risoo niin paljon yksi tietokone? Läppäri on ihan kiva, mutta ei korvaa kunnon pöytäkonetta. Opiskeluissa ja työelämässäkin on tarvetta kunnolliselle tietokoneelle, eli ei ole pelkkä pelikone.

PS: pelaamisessa ei ole mitään vikaa

Vierailija
12/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytäkonehullulle taas viina maistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän